Praleri på toppen spørge/feedbacktråd

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af MOD-Ara, 5 December 2017.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej farmer

Denne tråd er alene beregnet til spørgsmål og debat om: Praleri på toppen

Her kan du få svar på de ting som du ikke rigtig har fået fat i, enten af en moderator eller en anden hjælpsom
    spiller.

Her vil du også have mulighed for at få en snak om eventet med de andre farmere, det kan være alt lige fra hvilken strategi du
    benytter til at give andre gode råd, kun skal debatten omhandle det aktuelle event, da andre farmere ellers kan blive forvirret og
    misopfattelser opstå.

Husk at dette ikke er en feedback tråd, så har du et ønske om at afgive feedback, skal du benytte den
    aktuelle feedback tråd for eventet, som du finder i spil feedback sektionen.

God fornøjelse

Farmerama Teamet

2. ChipogChap

ChipogChap Junior ekspert

Gemser
    Når jeg nu ikke var så heldig at få en gemsestald i expressen, og mit marked er støvsuget for gemser, er der så nogle venlige medfarmere med gode ideer til, hvordan jeg kan få fat i nogle gemser til eventet?
    Håbefulde hilsner fra
    ChipogChap

3. rikke1973

rikke1973 Forum-lærling

Hejsa

Som jeg ser det behøver du ikke de 3 gemse for at går videre op ad bjerget - du kommer bare til at undvære den gevinst som er 8 powerfoder.
    Jeg fik heller ikke gemsestalden trods 25-30 forsøg derpå :)

4. ChipogChap

ChipogChap Junior ekspert

Tusind tak rikke1973, du løste to problemer for mig :D jeg var nemlig også usikker på ruterne op ad bjerget... Nu vil jeg takket være dig glæde mig til eventet.

rikke1973 og BenteAndreasen synes godt om denne.
  5. larsen1

larsen1 Forumnoob

Hvordan får man dynamit og isøkse på forhånd tak

6. sippemor

sippemor Junior ekspert

Ja jeg kunne også godt bruge hjælp til at løse hvordan man får fat i dynamit og isøkser.

7. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej

Jeg vil anbefale at event FAQ læses. Selvom den ikke er så detaljeret som vanlig
    pga. december travlhed så findes den info der - se f.eks under drop items og belønninger ;)

8. Tuppehøne

Tuppehøne Forum kommissær

Jeg tar oppfordringen fra MODs i eventannonceringen, og prøver å hjelpe. Slik jeg har forstått det, skal man komme seg til oppgave 4 og vinne en KABOOM. Dette er et item som man setter ut, og når det er klar til høsting, så gir den en stk dynamitt pr. høst. Isøkser får man på samme måte fra item "Isøksen i stenen" , som kan vinnes i nr. 24. Håper jeg ikke har misforstått, og at dette var til hjelp.
    Hilsen Tuppehøne.

sippemor synes godt om dette.
  9. sippemor

sippemor Junior ekspert

10. sippemor

sippemor Junior ekspert

Tusind tak for hjælpen - det var dejligt.

Tuppehøne synes godt om dette.
  11. morhovesen1

morhovesen1 Kommende forfatter

Isøkser får man på samme måte fra item "Isøksen i stenen" , som kan vinnes i nr. 24. Håper jeg ikke har misforstått, og at dette var til hjelp. Hvad mener du med " i nr.24 ", den kan jeg nemlig heller ikke lure.

12. morhovesen1

morhovesen1 Kommende forfatter

DEr var jeg for hurtig, nu har jeg fundet den, den kommer i ranken op af bjerget.

13. vandijk1955

vandijk1955 Forum kontrollør

Respons på feedback fra Tuppehøne:
    Havde du studeret ruten op ad bjerget med numre, og sammenlignet med listen, ville du kunne følge denne rute, uden eventafgrøde:
    avl 10 gange = 10 karabinhage - leveres ved nr.20
    3 prikket ged - leveres ved nr.21
    1 hvid ko - leveres ved nr.22
    4 prikket ged - leveres ved nr.6
    20 fisk - leveres ved nr.4 - Kaboom opnået, der giver dynamit
    5 ørn - leveres ved nr.24 - Isøkse i stenen opnået, der giver isøkser.
    så havde der været masser af tid til eventafgrøde.

Mvh. vandijk1955

14. Tuppehøne

Tuppehøne Forum kommissær

Jo da, vandijk1955, jeg så den muligheten,;) men jeg ville vente med karabinkroker til babayboom i helga (rakk ikke den korte babyboom først). Uansett måtte man produsere noe først, før man kunne få de nevnte item. Jeg står inne for min feedback.

Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.