Praleri på toppen feedbacktråd

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af MOD-Ara, 5 December 2017.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej farmer

Denne tråd er alene beregnet til afgivelse af feedback for: Praleri på toppen

Vi er glade for du tager dig tid til at give den mening tilkende og kan oplyse dig om at den samlede feedback for dette event, vil blive sendt til udviklerne ved minimum 10 feedback indlæg.

Har du eventuelle spørgsmål til eventet er du velkommen til at poste dem i debat og spørgsmålstråden som du finder i diskussionssektionen.

Farmerama Teamet

2. Natkat

Natkat Forum-lærling

Jeg sad klar til et spændende og anderledes event, men jeg er blevet skuffet. FAQ er mangelfulde, og alligevel henviser administrator til FAQ, i stedet for at svare på et godt spørgsmål stillet af en bruger, som jeg er sikker på at mange spillere sidder med. Jeg gjorde også.
    At eventgrøden kun kan dyrkes på Agerjorden, synes jeg er rigtig ærgerligt. Vi har set tendensen i tidligere events, hvor kun ét område kunne dyrkes, og tilmed at der ikke kunne bruges supergødning.

3. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej Natkat

Jeg vil godt lige minde om at feedbacktråde udelukkende er til feedback på det tråden handler om....det vil sige denne tråd er til feedback af Praleri på toppen eventet ikke FAQ eller hvordan andre brugere bliver svaret andet sted på forum.

Som tilføjelse kan jeg dog sige at det at FAQ er knap så detaljeret som vanlig er der gjort opmærksom på i event OA som blev postet samtidig med FAQ dagen før eventet startede helt som vanlig. FAQ indeholder alle vigtige oplysninger for man kan deltage, og dette må klart at være at fortrække frem for vi i teamet besluttede at springe event FAQs over i december eller sommerferie perioder. Men det vil jeg tage op med mine team kollegaer om vi skal gøre i fremtiden for at undgå klager over mangelfulde FAQs igen.

Svaret til anden bruger er givet som det er fordi FAQ rent faktisk indeholder den oplysning der bliver spurgt ind til.

-natkat- synes godt om dette.
  4. tika

tika Forum prof

et meget godt event :) jeg kan godt lide at der er flere vej, man kan gå og flere steder som(bjerg og hule) og at man ikke behøver at skulle plante 30.000 event planter :) god grafik tak for er godt event.

benadk synes godt om dette.
  5. Tovepigen

Tovepigen Forum kommissær

Det er en hård event - helt klart fordi der skal "avles " så mange Karabinhager - 360 stk, ( hvis jeg har talt rigtigt) - altså 720 powerfoder - hvis man vil have det hele med. Og det vil jeg gerne; men har ikke mulighed for at få så megen powerfoder.
    Alligevel mener jeg, at det er et dejligt event's , da der er mulighed for at få mange andre gode gevinster - med de Karbinhager jeg har og lidt planlægning. Tak for det.
    Events planter er jeg glad for, kun skulle dyrkes på en mark - så kunne jeg dyrke andre planter og dyr - til min lade samtidigt, på de andre marker;)

benadk synes godt om dette.
  6. Tuppehøne

Tuppehøne Forum kommissær

Mye bra med dette event, og noe dårlig.
    Positivt:
    - At det, som en avveksling, bare skal dyrkes på ett område. Det er mye annet å gjøre nå som det nettopp kom nye quests i bondesamfunnet.
    -Godt å slippe å tenke på drops, kan bare gå inn og høste, uten å gå innom ranker, buffs og kjæledyr for å heve EP-mengde og sjanse for drops.
    - Fint med valgmuligheter opp og ned og til siden, og til og med innover, for å velge oppgaver.
    - Ok premier, særlig glad for å vinne staller og stiklinger.
    Negativt:
    - Det er enormt mye som kreves for å få ranken, så den er det bare å glemme for min del.
    - Det er litt rotete å finne frem, og litt utydelig hvor man er nødt til å gå for å finne frem. Når jeg planlegger en løype, har jeg gjerne glemt den innen jeg har alt som trengs for å gå den.
    - At man først skal plante mange eventplanter på et lite område, før man kan vinne items som tar hele 8 timer før innhøsting. Man rekker ikke mange runder høst på disse items. Kunne godt vært foruten den vrien.
    Hilsen Tuppehøne.

Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.