Præmiumbonde

Diskussion i 'Tekniske spilproblemer' startet af kehlet, 23 April 2022.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. kehlet

    kehlet Forum hertug

    Jeg er indlagt med alvorlig sygdom og ønsker ikke længere at være præmiumbonde. Det skrev jeg til support og bad dem annullere min fornyelse. Kunne ikke selv gøre noget på grund af min sygdom.
    Får så i dag besked fra banken at fornyelse er trukket!
    Jeg har en tricket 2022041637003011 som jeg ikke forstår ret meget af. Mail og andet er pt en by i Rusland.
    Har du mulighed for at jeg får annulleret min fornyelse, da det for mig er mange penge da jeg ikke ved hvornår jeg bliver i stand til at spille igen På forhånd tak for hjælpen.
    Jeg havde spillet 1865 dage uden stop, så surt at blive nedlagt af sygdom.
    Venlig hilsen kehlet
     
  2. Tovepigen

    Tovepigen Forum analytiker

    Hej kære nabo ....ønsker dig GOD BEDRING og på GENSYN
     
  3. Pindgris

    Pindgris Team Leader Team Farmerama DA & NO

    Hejsa

    Det gør mig virkelig ondt at høre du er alvorligt syg, jeg håber på alle måder du hurtigt bliver ok igen.
    Jeg ved godt du er en trofast Farmerama spiller og har hørt til Farmerama familien igennem mange år.

    Omkring dit premium så er jeg frygtelig ked af det, men vi kan ikke stoppe det eller endsige afmelde det,
    det kan kun du selv. Vi har ikke adgang til dine bankoplysninger og kreditkort og det har vi ikke af hensyn
    til din sikkerhed.

    Det eneste jeg kan sige er at hvis ikke du selv kan logge ind og afmelde det i bankområdet, så kan du
    måske få din bank til at stoppe betalingen, det vil så resultere i at du bliver blacklistet herfra, men det
    kan du så få afklaret med support når du engang er rask igen og forhåbentlig vender tilbage til din farm.
    Det er bestemt ikke nogen god løsning at stoppe betalingen, det kan være meget besværligt at få åbnet
    sin konto igen og ikke mindst dyrt, så jeg håber inderligt du kan logge på farmen en sidste gang og selv
    afmelde premium. Men her og nu er det desværre det eneste jeg kan hjælpe dig med og det beklager
    jeg meget, men igen, det er reglerne for at have en forretning med mulighed for handel med kreditkort
    og er til for din sikkerhedsskyld.

    Med ønske om god og snarlig bedring
    Pindgris
     
  4. kehlet

    kehlet Forum hertug

    Tak. Jeg gider ikke have bøvlet, så jeg må æde det præmium.
    Efter tre uger på sygehuset foregår det meste på sofaen, med op ti 18-20 timers søvn i døgnet
    Jeg har prøvet at være inde på banken, men kan ikke se om jeg har fået slettet abonnement på præmium. Kan ikke huske hvordan jeg gjorde det og har ikke overskud til at lede i faq.
    Så pindgris har du mulighed for at se om det er lykkedes mig? Der er vist noget med antal naboer, men min iPad opfører sig mærkeligt og jeg har ingen overskud
    På forhånd tak
     
  5. Pindgris

    Pindgris Team Leader Team Farmerama DA & NO

    Hejsa

    Godt at høre du er hjemme fra hospitalet, håber det betyder du er i bedring trods det, at du stadig
    har det dårligt og er træt.

    Jeg vil forhøre mig vedr dit premium, men du kan faktisk se det ret let selv. Du kan se det på
    vandbeholdningen, men selvfølgelig først når premium er udløbet.

    Jeg vender retur når jeg ved mere.

    Mvh
    Pindgris
     
  6. kehlet

    kehlet Forum hertug

    Tusind tak
    Det er jo forsendt hvis jeg venter til det er udløbet, for så trækker de jo igen hvis jeg ikke har fået det rigtig afmeldt. Det er det samme med antal naboer.
    Venlig hilsen Hanne
     
  7. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej

    Jeg indskyder lige lidt hjælp her håber det er ok....

    Hvis du går ind i banken under knappen status& opsigelse øverst,
    kommer du til en side hvor du kan se status på dit abonnement
    Her står om det er aktivt og det er muligt at opsige via anuller knappen.

    ScreenHunter 1202.png
    (eksempel)

    Efter anullering ser det sådan ud...

    ScreenHunter 1203.png
    (eksempel)

    og ikke mindst så modtager du en mail med bekræftigelse på opsigelse
    Håber det hjælper - og god bedring :)
     
    benadk synes godt om dette.
  8. kehlet

    kehlet Forum hertug

    Tusind tak for hjælpen. Der står aktiv/annulleret. Der var bare den lille krølle at jeg ikke kunde finde derind fordi jeg først skulle gennem "gå til shoppen"
    Det går laaangsomt fremad. God weekend :music:
     
    MOD-Ara synes godt om dette.
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.