Powerfoder tid i møllen/Mølle abonnement

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af ofeia, 28 Maj 2015.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. ofeia

ofeia Forum halvgud

Det gør det da ikke i følge den FAQ som MOD-Ara har lagt op.
    Den var jo ikke udløbet, så tiden skulle jo slet ikke komme op på over 7 timer uanset hvilke buff jeg kører med.
    1 powerforder 10 timer, med mølle abonnement 50% = 5 timer. Hvordan kan den så komme over 7 timer hvis den virker 100% hele tiden?

2. ofeia

ofeia Forum halvgud

Og som jeg skrev, tiden steg hele tiden de sidste timer af mølle abonnementet.
    Det skulle jo så heller ikke kunne lade sig gøre.

3. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej ofeia

Jeg kan forstå du har læst FAQ men kan se du ikke har fanget hvordan tiden med buff regnes ud.....

Som FAQ forklarer reduceres tiden kun i buffens aktive løbetid. Det vil sige at går du f.eks ind i fodermøllen og tjekker produktionstiden på 1 powerfoder på et tidspunkt hvor du har 1½ time tilbage af dit mølle abo. ja så vi tiden stige hvis du tjekker igen senere da der så vil være kortere tid tilbage med buff. Læs venligst beregnings eks. 2 i FAQ for Fodermøllen.

Dine buffs virker 100% som de skal i den tid de er aktive - og selvfølgelig stopper de med at virke når buff tiden udløber.

Der er ingen fejl her og du har ikke mistet noget eller grund til at føle dig snydt.

Fortsat god aften :)

4. ofeia

ofeia Forum halvgud

Du har ganske ret, jeg har ikke fattet en meter af det.
    Jeg kan ikke forstå, at der skal reduceres noget som helt når jeg bruger en buff.
    Jeg har næsten altid mølle abonnement, og jeg har haft de buff i et stykke tid nu, jeg har aldrig før oplevet det, men det er måske fordi jeg har fornyet møllenabonnement, så problemet har ikke været der før nu.
    Vi bliver desværre ikke enig. Jeg kan godt se i har lavet nogle fine beregninger, men forstår dem bare ikke, kan ikke få i mit hoved at noget skal reduceres overhovedet.
    Uanset hvordan i vender og drejer det, så skal min powerfoder ikke overstige 5 timer, så længe jeg har mit mølle abonnement. BASTA
    Har jeg ikke mulighed for at lave powerforder til 5 timer, ja så er det da ganske logisk jeg føler mig snydt.
    Dejlig fornøjelig dag til jer, og weekenden står for døren :)

5. MOD-Ara

Hej

Jeg beklager du ikke forstår beregningerne for det er egentlig ganske simpelt. Sætter du foder over hvor produktionstiden varer længere end du har buff (mølle abo.) Ja så nedsættes tiden for den del af produktionstiden som du har mølle abo. tilbage til og resten af tiden er uden buff og dermed normal tid.
    Så nej jeg ser desværre ikke logikken i at du føler dig snydt :oops: du får nedsat mølletiden med 50% i den tid du har betalt for.

Til sammenligning: du har et værdi bevis til en butik der giver dig 50% rabat på køb op til 100 kr. men køber en ting til 250 kr......du få rabat på de første 100 kr og skal betale 50 kr, resten af beløbet skal du betale fuld pris på altså 150 kr ....ialt 200 kr.

Håber du vil kikke lidt på de forskellige beregninger igen og ender med at forstå dem. :)

6. ofeia

ofeia Forum halvgud

Tusind tak for jeres tålmodighed med mig.
    Nu har jeg fattet det.

7. MOD-Ara

Hej ofeia

Det var så lidt og lyder godt :) for tror jeg var ved at løbe en anelse tør for muligheder for hvordan jeg skulle forklare det :oops:

DjayTee synes godt om dette.
  8. ofeia

ofeia Forum halvgud

Griner... det kan jeg godt forstå du var.