Polen event 2015 spørge/feedbacktråd

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af MOD-Ara, 28 September 2015.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej farmere

Denne tråd er kun beregnet til eventet.

Fejl/tekniske problemer skal rapporteres i rubrikken beregnet til dette.
    Følg med i Event OA for ændringer, frigivelse af FAQ mm.

Hjælp alle med at holde forum overskueligt ved ikke at spørge til eventet
    eller evt. tekniske problemer med eventet andre steder på forum - TAK!

Feedback/kommentarer bliver samlet og sendt videre
    første og sidste dag for eventet med deadline kl. 18
    (og selvfølgelig derudover ved problemer ol.)

så fortæl endelig hvad I mener om eventet, belønninger,
    grafik og meget meget mere.

God fornøjelse :)

Farmerama teamet​

2. ofeia

ofeia Forum halvgud

Hemmelig staldbygger Rio..... hvad er det for en? for den er da ikke på liste over hemmelige stalde, men på listen over hemmelige stiklinger. Sætternissen har været på spil tror jeg.

3. jensen3661

jensen3661 Forum indbygger

Tror det er blevet rettet. Jeg har et spørgsmål, der står alle områder-tæller regnskoven med denne gang?

ofeia synes godt om dette.
  4. MOD-Ara

Hej

Alle områder betyder....tadaaaa alle områder ;)

FAQ beskriver altid hvilke områder der kan bruges enten som alle eller er der undtagelser er de områder der kan benyttes nævn - som altid 8)

5. -natkat-

-natkat- Forum hertug

Hvor er det bare et super tiltag, at alle items ligger under Guld-opgaverne - istedet for Diamant som de plejer! :D
    Det gør det noget lettere at arbejde sig henimod ranken!

Sarvand, DjayTee og johnhan synes godt om dette.
  6. Sarvand

Sarvand Junior ekspert

Jeg liker dette eventet. Moro at man i oppgavene skal levere dropp item OG mølleprodukter laget av dropp item, jeg likte den variasjonen. Også slipper man å stresse seg i hjel for å klare oppgavene og man får gode belønninger. Så jeg gir dette eventet 6 av 6 mulige:D

-natkat-, benadk og jensen3661 synes godt om dette.
  7. jensen3661

Ja, når man først får set opgaverne ordentligt igennem-så er det mere overkommeligt-men godt nok mange dyr.

-natkat- synes godt om dette.
  8. ofeia

ofeia Forum halvgud

Så blev jeg færdig med eventet.
    Tak for et godt event med dejlige belønninger, jeg var så heldig at få hele 2 isfugle i de hemmelige stalde, havde ikke nogen i forvejen.
    Glad for at belønningerne var noget større denne gang, den tendens må godt forsætte.
    Eneste minus var at det lå for tæt op af fuldmåne natten, så man ikke kunne nå at sætte langtidsafgrøder over på den mark.
    Der burde også have været drops på stalde især når der skulle bruges så mange dyr.

benadk, zikkah og -natkat- synes godt om dette.
  9. jensen3661

Et lille tip til dem som mangler vandresko, det giver faktisk godt med sko, selv ved marker med 2-3-timers høst. Tak for et godt event.

10. Tuppehøne

Tuppehøne Forum kommissær

Jeg likte eventet. Synes det var lett å få nok drop. Synes det er litt dumt at det tar hele 9 minutter å produsere ett eventprodukt i mølla. Jeg har fullført de oppgavene jeg synes gir meg noe, og det betyr at noen står uløst. 160 griser for litt penger, EP og stjernero_O? Det er i overkant, så siden den ikke trengtes for å få rankeitem (takk for det), sto jeg over den. Glad for mystiske staller og stiklinger, som ga meg to isfuglstaller:D, men desverre ingen acacha. Jeg synes det er best med bare en eventplante.

zikkah og -natkat- synes godt om denne.
  11. natkat1

natkat1 Junior ekspert

Et dejligt event - og med passende mængde drops! :)
    Men synes dog, at den store mængde dyr, der skal afleveres, er lige i overkanten for "Medium Sværhedsgrad"! :oops:

Og er helt enig med Tuppehøne: 160 grise for at få 9400 daler + EP er ikke rigtigt rimeligt, specielt ikke sammenlignet med hvad samme mængde dyr kan indbringe på Markedet!

zikkah synes godt om dette.
  12. Farm4

Farm4 Forum-lærling

Et rimelig god event drops var så som så skulle have langtids afgrøder over om natten for at være sikker på at få nok. Hvad mystiske stalde angår skal posen snart rystes fik godt nok ikke bæverborge men på min største farm fik jeg 4 musestalde og på denne fik jeg 3 pindsvin stiklingerne var langt de fleste pistacie træer xl og xxl. Fik dog også et par isfugle og skildpadder der hvor jeg manglede dem

13. LeneMor

LeneMor Forum kommandør

Et fint event - jeg var glad for, at ranken og items til ranken ikke kom til sidst. Så var der større chance for at få ranken og items til ranken. Det vil være fint en anden gang, hvis det kom til at gå hurtigere med at producere i møllen. Som andre farmere synes jeg også, at der skulle leveres for mange dyr, men ellers har jeg været fint tilfreds med eventet, selvom jeg ikke kom helt i mål.

-natkat- synes godt om dette.
  14. MOD-Ara

Hej i tråden

Tak for jeres feedback
    den er nu samlet og sendt videre.

Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.