Videresendt pinkie pie problem...

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af theosen, 1 Marts 2016.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. theosen

theosen Aktiv forfatter

kan pludselig ikke aktivere en pinkie pie på mine farme og forlænge mine buffs :wuerg:
    er der problemer mht. pinkie pie´s ? håber der er nogen der kan hjælpe...
    mvh.
    theosen
    bruger id: 34085225

2. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej

Ja der er lidt vrøvl med Pinkie Pie så knappen er grå hvis man vil aktivere via laden - istedet kan du via inventar menuen (vasen) aktivere Pinkie Pie

3. MamasMood

MamasMood Kommende forfatter

Kan ikke bruge Pinkie Pie-Pie og forlænge mine bonusser.
    >:(
    MamasMood

4. theosen

theosen Aktiv forfatter

tusind tak for hjælpen... det løste lige problemet... havde ikke skænket vasen en tanke eller at gå den vej.... plejer at aktivere via laden og reservekammeret og vanens magt er stor... kunne heller ikke gøre det far bageriet, så nu er jeg mega glad...

knus fra theosen :D

5. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Mamasmood - du er lige flyttet til allerede eksisterende tråd hvor der ellerede er svaret. Tjekvenligst om der allerede eksisterer en tråd om dit problem inden en ny tråd oprettes

theosen - Det var så lidt.

Tråden lukkes da problemet er videresendt og der findes en mulighed for at bruge Pinkie Pie på anden vis.

Når vi får melding om rettelse vil det kunne ses under rettede fejl / ændringer i Hovedkvarteret

Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.