Pink Strudse æggefarm

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af metteb, 12 Marts 2017.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. metteb

metteb Forum-lærling

Jeg har endelig fået lavet mig den sidste struds, så jeg kunne lave mig en Pink strudse-æggefarm. Da jeg så vil sætte den i Industrihallen, var den ingen steder at finde. Jeg har selvfølgelig slettet div og opdateret.
    Hvad gør jeg for at få min farm hjem. Gode råd modtages.
    Hilsen Mette 9712117

Sidst redigeret: 12 Marts 2017
  2. trunte68

trunte68 Forum indbygger

Jeg mener ikke man kan sætte opgraderinger i industrihallen, har du kikket på lageret udenom industrihallen, om den er der.

3. metteb

metteb Forum-lærling

Ja den er slet ikke at finde nogen steder:(

4. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej

Jeg går ud fra at:
    • du ikke er kommet til at bygge en pink strudsestald istedet??
    • du først har sat en alm. strudse æggefarm for derefter at placere den pink ovenpå i industrihallen??

5. metteb

metteb Forum-lærling

Hi hi,,, jeg har da aldrig overset noget som jeg har ledt efter. Men alligevel er min æggefarm pludselig dukket op på mystisk vis. Har kun ledt efter den et halvt døgn, ha ha.
    Men tak for hjælpen alligevel. Nu er den fine farm på sin plads, og der er ikke et øje tørtxD:inlove:

Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.