Picnictæppe?

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af blib-blob, 24 Januar 2016.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. blib-blob

blib-blob Junior ekspert

Er der nogen som kan fortælle mig hvad man bruger picnictæpper til? Jeg har prøvet at se om jeg kan finde en markedsquest hvor man skal bruge dem, men har ikke fundet noget - men jeg har nok bare overset dem.

2. plerik

plerik Exceptional talent

i opgaven der hedder tour de farm 1 . skal der bruges 55 stk picnictæpper . bare lige den jeg kan huske måske er der flere opgaver ? . ( i samme opgave skal der også bruges glitterpulver )

3. Pindgris

Pindgris Team Leader Team Farmerama DA & NO

Hejsa

I FAQ for Opgaveløsning i Markedshallen, FAQ for Bahamarama, FAQ for avl med special dyr, FAQ for Håndværkerkvarteret og FAQ for Fuldmånenatten, vil du kunne finde udførlige oversigter over samtlige afgrøder, frugter, dyr og produkter som skal leveres i opgaverne.
    Nu håber jeg ikke at jeg har glemt nogle FAQ, men ellers smut ind i FAQ sektionen og tag et kig, der burde være information at hente om alt der røre sig i Farmerama.

Mvh
    Pindgris

4. blib-blob

blib-blob Junior ekspert

Mange tak for jeres svar. :)

5. Tuppehøne

Tuppehøne Forum kommissær

Fra tid til annen dukker det opp slike spørsmål. Da vil jeg også minne om at kundene i bondehuset (gårdsordre i gårdshuset) har det meste i sine bestillinger. Så hvis det ikke brukes i bondesamfunnet, kan det nok brukes der ;).

blib-blob synes godt om dette.