picasohest

Diskussion i 'Arkiv for alt andet' startet af mannehanne, 25 April 2015.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. mannehanne

mannehanne Kommende forfatter

har været så heldig at få en picasohest ved avl på 4 alm heste .
    men jeg kunne godt tænke mig at sælge den da de mange dalere den kan koste kan bruges bedre på andre opgaver .
    men hvad koster sådan en ? . der er ikke nogen til salg på mit marked og når jeg prøver så skriver den bare 10 mill og et eller andet .
    men hvad er en realistisk pris ? .
    så jeg ikke risikerer at få den i nakken igen fra markedet .

hilsen mannehanne

2. DrGreenthumb

DrGreenthumb Forum kommandør

Syns ikke den pris lyder til at være noget nær forkert... det er jo trods alt den sidste hest du kan få i avlen... altså, det sidste trin avlshest du kan avle dig til....
    Der er pt ikke nogle til salg på mit markede, men ved jeg har set dem til mere end kun 10 mill daler... tænker faktisk det var firdobbelt :music:

3. meba091

meba091 Forum prof

Stort tillykke med den. Du har da godt nok været heldig der:).

Det er altid svært med de store avlsdyr, for rammer man ikke lige prisen har det været dyrt at have dem til salg.
    Markedspriserne kan også være meget forskellige fra marked til marked.
    Dog vil jeg mene at du kan få en pæn betaling for din Picasso, da den jo skal afleveres i Suppevenner, som er en ret attraktiv opgave.
    Jeg ville nok forsøge mig med en pris på omkring 15 millioner eller lige under. Der er ikke nogen her, men har set flere til den pris og langt over. Ved dog ikke om de dyreste er blevet solgt eller gået retur.
    Du kan også vente lidt med at knalde den af og holde øje med om der kommer andre til salg og se hvor hurtigt de bliver solgt og til hvilken pris. Der kommer gerne nogen i ugen efter boom på mit marked.

Held og lykke med salget - håber det bliver indbringende for dig:)

4. tjocker

tjocker Forum general

Først tillykke mannehanne med din picasohest, rigtig flot.
    Har set der er 1 stk til salg på mit markedet til en pris på 20 mill ca. - så lyder som den rigtige pris meba091 skrev(omkring 15 millioner).
    Men vent og se om der ikke kommer flere til salg i næste uge efter dette babyboom.
    Håber du kan tjene godt på den - hvis du vælger at sælge den i fremtiden.

5. mannehanne

mannehanne Kommende forfatter

takker . ja jeg håber også at tjene godt .

6. Skovslund23

Skovslund23 Forum prof

Stort tillykke.

Kan fortælle dig at pt. er der tre stk. til salg på mit market til 15 mill.

7. meba091

meba091 Forum prof

Der kom en til salg her til 16 mill og den er solgt allerede