Piñatafest spørge/debattråd

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af Pindgris, 23 Januar 2018.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. Pindgris

Pindgris Team Leader Team Farmerama DA & NO

Hej farmer

Denne tråd er alene beregnet til spørgsmål og debat om: Piñatafest

Her kan du få svar på de ting som du ikke rigtig har fået fat i, enten af en moderator eller en anden hjælpsom spiller.

Her vil du også have mulighed for at få en snak om eventet med de andre farmere, det kan være alt lige fra hvilken strategi du benytter til at give andre gode råd, kun skal debatten omhandle det aktuelle event, da andre farmere ellers kan blive forvirret og misopfattelser opstå.

Husk at dette ikke er en feedback tråd, så har du et ønske om at afgive feedback, skal du benytte den aktuelle feedback tråd for eventet, som du finder i spil feedback sektionen.

God fornøjelse

Farmerama Teamet

2. Tovepigen

Tovepigen Forum kommissær

Jeg kan ikke finde noget i FAQ om Piñata-æg .Jeg har set i FAQ for Belønningskasser og FAQ for Flyvende Kæledyr Har de evt. et andet navn

3. Pindgris

Hejsa

Du har kigget de helt rigtige steder, så hvorfor du ikke har fundet informationerne, det har jeg ingen gode bud på, jeg kan kun anbefale dig at tage et kig mere, for de er der, begge steder, dog med info om selve ægget/hulens udbytte/tider i FAQ for flyvende kæledyr.

Mvh
    Pindgris

4. Tovepigen

Tovepigen Forum kommissær

Mærkeligt - jeg overså den sidst gang -- Men nu har jeg set den - Tak Pindgris

5. aaselarsen

aaselarsen Aktiv forfatter

hej jeg kan ikke forstå der står vi skal bruge hvede når det er havre vi skal bruge nu havde jeg de hvede jeg skulle bruge så er det havre det er lidt sur hilsen aaselarsen

6. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej

Det er min kollega der har lavet og indsat opgaveskemaerne i FAQ - jeg vil undersøge sagen og evt. rette hurtigst muligt....:oops:

7. aaselarsen

hej spænd på om det er mig der har set forkert
    Aaselarsen

8. MOD-Ara

Opgaveskema 3 i FAQ Hvede er rettet til Havre.

Jeg beklager fejlen som er sket pga. MOD teamet har været sygdomsramt,
    så der har været flere hænder ind over arbejdet med at lave FAQ - dermed opstår fejl nemmere.

:oops::oops:

9. aaselarsen

hej så kan det godt være svær at nå det når der køre to eventer samme tid og nr 3 starter i dag
    hilsen aaselarsen

10. lotus

lotus Kommende forfatter

Piñata-festen er færdig, men jeg har ikke fået:

Piñataforbryder og
    Blind Piñatas bonus
    Ranken

Er det måske support jeg skal kontakte?

11. MOD-Ara

Hej

Det må du lige forklare.....eventet er ikke slut endnu ..

Mener du at du har fuldført event men ikke har modtaget de nævnte belønninger???

I så fald bedes du, da der ikke er meldinger om problemer, oprette en fejlmelding i Tekniske spilproblemer med de krævede oplysninger du kan læse mere om >her<
    specielt screenshot af eventlayeret hvor man kan se hvilke opgaver du har løst er vigtigt samt fra Magisk Bønnestage der viser ranken ikke er aktiv.
    Så snart fejlmelding er oprettet vil jeg sørge for der bliver taget sig af det.....

12. lotus

lotus Kommende forfatter

Hej MOD-Ara

Jeg har fuldført eventet. De andre items ligger i inventar. Har ingen ranke at sætte dem på.
    Men jeg skal først have downloaded program til screen shot.
    Det kigger jeg på i morgen.
    Foreløbig tak

13. Pindgris

Hejsa

Jeg blander mig lige her, for jeg har tjekket din konto og kan ikke forstå du siger du ikke har modtaget ranken og at du mangler item også, for medmindre du har flere konti end den du skriver fra her på forum, så kan jeg se at du både har modtaget ranken og item, helt korrekt, du har endda også sat item på ranken og haft den aktiveret og nu venter du så på at den igen kan høstes.

Jeg tog screen af både ranke og item, så du kan se begge og i bunden af screen kan du se at det er din konto. Jeg afventer at du opklarer mystikken for mig.

ScreenHunter_60 Jan. 30 22.21.jpg

ScreenHunter_59 Jan. 30 22.20.jpg

Mvh
    Pindgris

14. lotus

lotus Kommende forfatter

Pindgris og Mod-Ara
    Jeg undskylder meget ulejligheden.
    Selvom jeg flere gange kontrollerede mine ranker, fandt jeg den ikke. Og det forvirrede mig at der er nogle af items i inventar.
    Tusind tak for hjælpen.

Pindgris synes godt om dette.
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.