Feedback Piñatafest feedbacktråd

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af Pindgris, 23 Januar 2018.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. Pindgris

    Pindgris Team Leader Team Farmerama DA & NO

    Hej farmer

    Denne tråd er alene beregnet til afgivelse af feedback for: Piñatafest

    Vi er glade for du tager dig tid til at give den mening tilkende og kan oplyse dig om at den samlede feedback for dette event, vil blive sendt til udviklerne ved minimum 10 feedback indlæg.

    Har du eventuelle spørgsmål til eventet er du velkommen til at poste dem i debat og spørgsmålstråden som du finder i diskussionssektionen.

    Farmerama Teamet
     
  2. Tuppehøne

    Tuppehøne Forum kommissær

    Ris og ros fra Tuppehøne:
    Alltid stas å feire Farmeramas bursdag, og som vanlig er det skikkelig fest og gode premier :D.Her er det masse å gjøre, men fire ulike eventplanter å sjonglere er litt mye. Det er deilig å slippe å tenke på drops:p! Jeg vil gjerne ha ranken denne gang, og jobber iveg, selv om det er rimelig tomt i låven etter forrige event.

    Men: Jeg synes ikke noe om at det foregår to eventer samtidig, når den ene krever så mange eventplanter, og den andre krever tidsbestemte innhøstinger -.-.
    Nå er ett område nesten fullt av trær (eple, plommer, morbær og valnøtter), og et annet område fullt av verkstedstaller. Begge deler krever nesten ett døgn på å bli ferdig- med mindre man har gode oppgraderinger til alle trærne / verkstedene!
    Det betyr at frem til jeg er ferdig med de tidsbegrensede oppgavene, så har jeg bare tre hele områder å dyrke eventplanter på (pluss noen innimellom de andre, men da kan jeg ikke bruker høster, dersom jeg venter på rett tidspunkt for å starte en oppgave i Gårdsnostalgi).
    Ja, jeg vet dette ble litt feedback på begge eventer. Begge eventene er bra, men ikke samtidig!
    Feedback fra Tuppehøne.
     
    Hanne1964, Greenmama62 og kehlet synes godt om dette.
  3. ...Tina...

    ...Tina... Forum mogul

    Enig med Tuppehøne...
    Det er to gode events.. Men helt håbløst at ligge dem samtidig.
     
    benadk, Tuppehøne, Hanne1964 og 1 anden person synes godt om dette.
  4. rikke1973

    rikke1973 Forum-lærling

    sjovt med event og opgave samtidig. Det kan sagtens lade sig gøre at gennemføre begge uden at hænge foran computeren hele tiden. Men det kræver lidt planlægning og udregning... men det er jo sjovt.
     
  5. ...Tina...

    ...Tina... Forum mogul

    Når desværre ikke at gennemføre nostalgi event.. Fordi jeg havde for travlt med pinata.. det kan jeg godt være lidt ærgelig over.. Ville gerne have haft det nostalgi item :cry::cry::cry:.
    Havde man da bare kunne færdiggøre vha mg, så kunne jeg have fået den :(o_O
     
  6. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Se OA for Gårdnostalgi ;)
     
  7. ...Tina...

    ...Tina... Forum mogul

    Har lige set det... Det er genialt .. nu kan jeg vist nå det :D:D:D:D
     
    Tuppehøne synes godt om dette.
  8. _Dresse

    _Dresse Forum-lærling

    ÅHH - Jeg nåede desværre lige at afbryde opgaven kort før den blev forlænget, da jeg kunne se, at jeg selv med power-foder ikke ville kunne nå de sidste par fåreuld jeg manglede.....-.-
    Men det ville jeg jo åbenbart have kunnet, såfremt jeg havde vist at den ville blive forlænget. >:(
    Skuffelse.....:cry:

    Feedback er derfor, at det ville have være rart ikke at have fået forlængelsen i sidste øjeblik..... men at uret var blevet forlænget lidt tidligere....
     
    Hanne1964 synes godt om dette.
  9. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Forlængelse blev givet så snart det stod klart der var et problem - og opgaven kan jo startes forfra så du har til imorgen kl 14.
     
  10. tika

    tika Forum prof

    tak for et godt event, og for den extra tid, og gode gaver:) ( skulle høre fra mine nevøer om man ikke kunne få alle de pinata figur som male bog de var helt vilde med dem)
     
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.