pengemangel ??

Diskussion i 'Diskussionsområde' startet af Iamdjhjj, 11 Oktober 2023.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. Iamdjhjj

Iamdjhjj Avanceret

sjældent har jeg oplevet at mangle penge, altså vores valuta dalere. har altid haft ca 100 mio stående og det var sådan er grænse, som jeg synes var ok.
    solgte ikke rigtigt noget med mindre det var gødning som der var blevet nok af :)

Men da det event der Inuteps forbandelse gik igang, ja.
    min første indskyldelse var , at jeg ikke kunne nå det pga arbejde, arbejder 2 ud af 5 weekender og den her så svær ud.
    Så jeg droppede eventet ; indtil søndag eftermiddag, hvor jeg synes det så spændende ud.
    Fik ranken , ja, det var ikke så stort et problem ,men mere de ting som skulle i ranken.
    Har heldigvis 4 moseguldstræer, som bliver høstet flittigt :)
    fordi jeg brugte nok 800 MG + fik tømt daler kontoen på omkring 200 mio

og det er her jeg siger sjældent har jeg set et event ,hvor dalere har så stor indflydelse , ved ikke om jeg bryder mig om det i grunden.
    Bare en tanke jeg havde, held og lykke med eventet. og god efterårsferie til de som har det

2. Tovepigen

Tovepigen Forum kommissær

Jeg nåede også kun at få ranken og de 2 første items til den ... den sidste nåede jeg simpelthen ikke at få ---Brugte en del (næsten alle)
    daler men trods det, kom jeg kun til 40 med blomsterne og den sidste item var på aflevering 50 -- Øv altså ranken er spildt
    Men men mon ikke vi får at vide " Det er tilladt at læse events forklaringen igennem, før start---- så ville vi have vidst hvor vigtig blomsterne var"
    Jeg er alligevel lidt skuffet og utilfreds, selvom det måske er uberettiget

3. johnhan

johnhan Forum analytiker

Troede også jeg var færdig da jeg fik ranken ca. 2 dage før eventet sluttede, men opdagede også jeg jo manglede det sidste item. Kun fordi jeg brugte supergødning og susi supergødning nåede jeg det, omkring 2 timer før eventet sluttede.