PayPal betaling med Eur

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af benadk, 11 April 2016.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. benadk

benadk Kommende forfatter

Jeg har købt MG og BP begynd hæve Euro stædig få DKK på min Pay pal konto, normal har jeg altid betalt med DKK. Fra hvornår er de begynd og betjener sig selv og bestemmer at der skal betles med EURO, der koster mig ekstra veksel gebyrer hver gang jeg køber og så passer der ikke mere den tilbud pris.
    Hilsen

Bruger: benadk Id:52111408

2. Pindgris

Pindgris Team Leader Team Farmerama DA & NO

Hej

Der er ikke ændret i betalings sektoren, man har altid betalt i euro, der hvor der er en lille ændring, er i det grafiske, men systemet er præcis som det hele tiden har været. Holder man musen over prisen vil man se den i danske kroner, lige som man altid har kunne bare omvendt, hvor det tidligere var euro man så, ved at holde musen over prisen.

Beløbet er altid dags kursen, så den pris man ser ved købet, er også den pris man betaler, uanset om kursen imellem tiden har ændret sig. Eventuelle gebyrer har BP intet af gøre med, det må man tale med sin bank om, da det er dem som fastsætter den slags. BP opkræver ingen former for gebyr, man betaler kun den pris som varen er udbudt til på købstidspunktet.

Har du yderlige spørgsmål til dette emne er du meget velkommen til at kontakte support, som vil være dig behjælpelig.

Mvh
    Pindgris

Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.