Pause i biografen

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af vandijk19551, 28 August 2015.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. vandijk19551

vandijk19551 Kommende forfatter

Synes efterhånden, lige meget hvornår jeg prøver, at der ingen film er i biografen.
    Holden den pause for tiden.. ?

_Dresse og zikkah synes godt om denne.
  2. DrGreenthumb

DrGreenthumb Forum kommandør

Jeg har samme problem...
    Mon det er en fejl?

_Dresse synes godt om dette.
  3. ofeia

ofeia Forum halvgud

Samme problem her.

4. johnhan

johnhan Forum analytiker

Samme her, måske pga sommertid hvor de vist ikke bruger så mange penge på reklamer.

5. kehlet

kehlet Forum hertug

Træls at vi ikke kan tjene biografbilletter. Jeg har været heldig ind imellem at få en film eller to tidlig på formiddagen. Synes ellers det var et fint supplement når vi skulle bruge MG til køb af stiklinger og stalde.

zikkah synes godt om dette.
  6. zikkah

zikkah Afhængig

Jeg har heller ikke kunne se nogen film :cry:hverken i går eller i dag men onsdag var der 1 film.

7. aaselarsen

aaselarsen Aktiv forfatter

hej jeg kan ikke forstå man ikke kan se film mere jeg har fået 3 film på 14 dage det er godt nok ikke meget,kommer det ikke igen hilsen Aaselarsen

8. Fr-jensen

Fr-jensen Forum kejser

Tilslutter mig jeres undren over, at der efterhånden kun meget sjældent er film i biografen.
    Det synes jeg er rigtigt ærgerligt.

9. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej i tråden

Må sige at denne tråd undrer mig meget......

Som forklaret en del gange før er film i Biografen afhængig af om der er partnere der kan tilbyde film (læs også FAQ for Biografen)

Og umiddelbart er ingen film i min verden bedre end defekte film som det tager lang tid at få partnerne til at rette....bare en tanke ;)

10. bønderne

bønderne Junior ekspert

Hver gang jeg åbner min gård vises der en reklamefilm inden selve gården er tilgængelig, så filmene er der jo og kunne måske flyttes over i biografen hvor de ville være til større glæde ?
    v h bønderne

11. johnhan

johnhan Forum analytiker

Nu kunne der jo have været en fejl, vel ikke helt hen i vejret.

12. johnhan

johnhan Forum analytiker

Bortset fra de reklamer er der jo nok for at "overtale" folk til at bruge penge i spillet, så man slipper for det irritations moment.

Letmatrosen synes godt om dette.
  13. bønderne

bønderne Junior ekspert

Tanken har strejfet mig !
    v h bønderne

Sidst redigeret: 29 August 2015
    zikkah synes godt om dette.
  14. Farmerkent

Farmerkent Kommende forfatter

Helt pause er der nu ikke. Jeg kan se den med Sara Sloth alle de gange jeg vil. Dog kun i stort format, så den ikke giver nogen billetter.
    Det må da snart være almindeligt kendt af Farmerama teamet, at de film i stort format ikke giver noget, så forstår ikke de ikke fjerner den mulighed. Har været oppe på at se Sarah sloth løbe om kap med Bilbasen 4 gange på stribe uden at få noget for det, men det er nok som nogen skriver for at vi skal bruge penge på MG i stedet for at tjene det for at være trofaste bønder.

15. Tuppehøne

Tuppehøne Forum kommissær

Våger meg på å blande meg i diskusjonen med en opplysning om at i Norge fungerer kinoen (biografen) utmerket. Ville vært merkelig om man i BP hadde bestemt seg for at nettopp danskene ikke skulle kunne tjene MG på denne måten:p.......
    Jeg opplevde selv biograf-problemene dere skriver om, da jeg var på ferie i Danmark i sommer. Det er selvsagt dumt at biografen ikke fungerer, men det er trolig ikke gjort av vond vilje.
    I tillegg tenker jeg at det ikke er så rart at BP vil tjene penger, folk som jobber med å utvikle og drifte spillet skal jo ha lønn, og uten ville vi jo ikke hatt noe Farmerama å spille. Jeg er ganske imponert over at det faktisk går an å spille et slik spill uten nødvendigvis å betale for det.
    Vennlig hilsen Tuppehøne.

Pindgris og natkat1 synes godt om denne.
  16. _Dresse

_Dresse Forum-lærling

Enig - der er helt det samme hér - ingen betaling - så der ER jo et problem. (Antal film bestemmer antal betalende annoncørerne jo, så det er ikke det jeg tænker på.)
    Når BP så retter årsagerne til fejlen, ville det være rart om man samtidig kunne gøre den grønne "du har modtaget 15..." knap synlig, så man slap for at skulle scrolle ned for at finde den. Det virker ofte som om at der er "for mange linieskift".

Jeg er i øvrigt tit i tvivl om jeg nu sidder over for en reklame hvor man skal trykke øverst i højre hjørne eller det er fordi en grøn knap gemmer sig længere nede ad siden. Rart hvis det kunne blive standard - evt med et pop up vindue som var ens for alle film, så man ikke risikerede at komme til at trykke kryds oppe i højre hjørne.... Det er vel ikke annoncørerne som skriver koderne til betalings-reply, så det burde kunne løses.......

17. zikkah

zikkah Afhængig

Er enig i at det er bedre der ingen film er frem for at bruge tid på at se film der ingen point giver.

natkat- synes godt om dette.
  18. besserrie

besserrie Forumnoob

hvorfor kan jeg ikke få bio biletter når jeg køre arla filmen igennem

19. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej i tråden

Denne tråd er røget lidt af sporet og derfor lukkes den da der allerede er svaret at ingen film i biografen betyder ingen partnere til at levere film og ikke fejl.

Fejl på biografen skal meldes i >denne< tråd - ikke under profil posteringer eller andre steder!!!!
    vejledning til fejlmelding kan læses >her< og bedes følges på forhånd Tak! :)

Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.