party spins tilbud og ny blå lilje mm.

Diskussion i 'Arkiv for alt andet' startet af bondeknold70, 14 September 2014.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. bondeknold70

    bondeknold70 Padavan

    Hej. Jeg har anvendt 50 party-spins, og end ikke set den nye blå lilje som der reklameres for. Er der andre som har været mere heldige eller ??
     
  2. mikkel6571

    mikkel6571 Avanceret

    Jeps...både set den og vundet den :music::inlove:
    (måtte godt nok købe mig til lidt billetter da jeg ikke havde nok fra events...men med Ninja bi og rød strudse æggeproduktion blandt mine gevinster også er jeg vældig godt tilfreds :D)

    held og lykke i jagten
     
  3. bondeknold70

    bondeknold70 Padavan

    Hold da op, du har da vist heldet med dig. Det er godt at høre den er med, så vil jeg holde øjnene åbne og vente på mit held_.
     
  4. DrGreenthumb

    DrGreenthumb Forum kommandør

    bondeknold... jeg har ikke brugt de få party spins jeg har, men har kigget efter den blå blomst bl.a. og har heller ikke set skyggen af den, men kender flere farmere der har vundet den... så den er der.... vi er bare uheldige vel...
     
  5. ofeia

    ofeia Forum halvgud

    Jeg har set den 1 gang, så den er der.
     
  6. BenteAndreasen

    BenteAndreasen Forum veteran

    Hejsa, jeg er ivrig bruger af farmarhjulet (jeg køber en del partybilletter), så jeg har fået en hel del af de lilla-liljer, men mit problem har de sidste 4-5 dage været, at farmerhjulet ikke kører, som det plejer... Det kommer ikke rigtig i gang, og så stopper det uden, jeg røre stopknappen og inden tiden udløber... Hmm ærgeligt, er der mon andre, der også har de problemer ????
     
  7. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej

    Emnet her i tråden er den blå lilje så dit spørgsmål er emneskift hvilket ikke er tilladt i en tråd ifølge forum reglerne - hvilket du også er gjort opmærksom i den sidste tråd du stillede spørgsmålet i. Du bedes venligst læse forum reglerne.

    Hvad angår dit spørgsmål så er der svaret på det >her<
     
  8. bondeknold70

    bondeknold70 Padavan

    Lige lidt at tænke over før du køber mega mange spins, med større chance for at vinde hovedpræmien.
    1 der er så godt som ingen højere avlsdyr med, hvis du bruger spins lige nu(fek.s ninja bi).
    2 chancen for at få høsthjælp-kuponer er lig nul(jeg er lvl 90, det kan ha indflydelse).
    3 hovedpræmien består for det meste af en gul blomst(jeg er lvl 90, det kan ha indflydelse).
    (1 i rækken af 6blomster, der tilsammen kan udløse en ukendt pris på en kommende skylinie, hvis jeg har forstået det ret).

    Synes godt BP kunne beslutte sig for hvad en sådan pris var/ fortælle lidt mere om den ukendte pris, og vil anbefale godtfolk til at gemme deres spins til eventet er ovre, og der forhåbentlig kommer andre gevinster med igen.

    Nå, jeg skal ud at luge ud i ukrudtet, god høst.
     
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.