Party billetter

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af vandijk1955, 13 August 2015.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. vandijk1955

vandijk1955 Forum kontrollør

Jeg var inde i tilbud, om party billetter, og 1 tilbud var udsolgt.. 100 stk.
    Kunne dog både købe 120 og 200 billetter, hvorfor ikke 100... ?

2. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej vandijk1955

Må jeg anbefale at læse FAQ for Farmerhjulet - specielt afsnittet om party billetter ;)

3. vandijk1955

Det vil jeg så gøre.. Tak for svar.. ;)

4. vandijk1955

Jeg kan stadig ikke forstå, man bliver afvist, at kunne købe 100 billetter til 56% rabat,
    fremfor at købe 2x 50 billetter til 50% rabat-
    Synes det er at begrænse købernes rettigheder.. :(

5. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej

Da du skriver der står udsolgt ved tilbuddet for de 100 part billetter går jeg ud fra du har party billetter i forvejen....skiltet med udsolgt er fordi du max kan købe op til de 100 stk. i Gårdbutikken (max 110 gælder ikke ved køb via banken)

Har jeg ret i du har billetter i forvejen vil du heller ikke kune købe 2 x 50 stk da du derved vil overskride max 100 stk

Håber det nu er mere forståligt

6. johnhan

johnhan Forum analytiker

Der er jo sat et loft 100 biletter i beholdningen, dog er der ikke et loft hvis du køber dem i banken, underligt. Men der er sikkert en god grund.

benadk synes godt om dette.
  7. vandijk1955

Jeg tror det er trængt ind, og du har ret, har enkelte billetter i forvejen ;)
    Tak for svar.

8. Iamdjhjj

Iamdjhjj Avanceret

ja, men hvis man bruger penge (altså køber fra banken) så kan man jo godt. Det er bare for at trække flere penge ud af folk. Jeg ville gerne købe, har masser af moseguld, men vil ikke bruge flere penge IRL.
    Synes det er trælst og en dum ide med den begrænsning.

benadk synes godt om dette.
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.