Rettet Papegøje++ problemer

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af ofeia, 10 September 2015.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. ofeia

ofeia Forum halvgud

Jeg har en klassisk papegøjehus ++ som står ude, og alligevel viser min inventarliste jeg har en derinde, jeg har altid kun haft den ene, jeg har prøvet og se om jeg kunne sætte den ude, men det kan jeg ikke.
    Så har jeg jeg 3 susie-mammuttræer som har fået susiegødning og den viser at der kun kommer 3 ude af dem hver, tallet skulle have været 4.

2. ofeia

ofeia Forum halvgud

PS jeg har været ude og slette og genstarte.

3. Pindgris

Pindgris Team Leader Team Farmerama DA & NO

Hejsa...

Har du prøvet at tømme både din cache og din flash cache, for umiddelbart lyder det som en visningsfejl der driller dig.

Mvh
    Pindgris

4. Pindgris

Pindgris Team Leader Team Farmerama DA & NO

Hej igen

Vi har tjekket lidt op Papegøjestalden og kan se der er et problem, vi har derfor meldt det til teknisk afd og så må de finde fejlen og løse den.

Omkring dit træ så er det korrekt at benytter du susie gødning giver den +2 stk i udbytte og da udbyttet fra træet er 1 stk giver det i alt 3 stk, så altså ingen fejl på det.

Fortsat god dag

Mvh
    Pindgris

5. ofeia

ofeia Forum halvgud

UPS :oops::oops::oops::oops:
    Undskyld jeg har misbrugt din tid :oops:

6. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej

Jeg har tilladt mig at ændre trådens overskrift så den bedre stemmer overens med det problem der er.......(og minder lige om til en anden gang, at flere emner i en tråd ikke er tilladt)

du har skam ikke misbrugt noges tid....vi fik tjeket op på Papegøje++ stalden og konstateret der var problemer og sendt det videre tilrettelse - så ingen grund til at undskylde :)

ofeia synes godt om dette.
  7. ofeia

ofeia Forum halvgud

Jeg vil bare lige sige at nu har jeg slettet den fra marken og skulle til at sætte noget andet, så så jeg at jeg nu pludselig har 3 af dem, jeg ved der arbejdes på sagen, men synes lige i skal have det her med at de formerer sig.

8. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej

Det er kendt dog kun et visningsproblem og derfor kan du kun placere den ene stald du har og ikke de der vises ved en fejl.
    Der arbejdes på at rette det :)

9. ofeia

ofeia Forum halvgud

Jeg vil bare lige gøre jer opmærksom på at jeg nu kan sætte alle 3 stalde ud, og jeg kan høste dem og de tæller med i laden.

Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.