Feedback Påske event spørgsmål og feedback tråd

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af Pindgris, 23 Marts 2016.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. Fr-jensen

    Fr-jensen Forum kejser

    Jeg er enig med vandijk1955 ;)

    Med 99 bekæresakse i hus uden endnu at have dyrket langtidsafgrøder, så er jeg da fortrøstningsfuld.
    Egentlig synes jeg da det er rart med et event, hvor selv top-speed-spillere som fx vandijk1955 ikke bare kan drøne igennem og løse eventet på få dage.
    Dejligt med lidt spænding og udfordring :p
     
    -natkat-, DjayTee og Letmatrosen synes godt om dette.
  2. Letmatrosen

    Letmatrosen Padavan

    Har indtil nu altså fredag formiddag høstet 112 grensakse, mest fra mine store træer som var klar til høst ved event start og så hver dag 7 stk fra gode naboer så skal vi nok nå de 250 stk, Det er ikke alle events man kan gøre færdig på de første par dage, denne gang skal der arbejdes noget mere men det er ok for mig og samtiddig kan man tjene en god skilling på at afsætte sit lager af feks. gulerod og salat , æbler og orcider som alle har taget et stort prishop opad. God Påske fra Letmatrosen
     
  3. ofeia

    ofeia Forum halvgud

    Alt det har jeg fuld forståelse for, og ja, de gør et godt stykke arbejde for at event ikke er de samme hele tiden, en tak for det skal de da lige have med på vejen.
    Jeg kan bare ikke få det til at stemme med at sværhedsgraden kun er medium, den burde da som minimum hedder svær i det her event.
     
    -natkat- synes godt om dette.
  4. Bondemutter

    Bondemutter Forum-lærling

    Hejsa

    Jeg er enig i, at opdampningen ikke er høj, men det hænger jo sammen med, at det ikke er et særligt højt antal, vi skal aflevere. I stedet for at fokusere på antal, så prøv at regne det ud procentuelt, for hvis jeg gør det, så havde jeg efter morgenhøsten, der så godtnok var lange afgrøder, mellem 46% og 59% af det krævede antal, og det kan jeg ikke mindes, at jeg har set før.
     
    -natkat-, trunte68, Letmatrosen og 1 anden person synes godt om dette.
  5. Søvnig

    Søvnig Junior ekspert

    Nu sker der noget for mig med beskæresaksene også.

    Må have fået 50 i dag på morgenhøsten + løbende fra stalde. Tallet er 60 i alt.

    8)
     
  6. johnhan

    johnhan Forum analytiker

    Og der er i skrivende stund 112 timer tilbage af eventet, der er jo rigelig tid at få de drops :)
     
  7. Pindgris

    Pindgris Team Leader Team Farmerama DA & NO


    Du må meget undskylde, men hvis der skulle være en rettelse til sværhedsgraden, så skulle det efter min bedste overbevisning være så medium blev rettet til let og bestemt ikke den anden vej. Nu har de så bare besluttet at kalde det medium svært, så burde ingen føle opgaven uoverkommelig men måske lige frem blive overrasket over hvor let det i virkeligheden er.

    Mvh
    Pindgris
     
  8. mubbi59

    mubbi59 Junior ekspert

    jeg forstå ikke rigtig , der står der vil være æg man skal samle men jeg har ikke fundet et eneste enu og skal jeg have samlet nogle må de vel snart komme ?
     
  9. MOD-Shaman

    MOD-Shaman Guest

    Hej,
    Jeg går ud fra, at du ER kommet til de felter hvor der i opgave-oversigten i FAQ står samle æg ?

    Når du løser et af de felter - så læg mærke til teksterne i spillet
    (og naturligvis også grafikken på selve feltet)

    ;)
     
  10. mubbi59

    mubbi59 Junior ekspert

    ok og takker
     
  11. johnhan

    johnhan Forum analytiker

    Så blev jeg færdig :)

    Jeg savner der kommer en meddelelse af en art når eventet er færdigt gjort, det er også sket ved andre events at det mangler.
     
  12. Tovepigen

    Tovepigen Forum analytiker

    Hvorfor dog det ?? OK jeg er som regel en af dem, der bliver sidst færdig - så jeg når ofte ikke at skrive --- NU er jeg færdig, før det er for sent.
     
  13. plerik

    plerik Exceptional talent

    giver trylle træer ikke ikke opgave items ? . har 4 trylle træer og fik ikke noget da jeg høstede dem .
     
  14. lise1606

    lise1606 Alvidende orakel

    det plejer at stå i faq når de giver noget, og da der ikke står noget denne gang er svaret nej
     
  15. johnhan

    johnhan Forum analytiker

    Jeg ved ikke rigtigt hvad du mener. Jeg siger bare, at i stedet for der intet sker når man er færdig med eventet, så kunne der f.eks komme et fyrværkeri ligesom når man er færdig med en quest i markedshallen.
     
    Greenmama62 og Fr-jensen synes godt om denne.
  16. Fr-jensen

    Fr-jensen Forum kejser

    Så blev de sidste påske/pinse-liljer høstet her og ranken kom i hus.
    Tak for et hyggeligt, lille, nemt event :D
     
    -natkat- synes godt om dette.
  17. Søvnig

    Søvnig Junior ekspert

    Jeg mangler fortsat 32 beskæresakse og 2.724 liljer.

    Jeg syntes ikke rigtig, der kommer sakse fra markerne. Mest fra produktionsstalde og træer, som jeg ser det.

    Jeg syntes også lige pludselig, at der er forsvundet timer fra mine 4 høsthjælpere, (mange timer).
    Min hukommelse er hullet som en si, :p.
    .
     
  18. DrGreenthumb

    DrGreenthumb Forum kommandør

    Det gik jo meget godt... sødt lille event...

    Kan godt lide det faktum at afgrøder ikke skulle laves i 20.000 vis afgrøder igen :)
     
    -natkat-, plerik og Tuppehøne synes godt om dette.
  19. plerik

    plerik Exceptional talent

    så . blev jeg også færdig . selv om jeg kom ca 36 timer for sent igang på grund af svigt af internet .
    nem event . men trylletræer burde også have givet drops .
     
    DjayTee, -natkat- og MissSophy82 synes godt om dette.
  20. DjayTee

    DjayTee Avanceret

    Jeg er også færdig, og jeg synes også godt om eventet som sådan. :inlove:
    Eneste minus er (som tidligere nævnt af andre spillere), at trylletræerne ikke gav drops. -.-

    Tilføjelse: Ikke fordi jeg har manglet drops, uagtet at mange andre har beklaget sig over raten af drops. Jeg har rigeligt, men jeg mener alligevel, at når man har trylletræer, så bør de også indgå i events (som de oprindeligt blev lanceret med).
     
    Sidst redigeret: 30 Marts 2016
    DrGreenthumb, -natkat-, plerik og 1 anden person synes godt om dette.
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.