Videresendt Påske event - manglende infolayer ved nr. 100

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af ofeia, 5 April 2015.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. ofeia

ofeia Forum halvgud

Nu har jeg her ved ca. 17.25 til 17.35 høstet 3 æg, jeg manglede kun 1 æg i at gennemføre eventet, jeg mangler stadig 1 æg at høste, hvad sker der lige hos mig?

Bruger: ofeia Id: 8754044

2. ofeia

ofeia Forum halvgud

Jeg har fået ranken ser jeg lige, men der står i min bjælke 99/100, og kassen med stjernen er ikke åbnet.
    Jeg fik heller ikke nogen besked om at jeg havde fået ranken.

3. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej ofeia

Har du modtaget ranke rækken har du indleveret 100 buketter......hvis ikke påske event vinduet viser dette kunne det tyde på du skulle prøve at tømme din cache og Flash cache for så kan du have fejl visning....

Jeg kan samtidig se at du har oprettet indlæg i strategisnak tråden andet sted på forum og vil minde om at dobbeltpost ikke er tilladt - og det er emneskift i en tråd heller ikke ;)

Fortsat god påske :)

ofeia synes godt om dette.
  4. ofeia

ofeia Forum halvgud

Nu viser min bjælke også at jeg er færdig med eventet :)
    Nu havde jeg jo spurgt nede i hyggekrogen om andre havde oplevet det samme.
    Så er det da kun rimeligt at jeg fortæller dem, nu har jeg fået ranken.
    Jeg skal nok, hvis jeg husker det(jeg er ved at øve mig i at blive dement ;) ) ændre på teksten næste gang :)
    Jeg troede faktisk vi havde frie hænder i hyggekrogen :oops:
    Go´påske til dig og dine kære :)

5. MOD-Ara

Hej ofeia

Det lyder godt at problemet er løst.

Som alle andre steder på forum gælder forumreglerne, hvilket vil sige at emneskift og dobbeltpost ikke er tilladt og da du havde oprettet fejlmelding få min før betragter jeg dine indlæg om samme emne i hyggekrogen som dobbeltpost.
    Fejlmeldinger hører altid hjemme her i denne sektion.

Det er vigtigt at placere sine indlæg korrekt så forum forbliver overskueligt - også for andre som måske sidder med lige nøjagtig samme problem eller spørgsmål som andre ;)

Fortsat god påske

6. xolenka

xolenka Junior ekspert

jeg ved ikke, om dette er teknisk problem..somme tider er det umulig at gætte sig til det,. problemet er at nu 2 gange fik jeg ikke påske æg selv om buket er leveret til den søde kanin.(i dag kl. 8,56).
    Har gogle chrome
    id 750 14 29
    xolenka

7. MOD-Shaman

MOD-Shaman Guest

Hej i Tråden,

Det er meldt videre at der ikke kommer noget info-layer ved aflevering af Påskebuket nr. , - men at ranken bookes korrekt.

ofeia synes godt om dette.
  8. MOD-Shaman

MOD-Shaman Guest

Hej xolenka,

var det i forbindelse med færdiggørelse af eventet (aflevering af buket no. 100) ?

9. xolenka

xolenka Junior ekspert

Kære MOD-s Shaman
    første nul påske æg var midt i levering og sidste nul påske æg var med færdiggørelse af event nemlig aflevering af buket nr. 100
    xolenka

10. nillemc

nillemc Forum ekspert

Også her manglede layeret ved de 100 æg og tælleren stoppede ved 99/100 - men f5 fik det kureret, så jeg nu står til at have afleveret 100 og fået min ranke
    Chrome browser, og de første 3 layers viste sig fint nok

11. MOD-Ara

Hej nillemc

Kan jeg få dig til at skrive bruger ID?

12. nillemc

nillemc Forum ekspert

Ja naturligvis - her:
    Id: 22791756

Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.