Påske 2015 spørge/feedbacktråd

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af MOD-Ara, 1 April 2015.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. johnhan

johnhan Forum analytiker

Nu er påskebuketterne færdige så kan ikke lige teste det igen, men jeg skiftede altså til alle fanen, men der var kun påskebuketterne.

Edit: Ville så sætte normal foder over nu når buketterne var færdige, men kunne stadig kun lave buketter, F5 løste problemet...

2. SødeMolly

SødeMolly Forumnoob

Hvad skal man gøre, når man ikke har mulighed for at hverken så eller købe tulipaner, de er ikke i mit niveau??

3. johnhan

johnhan Forum analytiker

Der står jo i FAQ man skal være level 36 for at kunne producere påskebuketter, så der er ikke så meget at gøre. Vi har alle været i samme situation, man må bare kæmpe sig vej op i levels så man efterhånden kan deltage.

SødeMolly og henny43 synes godt om denne.
  4. SødeMolly

SødeMolly Forumnoob

Tak for svar - jeg finder styrken og løbeskoene frem og drøner opad..... Knus og dejlig påske

meba091 synes godt om dette.
  5. Sarvand

Sarvand Junior ekspert

Jeg likte dette eventet godt. Ikke umulig vansklighetsgrad og de dyrene som besøker jordene mine nå er jo så sjarmerende og bringer god påskestemning til gården. Men jeg kommer ikke til å fullføre alle 4 nivåer, bruker de dekorasjons items som jeg vinner her til å sette på ranken fra forrige event;)
    God påske!

6. jensen3661

jensen3661 Forum indbygger

Hej
    Udover at slå kaninvisningen fra, er der så andet at gøre når de står i vejen for at sætte marker og så manuelt. Felterne lyse rødt. Alt bliver slettet og hver gang jeg forlader spillet.
    mvh jensen3661 id 1448420

7. johnhan

johnhan Forum analytiker

Ved ikke om jeg helt forstår spørgsmålet, men når kanin visningen er slået fra burde der ikke være problemer, på mine 2 farme er kaninerne helt væk når det er slået fra.

8. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej

Du er lige flyttet hertil da dit spørgsmål ikke er et teknisk problem eller fejl......

Du kan slå påskeharerne fra/til lige så mange gange du har lyst til så jeg vil da klart anbefale at du slår den fra i den lille eventvindue mens du passer din farm og så slår dem til igen når du vil bytte buketter til påskeæg

Fortsat god fornøjelse og god påske :)

9. johnhan

johnhan Forum analytiker

Ifølge æg gevinst skemaet kun man vinde en 48 timers høsthjælper, min mor har lige vundet en 48 timers mejetræsker, den gevinst står dog ikke i skemaet, noget stemmer vist ikke?

10. jensen3661

Jeg "kører" også på den 48 timers mejetærsker-og det er dog en hjælp, når man ikke er premium

11. MOD-Ara

Hej

Skemaet er rettet af min MOD kollega tidligere idag så jo det stemmer ;)

12. jensen3661

Så kan alting jo stemme,hvis det rettet til løbende-det er ikke fair.

13. johnhan

johnhan Forum analytiker

OK jeg havde en fane åben med FAQ'en siden jeg loggede ind engang i dag.

14. jensen3661

Det forsvarer vel ikke at FAQ for dette event bliver rettet løbende?

15. MOD-Ara

Hej

Jeg vil bede dig læse hvad der står i bunden af Event FAQs 8)

Hvis det efter vi har lavet en Event FAQ viser sig der en en fejl ift. da vi testede eventet så retter vi selvfølgelig
    FAQ til så den stemmer - alt andet vil jo ikke være fair over for jer brugere der læser vores FAQs ;)

Derfor er det altid en god ide at holde sig opdateret ved at tjekke FAQ igen hvis man synes noget ikke stemmer.....
    retter vi ikke til er jeg ret overbevist om du ville synes det var mere unfair......

16. jensen3661

Jeg synes at I skulle have disse events testet færdige inden I satte dem i værk, en masse besvær og spørgsmål kunne være sparet.

17. MOD-Ara

Hej

Vi tester skam mere end du tilsyneladende tror, dog kan der alligevel ske ændringer efter vi har testet og lavet FAQ.
    Vi er kun frivillige her og gør det bedste det er muligt med de informationer vi har på et givent tidspunkt - og arbejder her ikke 24/7 ;)

Rigtig mange af spørgsmålene her på forum kan brugerne faktisk selv finde svar på ved at kikke i og ikke mindst læse de FAQs der laves - men det er en hel anden snak som ikke hører til i denne tråd som er til spørgsmål og feedback på Påske eventet så mon ikke vi skal prøve at få tråden tilbage på sporet

Fortsat god fornøjelse med eventet og god påske :)

riddersvanegården og Tuppehøne synes godt om denne.
  18. queen64

queen64 Junior ekspert

Jeg skal ikke spille klog, for jeg kan jo ikke se hvad du har og ikke har på din farm, men jeg ville lige overveje en gang mere om disse items ikke giver flere EP ved at lade dem stå i Pyntehaven... Jeg mener at de giver temmelig gode EP og har en forholdsvis kort hviletid...

19. bondeknold70

bondeknold70 Padavan

Jeg er nået halvvejs med buketterne, men tror jeg sætter for meget til.. Har brugt grønne dråber, Suzzi's flyver på langtidmarker, og købt dyre tulipaner/ orkideer. Belønningerne har været små indtil nu, men måske bliver det bedre i slutningen af eventet. Det skal dog siges at det har været det hele værd, elsker de søde akrobatiske kaniner -smuk animation-.

20. DjayTee

DjayTee Avanceret

Jeg synes egentligt, at det er et glimrende event. Det er overkommeligt at gennemføre, og præmierne er ganske ok - der er både stiklinger, stalde og masser af EP og DA. Hertil kommer, at man kan fortsætte med at levere, efter eventet er fuldført (er ikke selv nået dertil endnu, men det er sådan jeg læser FAQ), og det er absolut et plus. Så kan man jo selv vælge, hvilken retning man vil gå.

Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.