over hoppere i babyboom

Diskussion i 'Arkiv for alt andet' startet af plerik, 11 Juli 2015.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. plerik

plerik Exceptional talent

jeg syntes at der har været meget få over hoppere på de sidste par babyboom . højste over hop jeg har haft er på 2 dyr over det . jeg avlede på .
    hvordan ser det ud ved i andre ? .

mvh plerik

benadk synes godt om dette.
  2. lise1606

lise1606 Alvidende orakel

jeg oplever fuldstændig det samme som du beskriver højest et par trin springes der over

3. ofeia

ofeia Forum halvgud

Det ligner det samme her.

4. jensen3661

jensen3661 Forum indbygger

Det er en af grundene til, at jeg ikke ret gerne bruger babyboom. I dette event gik det nemt i mini baby boomet, men så snart de lange events med baby booms starter går det også galt her.

5. bondeknold70

bondeknold70 Padavan

Har oplevet lignende et par gange , blev ved trods vemod, og efter nogen tid vupti golden gold :inlove: det sidste avlsled er jer formentligt ikke s[ fjernt.

6. plerik

plerik Exceptional talent

nu har jeg brugt ca 1000 pf og der har ikke været nogle vilde overhop . så gider jeg ikke mere for denne gang .

benadk synes godt om dette.
  7. smiley006

smiley006 Aktiv forfatter

Det samme her!

8. Greenmama62

Greenmama62 Aktiv forfatter

Jeg synes også det er meget, meget sjældent, til trods for runer, babyboom og andet at opleve overhop. Specielt på de sidste 3 - 4 trin, kan jeg ikke huske hvornår det er sket sidst hos mig. Jeg synes avlsopgaver og events er ALT for dyre, i forhold til udbytte og tid brugt på dem.

smiley006, Letmatrosen, johnhan og 2 andre syntes godt om.