Opgaver i massevis spørge-/debattråd

Diskussion i 'Diskussionsområde' startet af Grønært, 4 September 2024.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. Grønært

Grønært Forum kontrollør

Dette event består af 4 opgaver i markedshallen, hvor der er 2, der kræver level
    100, 1 der kræver level 107 og 1 der kræver level 141.

Det er ikke bare helt almindelige markedshalsopgaver - der er et lille twist.

Der skal leveres afgrøder, træer, dyr og produkter fra laden.

I hver diamantopgave får vi en speciel belønning, jeg vælger at oversætte det til
    ”opgaveværktøj” (quest tools). Hvis level er højt nok, så er det muligt at vinde
    16 x opgaveværktøj.

Dette opgaveværktøj skal bruges i et eventprodukt, der består af 4 x opgaveværktøj,
    500 x søm og 20 x træhammer.

Er der mangel på træhamre, så er det under eventet muligt i Køb-O-Rama at købe
    5 x træhammer for 100 gårdmønter – dette kan gøres 16 gange.

Eventproduktet som vi, hvis level er højt nok, har mulighed for at lave 4 af ender
    ud i Kasse med ”giver items” – på trods af at det på engelsk tyder på flertal, så er
    der altså kun et item i hver kasse – til gengæld er der 5 forskellige, det kan ende
    ud i. Disse kan ses her i et indlæg fra Nala777 på engelsk forum.

Den engelske FAQ, hvorfra oplysningerne stammer, kan ses her - afleveringskrav og
    belønninger kan ses her

LeneMor, Pindgris og lissyjensen synes godt om dette.
  2. Tovepigen

Tovepigen Forum kommissær

Godt nok = TAK
    men jeg skal bruge 10 sparegris --- så mange kasser har jeg da ikke Hvis ikke jeg kan få dem i kasserne - hvor så ?? Findes ikke i avl

3. Grønært

Grønært Forum kontrollør

Velbekomme
    Det er en slåfejl, der skal stå sparebøsse - det er demonstrationsgrisens produktionsstald og den kan bygges i værkstedet i byen

Tovepigen synes godt om dette.