Feedback Open Beta for Farmerama Unity / WebGL Client

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af Pindgris, 28 September 2020.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. johnhan

    johnhan Forum analytiker

    Der er masser af mere eller mindre større fejl, det viile være meget nemmere hvis BP havde nogle i huset der bare spillede spillet selv, på helt normale computere og ikke super computere, så ville de på få sekunder opdage fejlene. Bare min mening.
     
    LeneMor, xolenka og xenon51 synes godt om dette.
  2. lise1606

    lise1606 Alvidende orakel

    hvor er det dejligt at se der begynder at blive rettet i udfordringerne i unity.
    men kunne det tænkes at de ville kigge lidt på hastigheden/ computerkraft, jeg sidder ikke med en svag computer,
    men mangler alligevel kræfter, især når der skal høstes og sås.
    :D God dag til alle,og god arbejdslyst til BP
     
    trunte68 synes godt om dette.
  3. trunte68

    trunte68 Forum indbygger

    Det går fremad, men nabolisten er ubrugelig, indtil videre slår jeg over i flash, for at give nabogaver. Det bliver for træls i unity, så indtil det bliver bedre, ingen gaver herfra, når først flash er "død"
     
  4. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej i tråden

    Jeg kan garantere for at der hele tiden arbejdes på højtryk for at løse alle problemer for bedre spiloplevelse.

    Vi kan kun på det kraftigste opfordre til at der spilles så meget som muligt i Unity eller download klienten
    og kun benytter Flash når det er nødvendigt da det hjælper teknikkerne jo flere der spiller via Unity og download klienten.

    Rapporter endelig alle de ting i støder på så vi kan melde det videre hurtigst muligt, og det gør vi - også selvm der ikke noteres her hver gang så meldes alt videre hvis ikke det er kendt i systemet i forvejen. Husk så mange oplysninger som muligt ikke bare f.eks "nabolisten driller" eller lignende. Der er som altid brug for udførlig info - på forhånd tak :)

    Nu er det sådan at BP skam har et team der tester - ud over vi sidder mange BA og MODs rundt i alle teams og tester utrolig meget,
    og jeg kan fortælle at jeg skam sidder med en helt almindelig pc som de fleste spillere her.
    Men jeg og alle andre har kun 24 timer i døgnet som alle andre og der er konstant meget der skal testes - ikke kun Unity og download klienten men også hver eneste tilbud og event skal testes, tjekkes og laves fejlmeldinger på evt fejl eller oversættelser...både i Flash, Unity og download klientet.....og ja det er snart jul - også for alle os :music:

    Der findes mange forskellige computere og mange forskellige specifikationer på disse computere så jo mere hjælp der kommer fra brugerne - ja jo bedre og hurtigere kan teknikkerne løse problemerne.
    Så igen....jeg opfordrer alle til at slå over på Unity og/eller download klienten og blive fortrolig med det
    hvis muligt da Flash snart er fortid.
     
  5. vandijk1955

    vandijk1955 Forum kontrollør

    En ønsket mulighed, ville være, at klienten kunne huske login oplysningerne.
     
    LeneMor synes godt om dette.
  6. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej i tråden

    Da vi nu ikke længere er igang med open beta test men Unity er LIVE lukkes tråden og der henvises til nye feedbacktråde for henholdsvis Unity og Download klient.

    Husk venligst at benytte korrekte sektioner/tråde på forum og ikke blande fejlmeldinger ønsker, forslag og feedback sammen - det gør forum uoverskueligt og vigtige meldinger går måske tabt i rodet.

    På forhånd Tak!
     
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.