Nyt mølledesign feedbacktråd

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af MOD-Ara, 23 Marts 2015.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. meba091

    meba091 Forum prof

    Jeg kan kun bakke op om Mir85's forslag... Faktisk kan det kun undre mig at det ikke allerede er sket. Personligt ville jeg da begynde at undre mig over at så mange forskellige spillere (inkl. dem i andre lande) siger det samme....

    Samtidig har jeg meget svært ved at forstå at et helt team af MODs ikke skulle være bekendt med hvordan møllen har fungeret de sidste år. Men det er tilsyneladende tilfældet her...

    Jeg må indrømme, at jeg er ret forundret over den behandling vi har fået i denne sag. Faktisk føler jeg mig meget forurettet. Og samtidig står det efterhånden helt klart for mig at vi intet kan gøre. Når det nu åbenbart kan afgøres af Pindgris hvad der kommer videre i systemet og hvad der ikke gør. Mon det er BP's intentioner med feedbacktråde? Uagtet hvad Pindgris mener om vores feedback er det vel formålet at den skal gå videre til BP?

    Det tærer hårdt på tilliden til MODs og lysten til at bidrage til dette forum i det hele taget - det er jo bare pseudo når det kommer til stykket...
     
    LeneMor, KarinaN., metteb og 6 andre syntes godt om.
  2. ofeia

    ofeia Forum halvgud

    Jeg ved, jeg har lavet powerfoder på 3 timer før det nye design kom.
     
    -Mir85-, Greenmama62 og meba091 synes godt om dette.