Nytårsfest feedbacktråd

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af MOD-Shaman, 28 December 2017.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. MOD-Shaman

MOD-Shaman Guest

Hej farmer

Denne tråd er alene beregnet til afgivelse af feedback for: Nytårsfest event

Vi er glade for du tager dig tid til at give den mening tilkende og kan oplyse dig om at den samlede feedback for dette event, vil blive sendt til udviklerne ved minimum 10 feedback indlæg.

Har du eventuelle spørgsmål til eventet er du velkommen til at poste dem i debat og spørgsmålstråden som du finder i diskussionssektionen.

Farmerama Teamet

Sidst redigeret af moderator: 28 December 2017
  2. tika

tika Forum prof

tak for et godt event, sjovt at der kommer flere opgaver, som man skal bruge for at fuldføre eventet, og godt man kan bruge de fleste områder, dejligt der ikke er drops at samle.

-natkat- og kehlet synes godt om denne.
  3. kehlet

kehlet Forum hertug

Yes så kom ranken i hus
    Stor tak til BP for et event hvor der også var tænkt på at vi har et liv uden for spillet. Ingen drops, moderat eventafgrøder, aflevering fra laden valgfri med dyr/afgrøder. Og så var det alligevel et spændende event med nytænkning
    Alle ønskes et rigtigt godt nytår.

4. Tuppehøne

Tuppehøne Forum kommissær

Min reaksjon til dette eventet er at jeg ikke ønsker å delta. Jeg synes det er en del positive ting ved eventet, men jeg synes ikke innsatsen er verdt premiene. Ranken er litt kjedelig med ep og drei, og jeg tror det ville blitt mye arbeid for lite uttelling. Det positive er at det ikke var drop, som en avveksling. Det negative var alt som skulle leveres fra låven i del 1. Jeg har allerede levert inn mye i de andre oppgavene i det siste, blant annet for å åpne område på krystallfossen, og de nyeste oppgavene krevde mye. Dermed prioriterte jeg andre oppgaver denne gang. Alle ønskes riktig godt nytt år.
    Hilsen Tuppehøne.

5. Hanne1964

Hanne1964 Avanceret

Tak for et dejligt event. Det har været hyggeligt, og lidt anderledens, på den gode måde. Gode premier

Godt nytår :)

6. hveps

hveps Avanceret

Et rigtigt godt event med gode præmier! Jeg synes også at det var dejligt at der ikke skulle samles drop eller produceres i møllen. Ikke noget jeg ellers har noget imod, men lige netop i denne tid er det dejligt at der kommer et event som er let at overskue. Godt Nytår til alle herfra!!! hilsen Hveps
    hveps Id: 11050462

Hanne1964 synes godt om dette.
  7. ...Tina...

...Tina... Forum mogul

Synes også det var et godt event... men nu er lageret da også ved at være meget støvsuget.

8. -natkat-

-natkat- Forum hertug

Rart med et event med lidt afveksling! Ok præmier! Men det bedste var: ingen drops denne gang! ;)
    Og godt nytår til alle! :D

Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.