Nytårs event 2016/17 spørge/feedbacktråd

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af MOD-Ara, 29 December 2016.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej farmere

Denne tråd er kun beregnet til
    "Det store brag"
    Nytårs event 2016/2017

Læs mere >her< om spørge/feedbacktråde

God fornøjelse

Farmerama teamet​

2. Sommerfugl

Sommerfugl Kommende forfatter

nu vil jeg da håbe at BP har fået sat denne event sammen så vi kan nå at samle 900 pindebrænde på 5 dagen for drops hænger jo sammen med hvor meget der skal afleveres til opgaven (6750 af hver)og hvor lange avlstiden er (8 timer) og vi har kun agerjord,vildmarken og skovlysningen at samle på og det er jo set før at drops er i underskud når der ikke skal leveres flere eventafgrøder

benadk synes godt om dette.
  3. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej Sommerfugl

Jeg føler mig ret overbevist om at der som altid er taget højde for hvor mange drops der skal bruges
    ift hvor lang tid eventet varer. En ting BP ikke kan tage højde for er hvordan vi hver især spiller under et event men
    events er testet inden for at sikre de er mulige at gennemføre.

Selvom det ikke er alle områder der kan bruges så skulle 900 drops være muligt - til sammenligning kan jeg sige at det netop overståede jule event kun varede 1 dag mere og godt nok havde flere områder tilgængelige men krævede det dobbelte antal drops og alligevel havde jeg på egen privat farm drops i overskud til ca et halvt event mere uden at have høstet optimalt hen over julen.

Som altid kan det anbefales at planlægge hvad man har på områderne der giver drops inden event start og slå over på langtidsafgrøder og lignende så snart event afgrøderne er dyrket.

Så fat mod og smøg ærmerne op og god fornøjelse med eventet :)

4. nicorette

nicorette Aktiv forfatter

Feedback: Glimrende lille nytårsevent. Kan godt lide, det er gennemskueligt og let at gå til her i ferietiden, at vi får bananer, og at dette events item giver 1 gratis drej:)

Sidst redigeret: 3 Januar 2017
    kehlet synes godt om dette.
  5. MOD-Shaman

MOD-Shaman Guest

Jeres kommentarer er sendt videre til Tyskland.

Vi håber at der til de kommende events vil være mange der har lyst til at bidrage med feedback.

Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.