Nytårs event 2015/2016 spørge/feedbacktråd

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af MOD-Ara, 29 December 2015.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej farmere

Denne tråd er kun beregnet til eventet.

Fejl/tekniske problemer skal rapporteres i rubrikken beregnet til dette.
    Følg med i Event OA for ændringer, frigivelse af FAQ mm.

Hjælp alle med at holde forum overskueligt,
    og gøre det nemt for andre at finde svar ang. eventet,
    ved ikke at spørge til eventet andre steder på forum - TAK!

Feedback/kommentarer i denne tråd bliver samlet og sendt videre
    første og sidste dag for eventet med deadline kl. 18
    (og selvfølgelig derudover ved problemer ol.)

så fortæl endelig hvad I mener om eventet, belønninger,
    grafik og meget meget mere.

God fornøjelse :)

Farmerama teamet​

2. Bondemutter

Bondemutter Forum-lærling

Hejsa

Jeg har lige "sakset" dette fra FAQ:

Fyrværkeri batteri
    giver: 200 EP + 4 Paprør
    tid: 1 min
    1x1​

Der er divergerende oplysninger, så vil høre, om de giver BEP, hvis de placeres på en af øerne?

3. MOD-Ara

Hej

Ja de giver Ø EP ved placering på øen....det er en smutter i FAQ og er nu tilføjet.

4. Bondemutter

Bondemutter Forum-lærling

Tak for det.

5. Tuppehøne

Tuppehøne Forum kommissær

Klok av skade etter for få drops i siste event, plassete jeg ut alt av kjempetrær og kjempestaller og alt som gir mest mulig EP: Nå skulle jeg virkelig få en pangstart på nyttårseventetxD. Og så viser det seg at det ikke er drops denne gang:wuerg:.
    Ja, ja. Gleder meg til eventet likevel, passer meg bra med vanskelighetsgrad lett denne gang :).

-natkat- synes godt om dette.
  6. plerik

plerik Exceptional talent

hvorfor skal jeg håndhøste fyrværkeri batterierne når jeg har høst hjælp ? .

kehlet synes godt om dette.
  7. DrGreenthumb

DrGreenthumb Forum kommandør

Mener altid det har været sådan, efter, måske det første nytårs event, hvor der vist var lidt problemer med at den automatiske høster, nemlig høstede batterierne. Det var ikke alle spillere der brød sig om det, da de gerne selv ville bestemme hvornår de skulle høstet..
    Og jeg mener det var der det blev lavet om...men ret mig gerne hvis jeg tager fejl. Det er trods alt 5 år siden...?:oops:

jensen3661 synes godt om dette.
  8. Tovepigen

Tovepigen Forum kommissær

Jeg er nok lidt speciel - men jeg høster gerne fyrværkeri batterierne - 3 af gangen, så jeg rigtig kunne nyde fyrværkeriene - de var jo virkelig meget fine , - Jeg nød dem i al fald :music:

-natkat- og Tuppehøne synes godt om denne.
  9. lise1606

lise1606 Alvidende orakel

hvor finder man fyrværkeri batterierne

10. Pindgris

Pindgris Team Leader Team Farmerama DA & NO

I dit inventar, under vasen i spilmenuen i venstre siden af spillet.

Mvh
    Pindgris

11. Tuppehøne

Tuppehøne Forum kommissær

Feedback: Jeg liker eventet, men jeg vet ikke om jeg synes det passer i kategorien lett? Det er mange avgrøder som skal til, og det er ikke bare bare å regne det ut heller, eftersom plantene skal brukes både i møllen (2 ganger) og leveres inn. Man skal også regne ut hvor mange man skal se bort fra når man regner ut, ettersom man får papprør ved avlevering. Jeg er ikke så glad i at avgrødene skal gjennom to runder i møllen før de blir til noe. Det er tungvint, og man må innom mange flere ganger i løpet av dagen, for å styre møllen. Man må vente til papprørene er ferdig før man kan sette igang fyrverkeri. Hadde vært bedre om man kunne satt produksjonen av fyrverkeri i kø, slik at den begynte av seg selv så snart papprørene var klare.
    At man får papprør ut fra fyrverkeriet man vinner i de første oppgavene, gjør det litt mer klundrete å regne ut riktig antall. Det er også med på å bestemme rekkefølgen man leverer inn i. Det kan være dumt, hvis man går for bare noen av gevinstene. Jeg synes likevel det er helt riktig at vi skal plassere ut fyrverkeri og fyre av disse, ettersom det er et nyttårsevent :D. Raketter hører med.
    Jeg synes også at det er godt å slippe å bekymre seg for, og vente på:sleepy:, drops. Gjerne flere event uten drops :D.
    Premiene er meget gode. Jeg setter stor pris på mystiske stiklinger og staller, partyspin, kraftfôr, gulrot- og eplechutney, høstekupong og ØEP:inlove:. Tusen takk.
    Godt nytt år til MODs og alle andre spillere.
    Mvh Tuppehøne.

blib-blob og -natkat- synes godt om denne.
  12. kehlet

kehlet Forum hertug

Sødt lille event hvor man også kunne nå og passe familien uden altid at skulle tænke opdampning, der kunne jo bare sås eventafgrøder om natten også.
    Igen et event hvor vi skulle bruge hovedet og ikke bare så /høste bevidstløs - tak for det, og tak for de gode gevinster.
    Et problem har jeg dog - måske et luksusproblem, jeg har spillet så længe at min inventarkasse er overfuld og så kom der yderligere items til.
    ;)

13. lise1606

lise1606 Alvidende orakel

tak for svar selvom jeg allerede har produceret de pap rør jeg skal bruge, det er jo nok derfor jeg ikke synes dette event er let

14. Letmatrosen

Letmatrosen Padavan

Det var da et udmærket event,overkommeligt især fordi man ikke skulle kæmpe for at få drops nok og så blev der også til af fejre nytår i det virkelige liv, hilsen fra Letmatrosen

15. marianne-rynkeby

marianne-rynkeby Kommende forfatter

Spørg lige hvor dum jeg føler mig, når jeg har gennemført hele eventen for længst ........ og så lige finder ud af at fyrværkeriet giver paprør. Ja, så har man en del som skal byttes ved event ophør

Letmatrosen synes godt om dette.
  16. LeneMor

LeneMor Forum kommandør

Selvom det skulle være et let event, så nåede jeg alligevel ikke at gennemføre (jeg kan ikke nå de to sidste opgaver). Jeg synes, der har været nogle fine præmier, og det var dejligt, at der ikke skulle samles drops. Til gengæld er jeg ikke så vild med, at der både skulle produceres paprør og blomsterfyrværkeri i møllen. Det var for omstændeligt. Jeg synes, fyrværkeribatterierne var flot lavet.

blib-blob synes godt om dette.
  17. MOD-Ara

Tak for jeres feedback,
    den er nu samlet og sendt videre.

Vi håber endnu flere vil bruge et øjeblik på at give feedback i fremtiden ;)

Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.