Nytårs event 2014/2015 spørge/feedbacktråd

Diskussion i 'Arkiv for alt andet' startet af MOD-Ara, 23 December 2014.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej farmere

    Denne tråd er kun beregnet til eventet.

    Opret venligst ikke tråde ang. eventet andre steder på forum.
    Fejl/tekniske problemer skal rapporteres i rubrikken beregnet til dette.
    Følg med i Event OA for ændringer, frigivelse af FAQ mm.

    Feedback/kommentarer bliver samlet og sendt videre flere gange under eventet,
    så fortæl endelig hvad I mener om eventet, belønninger/præmier mm.

    God fornøjelse :)

    Farmerama teamet​
     
  2. frøkennielsen

    frøkennielsen Aktiv forfatter

    Glæder mig allerede til eventet. dejligt at FAQ kan ses allerede nu. Men der har sneget sig en fejl ind. Under Muse-hoved og Glitter-sand, som damper op, står der at man kan købe sprøjteposer.
     
  3. Narhatt

    Narhatt Aktiv forfatter

    Er der nogen små oversættels fejl, eller ?
    Opgave 2 - hus kalkuner... Er det bare kalkuner eller avlskalkun ?
    Opgave 4 - klovnefisk... Er det fisk eller avlsfisk ?
    Opgave 6 - Emu... Er det strudse eller avlstruds ?
     
  4. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Er nu rettet!

    Det er som der står i FAQ hus kalkuner, klovnefisk og emu´er som alle kan fremavles via kærlighedshotellerne eller købes på markedet hvis man er højt nok level;)
     
  5. strandskov24

    strandskov24 Forum stormester

    I opgave 3 skal der indleveres 200 squash. Den kan jeg ikke finde - hverken på fastlandet eller øen ??

    Hilsen strandskov24
     
  6. lise1606

    lise1606 Alvidende orakel

    det er på øen, og navnet er ændret til zucchini
     
  7. johnhan

    johnhan Forum analytiker

    Det er ellers år siden med den navneændring, en ændring der aldrig blev annonceret btw :)
     
  8. strandskov24

    strandskov24 Forum stormester

    Tak for hjælpen, jeg tænkte nok det måtte være den, men ville lige være sikker ;)
    Hilsen Strandskov24
     
  9. rikke1973

    rikke1973 Forum-lærling

    Jeg kan se at der skal bruges 800 hibiskus... dem kan jeg ikke finde. Er der nogen der kan hjælpe?
     
  10. lise1606

    lise1606 Alvidende orakel

    ja det er en plante fra øen, og så er det jo kun et spørgsmål om du har frispillet dem.
     
  11. Tuppehøne

    Tuppehøne Forum kommissær

    Vil bare tipse om at på norsk, og i den norske versjonen, heter det fortsatt squash :)
     
    DrGreenthumb synes godt om dette.
  12. rikke1973

    rikke1973 Forum-lærling

    tak for din hjælp......
     
  13. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej farmere

    Har I kommentarer der skal med når vi sender feedback
    på nytårs eventet er sidste frist:

    Søndag 4/1 kl. 18

     
  14. Tuppehøne

    Tuppehøne Forum kommissær

    hei og godt nytt år. jeg synes deler av eventet var bra, men selv om jeg leverer for de fleste oppgavene , vil jeg uansett ikke få stengelraden, da jeg ikke har åpnet for hibiskus. Ellers er jeg glad for alle muligheter til å skaffe BahamaramaEP :)
    Mvh Tuppehøne.
     
  15. frufuttejensen

    frufuttejensen Forum-lærling

    godt nytår alle sammen.. så blev jeg færdig med det hyggelig jule/nytår event, det var dejligt at bahamarama var mere i centrum denne gang i et event, det plejer den jo ikk at være, jeg glæder mig til næste event...... mvh frufuttejensen
     
  16. -natkat-

    -natkat- Forum hertug

    Det er skønt, at eventet involverer flere dele af farmens mange muligheder - end bare drops og afgrøder!
    Ser frem til flere events af denne slags! :D
     
  17. Tovepigen

    Tovepigen Forum analytiker

    Godt Nytår Jeg var også glad for eventet ... selvom jeg ikke kan fuldføre det... mangler de dyr, der skal bruges... men PYT Det var sjovt alligevel Måske jeg kan gennemføre næste gang :D
     
  18. Skovslund23

    Skovslund23 Forum prof

    Tak for en hyggelig event som jeg godt ikke kunne gennemføre da jeg ikke havde alle afgrøder som skulle bruges, og så var det dejligt at møllen ude på bahamarama øen igen fik lidt at lave, jeg syntes dog godt at overskyden museraketer kunne blive vekslet til 200BEP når nu det et bahamarama produkt..

    Men tak til BP for endnu en event med dejlige præmier.
     
  19. *pixie*

    *pixie* Forum-lærling

    Selv om jeg fra event start fraskrev at deltage - jeg manglede både avlsdyr + hibiskus - er jeg i mål.
    Ville bare lave eventafgrøder + museraketter for sjov og for EP.
    Jeg havde gemt nogle gyldne bananer til koralrevet, men i stedet åbnede jeg for hibiskus og i dag fik jeg sat avlshoteller op til emuer.
    Jeg lader møllen snurre med museraketter da det giver gode EP og opdampningen er der jo alligevel.

    Et anderledes event super.
     
  20. Fr-jensen

    Fr-jensen Forum kejser

    Så fik jeg fyret den sidste nytårsraket af - og nytårseventet er gennemført :D
    Jeg synes det har været et rigtigt godt event - ikke helt enkelt - afvekslende - mange forskellige afgrøder/dyr/avlsdyr/foder/ eventdrops skulle bruges undervejs - inddragelse af Bahamarama - rigtigt gode præmier.
    Roser og godt nytår til spiludviklerne ;)
     
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.