Nysgerrig

Diskussion i 'Arkiv for alt andet' startet af eapdaman, 31 August 2017.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. eapdaman

eapdaman Forum-lærling

Hej til jer alle ;)

Jeg er begyndt og gå her ind på forum, stort set hver dag.
    Jeg bliver nød til og se, om der kommer nye Events eller andet sjovt.

Jeg har for det meste nået og plante alle mine marker til, inden jeg finder ud af at der faktisk starter ny Event. Møg træls og komme 1 hel dag bagud, fordi jeg har kvajet mig>:(

Kan jo selvfølgelig redes, ved og "pløje" alle markerne om, men det er jo spild af tid og penge.;);) Derfor lærer jeg nye ting, ved og huske og komme her ind. Fedt ikke og spilde sin tid

Mvh Eapdaman

2. ofeia

ofeia Forum halvgud

Velkommen :)
    Under kategorien "krystalkuglen" ligger der "kalender smugkig" der kan du se hvad event der eventuelt kommer og husk den er kun vejledende, så tingene kan ændre sig.
    Go høst :)

eapdaman, Tuppehøne, BenteAndreasen og 1 anden person synes godt om dette.
  3. Tuppehøne

Tuppehøne Forum kommissær

Velkommen.:) Vi er noen spillere som bruker forumet daglig, og det er nok lurt for å holde deg oppdatert. Mitt beste tips er å klikke på "Nye inlæg", til venstre på den grønne linja øverst. Da får du all daglig informasjon du trenger. Der er stadig nye events, og vi er vant til å flytte om på hva vi har av marker, staller og trær for å få mest mulig ut av eventene. Men husk, man trenger jo ikke delta i alle events.
    Lykke til!
    Vennlig hilsen Tuppehøne.

eapdaman og ofeia synes godt om denne.
  4. Iamdjhjj

Iamdjhjj Avanceret

hejsa. Du kan jo også se om der er et event-ur i venstre side af billedet og så klikke på det.

eapdaman synes godt om dette.