Nyhedssiden ?

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af JørnVest, 8 August 2015.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. JørnVest

JørnVest Forum-lærling

Hej
    Jeg ved ikke hvad der er sket, men her er der i 'dropdown-menuen' med knappen (!?) , nu kun 6knapper at trykke på, knappen med Nyhedssiden er forsvundet, har I lagt den et andet sted nu ?
    Jørn

2. tjocker

tjocker Forum general

Hej JørnVest. Ja den knap er blevet rykket til et nyt sted. Du finder den nu til venstre på skærmen under eventuret + skjoldet.
    Det var en ændring som skete i går. Håber du kan finde den nye placering.

smiley006 synes godt om dette.
  3. JørnVest

JørnVest Forum-lærling

Hej tjocker!
    Sikken hurtig -respons- 7-minutter bravo !!..... Og ja jeg har fundet knappen nu, Det ville jeg aldrig have gjort uden du havde skrevet hvor den var da, jeg sad jo og gloede i den anden side af skærmen... *G*

4. tjocker

tjocker Forum general

Hej igen JørnVest. Jeg er bare glad for at kunne hjælpe dig og godt du fandt den nye placering.

5. MOD-Shaman

MOD-Shaman Guest

Hej,

flytningen af Nyhedsside knappen blev beskrevet i går i annonceringen af rettede fejl / ændringer August.

;)

Tråden lukkes som opklaret.

Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.