Nyhedsbrev fra Produceren 2014

Diskussion i 'Udviklerblog' startet af MOD-Shaman, 20 August 2014.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. MOD-Shaman

    MOD-Shaman Guest

    Hej igen allesammen.

    Allerførst godt nytår. Jeg ved der er gået lang tid siden det sidste producer nyhedsbrev og det beklager jeg - vi har haft meget travlt, og den ene måned har taget den anden.

    I dette nyhedsbrev vil jeg opdatere jer på de funktioner/opgaver vi har arbejdet på i år, og svare på nogle af de spørgsmål der er samlet ind af jeres MODs og admins, og give jer et indblik i hvad der er sket i Farmerama teamet på det sidste.

    Opdatering: Mentor systemet

    Vi startede på den tekniske implementering af opdateringerne i vores mentor system for et par uger siden og I kan forvente store forandringer! Vi omorganiserer et par bygninger så I lettere kan finde alle jeres sociale/venne-relaterede funktioner, forbedre og forenkle alle dine sociale forbindelser og endda indbygge en in-game søge funktione så det bliver lettere at finde naboer. Hele systemet er baseret på spillervilje, hvilket betyder at I kan søge og finde jeres egne mentorer/kyllinger/naboer/partner til giftemål istedet for at blive parret automatisk. Og I kan naturligvis vælge at I ikke vil findes hvis det er det I foretrækker.

    Når vi har fået denne version af mentor systemet online, kan vi begynde at arbejde på fase 2, hvor det er vores mål at tilbyde interaktive funktioner ( måske i stil med "Top 5 smukkeste gård") og andre spændende samspil med andre spillere. Men bare rolig -vi vil aldrig tvinge jer til at invitere venner via Facebook!

    Opdatering: Ny event mekanik

    Vi er også lige blevet færdig med vores 3. tegneserie event og er allerede igang med at forberede det 4. Vores mål med tegneserie events var langsomt men sikkert at skabe en ny type event hvor efterspørgelsen varierer mere end i de "traditionelle" events. Som nævnt i fødselsdags podcasten er det lidt vanskeligt og vi er nød til at gøre det stille og roligt. Vi har indtil nu implementeret en hel ny mekanik i hver tegneserie event (januar = betal med mølle-produkter, marts = tilfældig genereret quests basseret på spillerlevel og andre faktorer, maj = høst bestemte planter/genstande indenfor en bestemt tid) og det vil vi fortsætte med. På den måde kan vi se hvad der virker, hvad der ikke gør, hvad I kan lide, hvad I ikke kan lide osv. Efterhånden som året skrider frem vil vi sikkert komme ind på mere og mere "eksperimentelle" ting og i alle tilfælde er det vores mål, at finde en mekanik der er så retfærdig og sjov som muligt for alle spillere uanset level.

    Jeg tror det forklarer de store opdateringer vi berørte i det sidste nyhedsbrev. Nu til spørgsmålene fra community!

    Community spørgsmål - fra starten af 2014

    Hvorfor har vi ikke fået bi-avl endnu, eftersom det var et af de dyr vi ønskede som næste avlsdyr?

    Jeg vil gerne benytte denne anledning til at besvare alle mulige variationer af dette spørgsmål!


    1. Angående bi-avl:
    Da vi havde forespørgslen omkring bi-avl, var der mange dyr der allerede var forberedt til at blive avlsdyr. Vi burde selvfølgelig have formuleret undersøgelsen så dette fremgik og det beklager jeg at vi ikke gjorde! Bi-avlen er nu i produktion men bliver måske ikke det næste avlsdyr I får at se, eftersom vi stadig har et efterslæb og bi-avlen ikke bliver færdig lige med det samme (dyreavl tager laaaang tid) Men jeg garanterer at bi-avlen er i produktion og den kommer.​

    2. Angående De 7 "håndværker proffesioner" (og flere opskrifter/forbedret alkymist/spa manager):
    Farmerama har gennem årene haft flere forskellige producere, community manager og lead game designere og det ser ud til disse forskellige personer på et tidspunkt har lovet noget forskelligt....og ikke fortalt det videre. Det har i de sidste mange måneder ofte ført til at jeg har skændtes med mine forgængere og jeg prøver at bryde den onde cirkel ved at være meget forsigtig med hvad jeg lover jer.
    Generelt prøver jeg ikke at nævne kommende ideer, med mindre disse ideer allerede er sat i udvikling og jeg er forholdsvis sikker på at de bliver gennemført med succes. Husk at jeg ikke ved hvad der skete for 4 år siden og når jeg siger "vi tænker på at gøre det", betyder det at det er noget vi tænker på. Det er ikke alting der er muligt og vi er et begrænset antal personer og skal respektere tid og forretningsmål og vi har masser af seje ideer - vi skal bruge et årti for at implementere dem alle sammen.
    Specifik vedr. spa manager og alkymist : Spa manageren har allerede fået 2 nye opskrifter og vi har planer om at forbedre eksisterende alkymist opskrifter. Vi kigger både på en fuldstændig ny proffesion og nye opskrifter til alkymist (det vil muligvis involvere stjerner...) men det varer måske lidt endnu.​

    3. Hvorfor er tegneserie events ikke mere forskellige end de er?
    Som nævnt i opdateringerne ovenfor er den nye event mekanik (som I ser i tegneserie events) en interaktiv opdatering, hvilket betyder at vi implementerer nye mekanikker , muligvis hver måned (eller hver anden måned) istedet for på én gang. Hvorfor gør vi det på den måde? Hvis vi ville gøre det hele på én gang ville det tage omkring 6 måneder at udvikle, hvilketville være kedeligt for jer. Men ligeså vigtigt er det faktum at vi vil gå langsomt til værks og vuderer modtagelsen af hver forandring så vi kan få en ide om hvad der fungerer for jer og hvad der ikke gør.Der er ingen grund til at invistere 6 måneder på en funktion vi tror I kan lide, for blot at finde ud af I ikke kan lide det.
    Jeg håber disse svar hjælper og at vi har valgt at besvare de rigtige spørgsmål. Der er stillet tusindvis af spørgsmål på forum hver uge så det er altid svært at vælge de rigtige.

    Nu vil jeg give jer et lille indblik i nogle nye ting der kommer til at ske i 2. halvdel af året:​
    Smugkig - sidste halvår 2014:

    1. (Snart) Det er tid til at sige farvel.
    Jeg er ked af at måtte meddele, at jeg efter næsten 5 år forlader Bigpoint (og derfor Farmerama) først i juli for at kunne følge min kæreste til Holland. Jeg vil skrive en ordentlig farvel-post når tiden nærmer sig og præsentere min efterfølger, men allerede nu vil jeg sige, at det har været en fornøjelse og ære at arbejde sammen med Farmerama teamet, Mod´s og admin´s og sammen med jer om at gøre dette spil så godt som muligt.
    2. "Bahamarama interaktion III" - Koralrevet (arbejdstittel)
    I sidste måned spurgte vi jer til råds om de 4 koncepter til BAHAMARAMA udvidelsen vi lagde frem. Endnu engang vil vores designere takke jer for jeres deltagelse i forum undersøgelsen! De forskellige koncepter repræsenterede forskellige temaer og vi havde brug for jeres mening. Disse temaer var: Solnedgangs molefiskeri, De forsvundne øer, Jungle tempel eventyr og Genskab koralrevet. Det tema der fik flest stemmer var: Genskab koralrevet.
    Resulatet bliver en fuldstændig ny del af spillet! Her er planen som den ser ud nu:
    Der vil blive adgang fra havnebygningen på Bahamarama hoved-øen. Derfra vil I få mulighed for at starte "ekspeditionerne" til koralrevet hvor de lokale har brug for din hjælp til at genskabe det truede koralrevs øko-system. For at hjælpe dem skal du lede efter sø-liv objekter og hjælpe de lokale med at reproducere og reetablere det i koralrevet for at genoplive det skrøbelige øko-system.
    Funktionen er stadig på det tidlige stadie af udviklingen så det er alt hvad vi kan fortælle på nuværende tidspunkt. Vi er meget spændt på denne nye funktion og vi håber I vil kunne lide det!​
     
    Kroken synes godt om dette.
  2. Pindgris

    Pindgris Team Leader Team Farmerama DA & NO

    Hej Farmerama spillere!

    Da jeg er meget ny her, vil jeg begynde med at præsentere mig selv. Mit navn er Varun, jeg er en mand der er født i Indien. Jeg er for nyligt blevet ansat hos Bigpoint og er flyttet til Hamburg, Tyskland. Jeg har været på Farmerama i lidt mindre end 3 måneder og jeg begynder så småt at føle mig hjemme.

    Før jeg blev ansat hos Bigpoint, var jeg producer på Zynga. Mens jeg var der, havde jeg mulighed for at være producer på forskellige casual, arkade og mid-core spil. Jeg havde base i Bangalore, Indien, men mit job krævede mange rejser til San Francisco og Los Angeles. Dette er dog første gang jeg er i Europa og jeg falder stille og roligt til. Mine venner og kolleger i Farmerama teamet har støttet mig meget. Jeg begyndte min spil karriere som forum moderator for nogle rollespil og MOBA spil. Jeg brugte denne erfaring til at begynde et fuldtidsjob som Community Manager i mit tidligere job. Denne erfaring har givet mig gode forbindelser til communityet. Som tidligere passioneret spiller, har jeg forståelse og indlevelse for communityet og forstår de frustrationer der kan opstå. Jeg vil gøre mit bedste for at gøre jer tilfredse og jeg håber at kunne give jer alle den bedste Farmerama spiloplevelse.

    Jeg må tilstå at dette nyhedsbrev bliver kort og måske ikke berører alle de detaljer som I ønsker at vide mere om. Men jeg vil forsikre jer om, at dette nyhedsbrev vil blive udsendt hver måned. Community managere og board team har samlet alle åbne spørgsmål og sendt dem til mig og de vil selvfølgelig fortsætte med at sende jeres spørgsmål direkte til mig. I dette nyhedsbrev vil jeg også gerne fortælle om min vision for Farmerama. Men i øjeblikket er mine prioriteter for de nærmeste måneder som følger:

    1. Bahamarama 3/Koralrevet:
    Det glæder mig at kunne fortælle, at vi endelig er begyndt på den fulde produktion af denne store funktion. Vi har brugt tid på at planlægge alle vores opgaver og få en solid teknisk infrastruktur og plan på plads inden vi startede på den fulde udvikling. Jeg vil ikke fortælle så meget om detaljerne i funktionen i dette nyhedsbrev, for jeg har planlagt at skrive mere om det i næste måneds nyhedsbrev. Dog vil jeg give jer et smugkig på funktionen.​

    [​IMG]
    Dette billede er lavet af vores 3D kunstner, som har arbejdet hårdt på det i de sidste par uger. Vi håber at I kan lide det og glæder jer lige så meget til det som vi gør. Her får I en kort opsummering af funktionen:

    Koralrevet lider under en økologisk krise. Bahamarama havnen vil nu give spillerne mulighed for at rejse på ekspedition og hjælpe lokalbefolkningen med at genopbygge øko-systemet i koralrevet omkring deres ø. I skal finde prøver fra overlevende hav-liv i det forurenede vand, plante disse organismer i akvariet i det lokale redningscenter på øen, plant forskellige slags sundt hav-liv for at genopbygge den økologiske balance i koralrevet.

    Desværre kan jeg ikke fortælle jer præcist hvornår denne funktion går i luften og vil være tilgængelig for jer, men jeg er sikker på at er lige om hjørnet. Jeg håber, at jeg kan give jer en præcis dato i det næste nyhedsbrev. Jeg vil gøre mit bedste for ikke at komme med falske forhåbninger

    2. Stabilisering af ugentlige events:
    Vi har arbejdet hårdt de sidste par uger. Desværre har vores ugentlige events krævet meget arbejde og mange mandetimer. Dette forhindrer os i at arbejde på forbedringer og langsigtede funktioner til spillet. Sammen med den tekniske producer og de ledende ingeniører, har vi arbejdet hårdt på at finde en løsning på dette. Der udover arbejder jeg sammen med designerne på at finde den rigtige balance for event og salgstilbud. Jeg er sikker på at I allerede har bemærket nogle af de ændringer vi har foretaget på vores salgsprogram til jer. Jeg har nemlig bedt vores designere om at prøve så mange ting som muligt. Vores ældre spillere har brug for mere udfordring i spillet. En udfordring der kan gives med den rigtige variation af eksisterende og nyt indhold. Vi har også fokuseret på at forbedre nogle forskellige eksisterende mekanikker, ægte spilvaluta, brugervenligheds problemer og nogle gamle spilfejl der findes i vores ugentlige events på grund af gamle spilkoder.​

    Min vision for spillet:
    I de sidste måneder har jeg arbejdet hårdt på at etablere en vision for spillet. Jeg vil have spillet og teamet til at arbejde i retning af et fælles mål. Dette mål indebærer at give den bedste gård spiloplevelse for vores spillere og sikre at det at spille Farmerama er dagens højdepunkt for jer og den ting vores spillere ser mest frem til.

    Dette er mine næste prioriteter:

    1. Tilrette balancering og omkostnings problemer
    Vi har flere gange hørt fra vores spillere omkring balanceringsproblemer i spillet. Nye spiller synes at nogle af vores quests er for svære, hvor imod ældre spillere er begyndt at mangle udfordringer I spillet. Vi arbejder på en løsning for begge problemer. Efter at have overtaget dette spil, har jeg prioriteret udviklingen af visse funktioner og mekanikker. Vi arbejder også på at bruge nogle af de populære mekanikker der er blevet introduceret for nylig og anvende dem i en bredere vifte af quests.

    2. Lancering af indhold for ældre spillere
    Gennem mine samtaler med teamet, er jeg blevet mindet på at vores ældre spillere er vores største prioritet. Vi sætter pris på al den tid og de kræfter I har lagt i spillet gennem årene. I øjeblikket arbejder vi på at finde et koncept med en ny spilmekanik der eksklusivt vil være rettet mod vores ældre spillere. Hvad vil dette koncept præcis indeholde? Flere detaljer kommer snart. Vores langsigtede planer inkluderer også at udgive opdateringer af indholdet og nye questmekanikker. Vi arbejder også på at finde en måde hvor ældre spillere kan bruge deres overflod af stjerner. Dette har længe været et ønske fra communityet og vi gør vores bedste for at komme med en funktion der vil dække dette behov.

    3. Give mere plads
    Efter at have spille Farmerama rigtig meget i de sidste par måneder, ved jeg at en af de størst spiller frustrationer er mangle på plads eller nye områder i spillet. Dette er for mig et problem der er blevet ignoreret i alt for lang tid. Selv om vi gerne vil give jer mere plads, så kræver det flere måneders arbejde og er ikke let at implementere. Men vi arbejde på et nyt koncept kaldet ”Lagerkvarter” hvor I kan gemme jeres stalde og avlshoteller uden at gøre dem inaktive. Det er i øjeblikket kun et koncept, men flere detaljer kommer i det næste producer nyhedsbrev!

    Andre nyheder:
    Jeg er begyndt at fremelske en kultur af ærlighed og åbenhed mellem spillets team og spillerne. I den forbindelse vil jeg gerne dele nogle nyheder med jer omkring mentor funktionen. Vi er desværre støt på en masse tekniske problemer gennem udviklingen af denne funktion. Disse problemer har ikke en hurtig eller kortsigtet løsning. Derfor har teamet besluttet at sætte udviklingen af denne funktion på pause. Det er mit ønske at vores funktioner og udgivelser er af højeste kvalitet og jeg ønsker ikke at vi skal arbejde på en funktion der kan føre til meget ekstra arbejde i fremtiden. Jeg vil forsikre jer om at vi ikke annullerer udviklingen af denne funktion, det er blot på pause i øjeblikket. Så snart vi har de fornødne ressourcer og teknisk infrastruktur på plads, vil vi fortsætte arbejdet. Det var en svær beslutning for os, men vi håber at I forstår hvorfor vi har truffet denne beslutning. Jeg håber at jeg kan give jer bedre nyheder om dette emne i det næste nyhedsbrev.

    Tusind tak for jeres tålmodighed og jeg håber at holde kontakten med jer oftere. Jeg vil være aktiv på det engelske forum og håber at få nogle hyggelige samtaler med jer. Teamet og jeg ser frem til at skabe en fantastisk spiloplevelse for jer alle.

    Med venlig hilsen,
    Jeres Farmerama Team

    [​IMG]
     
  3. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej Farmerama spillere!

    Det er tid til endnu en opdatering fra jeres Farmerama team! September fløj afsted og hold da op hvor var det en spændende måned for os. Vi har arbejdet hårdt på vore event udgivelser og fortsat udviklingen af Koral revet. Før jeg kommer til månedens opdatering og Koral rev detaljer, vil jer gerne give jer en opdatering på nogle af de seneste events.

    I løbet af de sidste par uger, har vi haft flere problemer hvilket forhindrede jer i at logge ind i spillet. Vi undskylder mange gange for disse problemer og forstår hvor frustrerende det kan være. Vores moderatorer har hjulpet os med at identificere disse problemer og de har gjort et fantastisk arbejde med at kommunikere jeres frustrationer og bekymringer til os. Jeg er stolt af vores Community managers og tekniske producer, som har arbejdet på overtid for at reagere på disse logind problemer så hurtigt som muligt. Vi arbejder hårdt på en løsning på disse angreb og kan forsikre jer at det er vores prioritet i øjeblikket. Jeg sætter pris på jeres tålmodighed og forståelse.

    Koral revet:

    Som jeg nævnte i mit tidligere nyhedsbrev, vi har arbejdet på en ny funktion kaldet Koral revet. Jeg er glad for at annoncere at vi er tæt på at være færdige med udviklingen af denne funktion, og jeg vil med sikkerhed have en specifik udgivelsesdato i næste måneds nyhedsbrev. Jeg har bedt holdet om at afsætte ekstra tid af for en finpudsning og fejlfindning. Dette er en stor opdatering til spillet og vi gør alt hvad vi kan for at sikre jer alle en kvalitets oplevelse. Vi vil holde nogle spiltest internt i firmaet og senere med vores moderatorer, så vi kan samle og implementere så meget feedback som vi kan, jeg vil være ærlig overfor jer og sætte de rette forventninger. Vi planlægger i øjeblikket en langsom udrulning af udgivelsen, så vi kan overvåge spillet og sikre, at vi er fejlfri. Jeg vil gerne have holdet til at overvåge spillet nøje, før vi frigiver det til alle spillere. Det kan betyde at funktionen måske kun er tilgængelig i et specifik land den første uge. Jeg ved I alle venter spændt på denne udgivelse og den langsomme udrulning sker udelukkende af kvalitets grunde. Det vil være tilgængelig for jer alle kort efter. Jeg håber I alle forstår vores strategi bag dette.

    Event udgivelser:

    I mit sidste nyhedsbrev nævnte jeg at et af mine mål var at stabilisere vores ugentlige event udgivelser. Jeg vil anerkende at vores udgivelser har haft nogle problemer den sidste tid. Farmerama holdet tager disse problemer seriøst og vi har været hurtige til at reagere på disse fejl. Jeg håber det bliver bedre i de næste par uger. Vi har også eksperimenteret med vores eventkurve, hvilket jeg er sikker på I allerede har lagt mærke til. Vi fortsætter med at arbejde på balancen i vores arbejdsflow. Vi har fornyligt etableret et system hvor vores board admins er mere involveret og vi beder om deres feedback før vi udgiver et event. Jeg håber I ved hvor hårdt disse folk arbejder og jeg synes jeg er heldig, fordi jeg har sådan et fantastisk hold af moderatorer, board admins og Community mamagers.

    Renzo:

    Ahh Renzo! I har spurgt efter det og vi har lyttet. Jeg håber at I alle har været glade for vores prøvekørsel i denne uge. Vi har indsamlet nogle data og planlægger at køre det i en længere periode i den nærmeste fremtid. Jeg vil ikke love jer en dato på nuværende tidspunkt. Som I sikkert har lagt mærke til, lover jeg kun ting jeg kan holde, men jeg håber på at give jer alle gode nyheder snart. Men ja vi arbejder på det.

    Halloween indhold:

    I løbet af den sidste måned har holdet arbejdet hårdt på nogle events med Halloween tema. Vi planlægger en masse Halloween tema event og salgstilbud, hvilket vi håber I alle vil nyde. Her er et smug kig til jer alle:

    [​IMG]
    Før jeg slutter dette nyhedsbrev vil jeg gerne fortælle jer at vi sætter pris på jeres feedback og samarbejde, og vi er ked af den seneste tids logind problmer. Som en tak vil Farmerama teamet gerne give jer alle en 24-timers høsthjælper kupon og 24 timer med alle høsthjælpere (begynder straks)! I kan indløse med følgende kode:

    HAPPYAUTMN14

    Gyldig: 16/10 - 22/10 kl. 23.59

    Det var så denne måneds nyhedsbrev. Næste måned vil I høre mere om Koral revet, opbevaringskvarter, og noget indhold til gamle spillere :) Hold øjnene åbne!

    Varun
     
  4. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    [​IMG]

    Hej Farmerama spillere

    Først og fremmest: Dette bliver et rimelig "kort" nyhedsbrev.
    Jeg vil blot skrive til jer alle angående de bugs vi har oplevet under det seneste Tegneserie event.
    Senere på måneden vil vi skrive et nyt nyhedsbrev og give jer en opdatering omkring spillet.

    Vores seneste Tegneserie event udgivelse har haft en række tekniske problemer og jeg ved,
    at dette har påvirket en del af vores spillere. Vi er virkelig skuffede over timingen af disse problemer,
    især fordi vi modtog så meget positiv feedback for indholdet i Halloween eventet.

    Farmerama teamet har arbejdet virkelig hårdt på at reagere så hurtigt som muligt på disse problemer,
    og vi er glade for at vi i sidste ende var i stand til at løse dem.
    Dette kompenserer dog ikke for det faktum, at vores loyale spillere blev på virket ,
    og nogle af jer ikke kunne komme igennem Tegneserie eventet.

    Board admins har som altid været en stor hjælp og gav os en masse støtte i weekenden.
    Efter at vi har snakket med dem, vil vi virkelig gerne takke jer alle
    for jeres tålmodighed og forståelse ved at give jer en bonuskode:

    THEDEAL2014

    gyldig: 12/11 - 30/11 kl. 23.50

    indhold:
    15 x Susi super gødning
    30 x Supergødning
    3 x Påskemarmelade
    3 x Zucchini-æblekage
    3 x Forårskrans
    3 x Gulerodsbrød

    Kan kun bruges 1 gang


    Teamet og jeg anderkender problemerne og tager det fulde ansvar for dem.
    Vi vil gerne forsikre jer om, at det er vores højeste prioritet at give jer et stabilt og pålideligt spil.

    Mange tak

    Varun
     
    riddersvanegården synes godt om dette.
  5. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej Farmerama spillere!

    November lakker mod enden og det er på tide med en ny opdatering fra jeres Farmerama team! Det er blevet rigtig koldt i Hamburg, men julemarkedet er begyndt og humøret i teamet har været rigtig godt. Som altid har vi arbejdet hårdt, men ser længselsfuldt frem til juleferien. Min tysk undervisning er også startet ;)

    Emner jeg gerne vil berøre i dag:

    Halloween:

    Vi har modtaget en masse god feedback på vores Halloween udgivelse og vi er virkelig stolte af det indhold vi har udgivet i oktober. Som jeg nævnte i et tidligere nyhedsbrev, har vi arbejdet hårdt på at give et godt indhold til vores ældre spillere og det er virkelig opmuntrende at høre jeres ros. Ud over vores Halloween-tema event, har vores design team gjort et fantastisk stykke arbejde med Chilli dag questen. I kan forvente lignende indhold i de kommende måneder.....Især vedrørende stiklinge :)

    Koralrevet:

    For nyligt inviterede vi nogle af vores Boardadmins på besøg i Hamburg for at spil-teste Koralrevet. Deres feedback var ekstremt opmuntrende og vi er tilfredse med de fremskridt vi har gjort indtil nu. Jeg ved I alle venter spændt på denne udgivelse. Tro mig vi arbejder hårdt på at færdiggøre udviklingen, men samtidig vil vi være sikre på at udgive denne funktion i den bedste kvalitet. Vi fortsætter med finpudsningen og forhåbentligt kan I spille det tidligt næste år. Jeg vil gerne takke admins endnu engang for at besøge os! Vi har fået nogle ideer af dem, specielt vedrørende ballancering og jeg kan næsten ikke vente til I alle sammen kan spille Koralrevet. Her er endnu et smugkig:

    [​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG] [​IMG]


    Fremtidige nyhedsbreve:


    Fremadrettet en af vores ideer er at, vores Boardadmins og Community managere vil åbne tråde og invitere jer alle sammen til at stille spørgsmål så vi kan tale sammen om community specifikke ting. Men vi vil informere jer om den endelige ide i et af de kommende nyhedsbreve

    Sidst men ikke mindst, vil jeg gerne forsikre jer om at vi tager al feedback alvorligt. Vi værdsætter jeres feedback og vi prøver hele tiden at forbedre spillet. De seneste problemer med Tegneserie eventet var beklagelige og vi arbejder hele tiden på at forbedre kvaliteten af vores udgivelser. Vores responstid for disse fejl var øjeblikkelig, og jeg er lettet over at vi kunne løse dem så hurtigt som muligt. Spildesignerne og jeg tager os altid tid til at læse på forummerne. Desværre skal jeg bruge en oversætter app til at læse alle ikke-engelsk forummer ;) og jeg nyder specielt "Dagens højdepunkt" tråde :p I løbet af de næste uger vil vi arbejde på at færdiggøre terminsplanen og visionen for 2015 (community ønsker vil være vores højeste prioritet) Vi har spændende planer for 2015 og vi glæder os til at dele dem med jer!

    Vi har noget spændende indhold til jer i december, så hold øje!!

    Varun
     
    Greenmama62, -natkat- og Tuppehøne synes godt om dette.
  6. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej Farmerama spillere!

    Det er næsten jul! Hele Farmerama teamet vil gerne ønske jer alle en glædelig jul og en god juleferie!
    Jeg vil gerne takke jer for jeres loyalitet og al den feedback I hele tiden giver os. Det hjælper os med at forbedre spillet.

    De sidste 6 måneder har været en stor succesfor spillet og for teamet. Der har været et radikalt skift i den måde vi går til arbejdet med spillet og jeg er stolt af mit team, fordi de laver så mange omfattende ændringer og for deres fortsatte engagement for at frbedre Farmerama. Når det er sagt, er jeg fuldt klar over alle jeres klager og bekymringer. Vi ved at vores forsikringer har meget lille værdi hos jer og at I, som community forventer at vi tager os af jeres klager.

    Vi har ambitiøse planer for 2015 og som altid vil community stemning og humør fortsat være vores højeste prioritet. Vi har meget arbejde at gøre og ser frem til det nye år.

    Som jeg nævnte i mit sidste nyhedsbrev, vil vi gerne forbedre oplevelsen af de månedlige nyhedsbreve, ved at bede jer om feedback og spørgsmål på forhånd. Det vil vores boadadmins og community managers begynde med fra januar og fremover. Efter det sidste nyhedsbrev har det tyske boards udtrykt bekymringer vedrørende kvaliteten af oversættelsen og jeres klager er noteret. Det var en fejl fra vores side og det tager vi det fulde ansvar for.

    I næste nyhedsbrev vil jeg forklare vores vision og terminsplan for 2015 i langt flere detaljer, men jeg synes jeg ville informere jer om, at vi hele tiden overvejer jeres ideer og er enig i de fleste af dem. Til at starte med vil jeg gerne informere jer om, at vi er helt enige om at spillet har brug for en Magisk ranke høster.
    Det vil sikkert glæde jer at vi har diskuteret denne ide for nogle måneder siden og vi har allerede en plan klar til denne funktion. Vi vil snart vise vores foreløbige design til boad admins og samle deres feedback før vi starter med at udføre det.

    Af andre nyheder vil jeg nævne at arbejdet med Koralrevet skrider godt fremad og vi diskuterer flere andre funktioner som f.eks lager kvarter. Vi vil bede jer om at være tålmodige :) Jeg er sikker på at vi vil indfri vores løfter og give jer en fantastisk oplevelse gennem 2015.

    Vi vil som altid sætte pris på jeres feedback på disse nyhedsbreve. Det hjælper os med at forstå jeres forventninger meget BEDRE.

    Vores jule event og indhold er live nu, og vi håber I nyder det!

    Vi ønsker jer alle en glædelig jul, igen!

    Tak
    Varun

    [​IMG]
     
    natkat- og frufuttejensen synes godt om denne.
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.