Feedback Nye stiklinge pakker og "sikke en lettelse" quest

Diskussion i 'Arkiv for alt andet' startet af MOD-Ara, 19 Februar 2015.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej farmere

Her i tråden kan I poste jeres feedback på de nye stiklinge pakker
    og den nye quest "sikke en lettelse"

Vi vil så samle det sammen og sende videre sidst på weekenden.

På forhånd tak :)

2. kehlet

kehlet Forum hertug

Jeg sidder og læser om de træer der er med for sidste gang i hemmelige stikling. Det undrer mig at johannesbrød allerede udgår, jeg køber en del træer ved hvert event og har endnu ikke opnået et sådant træ.
    Flammetræ og papegøjefjer har været med siden marts 2014 - næsten et år. Derimod kom johannesbrød først med i efteråret og har kun været udbudt 2-3 gange
    :cry:
    Den nye pakke med stiklinger lyder spændende og er en fin måde at sikre sig de nye træer. Håber så pakken indeholder "en pose blandede bolcher" ud over det nye træ.

3. DrGreenthumb

DrGreenthumb Forum kommandør

Det er jo ikke første gang vi ser det.
    Moseguld træet var kun med en gang, det var vist nok meningen det skulle have kommet igen, men ingen viste det, og det kom ikke igen.
    Så efter den var det specialtræer der røg ud, men så efterfølgende er kommet ind igen, og nu igen slettet... jeg kan vist blive ved på denne måde... men sådan har de gjort næsten siden de startede på stiklinge....

Personligt finder jeg det en smule demoraliserende at fjerne nyere træer der kun har været i spil en 2-3 måske 4 gange...Ville det ikke give mere mening at fjerne dem i den rækkefølge de kom i?
    Altså først ind, først ud princippet.

frøkennielsen og natkat- synes godt om denne.
  4. johnhan

johnhan Forum analytiker

Jeg er imod alle de nye specialetræer, de gør ingen nytte i spillet andet end måske et figenblad i markedshallen. Det er en ren pengemaskine.

frøkennielsen, Greenmama62 og natkat- synes godt om dette.
  5. meba091

meba091 Forum prof

Jeg synes pakken er for dyr, så den vil jeg ikke købe. Måske ville jeg have overvejet hvis den var billigere...omkring de 180 måske
    Håber på at kunne få de nye træer ved køb af almindelige stiklinge, men er da lidt bekymret for hvad odds er for det:oops:

Omvendt kan jeg jo bare vente med at lave opgaven. Det haster jo ikke i den forstand og min gård bliver hverken rigere eller fattigere af det, sådan i det store hele. Jeg har sjældent træer fremme på øen med undtagelse af et par stykker, så ranken er ikke et "go go go" for mig. Men noget jeg kan vente på.

frøkennielsen, deepchord og ChipogChap synes godt om dette.
  6. lise1606

lise1606 Alvidende orakel

jeg har købt dem, og udbyttet synes jeg ikke er godt nok

7. tipsen

tipsen Aktiv forfatter

Jeg vil sige det på den måde, jeg har fået mine moseguld tilbage mange gange ved køb at stiklingpakken, både til fastland og øen, jeg fik mange bøgetræer xl og xxl(7), havde ingen før, ferskentræer xl og xxl (3), havde 2 før, slåen (2), havde ingen før, abrikostræer xl og xxl (4), havde ingen før.
    På øen fik jeg flammetræer, mange :music:, tamaringtræ (1), kakaotræ xxl (1), cedrattræ (3) havde ingen før, plus en masse andre xl og xxl.
    Og når jeg så løst regner på hvad de koster at indkøbe i løse, så er de 210 moseguld givet godt ud ;)

8. bondeknold70

bondeknold70 Padavan

Ja, jeg ville også ønske at BP kunne holde ved deres tiltag. Et træ der er med sidste gang, skal ikke optræde igen senere, Basta! Jeg synes det er fint med nogle træer som er sjældne, og synes at procent satserne for at man får et bestemt træ, skulle fastfryses. Det giver ikke mening, hvis man den ene gang køber mange træer for at få et slåen-træ, og så den næste runde udgør de hver tredje stikling (tænkt eksempel). Dog måtte moseguldtræet godt være med igen som gevinst i en event =)

Greenmama62, -natkat- og xolenka synes godt om dette.
  9. kehlet

kehlet Forum hertug

Jeg har det som lise1606. Udbyttet svarer ikke til indsatsen.

Af mine 30 Rio træer fik jeg 1 citron XX,6 citron X, 6 hyld XX, 4 hyld X. Over halvdelen af træerne i pakken fordelt på 2 slags træer! Det er bare ikke i orden. I den gode ende var der 4 sakura samt et af de nye træer, derud over 7 alm. træer i XX samt 2 alm. træer i X.
    Da jeg mangler et slåen træ for at lave opgaven færdig købte jeg lige yderligere 10 stk. Udbytte 7 almindelige træer i XX hvoraf 3 er citron samt 3 alm. X. ØV
    >:(:cry:I et indlæg højere oppe i denne tråd skriver jeg lige netop at jeg håber på en pose "blandede bolcher", i stedet har jeg fået smulerne der lå på bunden.

Jeg købte også pakken med Baha stiklinge, der var fordelingen helt anderledes, så selv om pakken er dyr føler jeg at have fået valuta (træer) for pengene.

Greenmama62 og -natkat- synes godt om denne.
  10. Fr-jensen

Fr-jensen Forum kejser

Dejligt med en markedshalsopgave ("sikke en lettelse"), hvor man kan få brug for nogle af alle de træfrugter, der har hobet sig op.
    Stiklingepakkerne lød umiddelbart tillokkende, da de ganranterede Kowhai og Amherstia, men de lød umiddelbart dyre, og da jeg ikke ofrer penge på spillet (og derfor aldrig køber moseguld), er jeg jo ikke sådan til at lokke med.
    Heldigvis lykkedes det mig at erhverve både Kowhai og Amherstia ved køb af 10 stiklinger (det var hvad mit moseguld rakte til).

-natkat- synes godt om dette.
  11. Greenmama62

Greenmama62 Aktiv forfatter

Måske skulle BP lave et citronfromage event, jeg har også fået rigeligt af de der citroner. Ligeledes føler jeg mig overdænget med Ahorn. Jeg kan tilslutte mig kehlet´s indlæg. (#9)
    V.H.

12. ofeia

ofeia Forum halvgud

Købte de pakker fik slåen-blommer som jeg ikke havde i forvejen, ellers var det ikke andet end xl og xxl træer i spandevis.
    De kan heldigvis byttes i expressen når den kommer igen.
    Jeg synes prisen er for høj i forhold til udbytte.
    Manglede tamarind og fik 2 ved at købe 2x4 stiklinger mere, så jeg er godt tilfreds.
    "Sikke en lettelse", der fik jeg lige tjent rigtig mange penge. Fint lille mini event. mangler kun at aflevere til sidste opgave.

13. MissSophy82

MissSophy82 Forum-lærling

Jeg købte stiklingepakkerne, da jeg i min naivitet forestillede mig, at det var et tilbud - som i at jeg ville spare noget.
    Da jeg umiddelbart derefter tilsyneladende kom til mig selv, opdagede jeg, at jeg var blevet taget godt og grundigt ved næsen. >:(
    Normalt koster en stikling 5 MG. Men med stiklingepakken bliver prisen pr. stikling 210/31= 6,77 MGo_O
    Så jeg har lige købt 62 nye træer for 420 MG, hvor jeg kunne have fået 84 stiklinge, hvis jeg ikke havde købt pakken! Det synes jeg ærligtalt er noget svineri.
    Bevares - jeg fik jo så også en garanti for at få et eksemplar af de nye træer pr. pakke. Men mon ikke de havde været hjemme alligevel, hvis jeg havde købt 84 stiklinge.

Det er ihvertfald slut herfra med at hoppe på deres "tilbud" >:(

bondeknold70, meba091, xolenka og 1 anden person synes godt om dette.
  14. -Garfield50-

-Garfield50- Forum-lærling

ja normalt koster stiklingerne 5 mg og det vil sige at det nye træ giver man faktisk 60mg for at få med garanti og det er et mega dyrt træ jeg købte 8 stiklinger på en af mine farme 4 til øen og 4 til fastlandet var heldig for jeg fik det nye træ begge steder

meba091 synes godt om dette.
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.