Nye runer i visdommens træ

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af marianne-rynkeby, 1 September 2016.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. marianne-rynkeby

marianne-rynkeby Kommende forfatter

Er det bare mig eller..... Jeg kan ikke finde de nye runer i Visdommens træ, heller ikke faq kan jeg finde deres placering

2. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej

Du bliver nok nød til at forklare lidt nærmere hvilke nye runer du mener???

Umiddelbart skulle alle runer være at finde i FAQ for Skovlysningen/Visdommens træ men jeg bliver da i tvivl om nogen er glemt når du skriver du ikke kan finde dem

3. marianne-rynkeby

Jeg leder lige lidt :eek:) jeg plejer at gå ind under nye indlæg, når jeg går ind på forum, så nu kan jeg selvfølgelig ikke finde den igen. Jeg leder lidt mere og vender tilbage

4. marianne-rynkeby

I Visdommens træ kan der indløses runer der dels øger mængden af EP ved produktion og dels runer der giver et antal håndværks-ingredienser en gang.
    Så fandt jeg indlægget, det er fra mandag aften

5. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Jeg går ud fra det uddrag er taget fra den nye opdaterede FAQ for Håndværkerkvarteret - der er ikke tale om nye runer men en ny opdateret FAQ ;)

De sidst nye runer der er kommet er de 2 ifm. Frø avlen samt runer ifm lagerbygningerne

Fortsat god aften :)

6. marianne-rynkeby

Okay, tak for svaret. Så har jeg nok allerede indløst dem :)

Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.