Nye indlæg på forum

Diskussion i 'Arkiv for alt andet' startet af johnhan, 16 September 2014.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. johnhan

    johnhan Forum analytiker

    Er det muligt at vælge/fravælge de fora man ønsker at se indlæg fra når man tjekker nye indlæg? Hvis det ikke er muligt kunne jeg godt tænke mig den funktion ;)
     
    loba10 synes godt om dette.
  2. tjocker

    tjocker Forum general

    Johnhan ja det var en mulighed eller også skal vores kære mods lave en regel for, hvor mange tråde en person må oprette på forum.:D
     
    pauseklovn synes godt om dette.
  3. LeneMor

    LeneMor Forum kommandør

    I det gamle forum var der mulighed for at dobbeltklikke, så det så ud, som om man havde læst alle indlæg - den funktion mangler jeg.
     
  4. vandijk1955

    vandijk1955 Forum kontrollør

    Hej LeneMor.
    Øverst i den grønne bjælke, længst til venstre, ser du en valgmulighed, der hedder " Marker alle forummer som læst ", der kan du klikke og vælge at de er læst.
    Mvh. vandijk1955
     
  5. johnhan

    johnhan Forum analytiker

    Den bruger jeg mange gange om dagen, det jeg efterspørger er så jeg kan undgå at gøre det så mange gange.

    På det gamle forum brugte jeg aldrig nye indlæg funktionen, der kunne jeg se alle de fora jeg var interesseret i på en side, på det nye forum fylder det meget mere og så skal man side op og ned for at tjekke, så nu er nye indlæg funktionen nødvendig, problemet er bare bunker af, for mig, totalt ligegyldige tråde... ;)
     
    loba10 synes godt om dette.
  6. tjocker

    tjocker Forum general

    Selvom jeg mener at alle har ret til at skrive hvad de har lyst til - må jeg give johnhan ret i det han skriver.;)
    Der er især i mellem himmel og jord oprettede jeg ved ikke hvor mange tråde uden mening og som bare er fyld på forum.
    Ville klart ønske at man lod vær med at oprette disse tråde da det tag alt for lang tid at kigge dem igennem.
    Og da mods ikke kan slette disse indlæg / fjerne dem igen, så kunne de måske lave en regel om at man ikke må lave mere end max 2 tråde pr. person.
    Hvis det er ting som handler om spillet er det i min verden ok..
     
    pauseklovn synes godt om dette.
  7. vandijk1955

    vandijk1955 Forum kontrollør

    Ok, så vil jeg foreslå du klikker på overvågede tråde, og vælger dem fra du ikke er interresseret i.
    Det har jeg gjort, og har kun 2 tråde jeg overvåger.
    Mvh. vandijk1955
     
  8. Kroken

    Kroken Forum veteran

    Skjønte ikke helt denne ide?
     
  9. Bifido

    Bifido Aktiv forfatter

    hvis man er inde i et "underforum" kan man med knappen "marker forum som læst" få kun det underforum markeret som læst .. det gør jeg f.eks. med nabosøgnings forummet.
     
  10. Kroken

    Kroken Forum veteran

    Pja np skjønner jeg,
    funker det?
     
  11. Pindgris

    Pindgris Team Leader Team Farmerama DA & NO

    Hejsa til alle i tråden

    Denne tråd er flyttet da sektionen til ideer ikke omfatter forum og da jeg samtidig kan se at de ønsker man havde for tråden faktisk allerede er til stede, mener jeg at debatten bør fortsætte her.

    Fortsat god aften

    Mvh
    Pindgris
     
  12. Kroken

    Kroken Forum veteran

    oK, DEN ER GREI : )
     
  13. johnhan

    johnhan Forum analytiker

    Mit ønske var at når f.eks der bliver skrevet i mellem himmel og jord, så kan jeg vælge i indstillingerne at disse indlæg ikke vist når jeg trykker på nye indlæg, hvor er det man kan vælge det?
     
  14. ChipogChap

    ChipogChap Junior ekspert

    Dårligt havde vi fået et fint nyt forum, før det var spamet til med ligegyldige og irrelevante indlæg. Jeg er næppe den eneste, der har overset nogle af de få interessante indlæg, der er druknet i den store mængde af irriterende spam. Det er fint nok, at man kan fravælge nogle kategorier, men jeg ville foretrække, at vi i stedet fik et forum, der er relevant for spillet!
    Kære MODs er det ikke muligt at forhindre en spiller i at ødelægge og spame forum?
     
    loba10, johnhan, deepchord og 5 andre syntes godt om.
  15. Kroken

    Kroken Forum veteran

    Jo tusen takk : (
     
  16. LeneMor

    LeneMor Forum kommandør

    Tak for svarene - det var mulighed for at markere underforummer for læst, jeg ikke lige kunne finde :).
     
  17. nillemc

    nillemc Forum ekspert

    Kan man mon ignorere en enkelt bruger? den funktion findes på andre foraer og kunne måske også løse det er ønskes i tråden?
     
    loba10 synes godt om dette.
  18. Kroken

    Kroken Forum veteran

    Nillemc du ønsker og ignorerer meg ikke sant?
     
  19. DrGreenthumb

    DrGreenthumb Forum kommandør

    nillermc... det kunne jo sættes op som et forslag...
    lige såen på stående fod kan jeg ikke huske at have set den mulighed, men kan kigge i indstillinger. For det må jo ligge der hvis det skal være nogle steder...
     
  20. DrGreenthumb

    DrGreenthumb Forum kommandør

    lige en lille tilføjelse...

    Jeg kan ikke udmiddelbart se nogen mulighed for ignorering af een enkelt bruger...