Ny quest/stiklinge feedbacktråd

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af MOD-Ara, 10 April 2015.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. mubbi59

mubbi59 Junior ekspert

jo for da var pengene osse små og og jeg brugte da ikke mine spareskilleinger dengang til xl træer og tror heller ikke vi kunne købe dem dengang spiller er jo blevet meget større end da vi startede hvis jeg var startet med farmen i dag ja så ville det jo være en helt anden sag og jeg kan osse se de nye farme de stiger fra level 5 til 30- 50 på en uge og det kunne du jo ikke dengang det ville tage et halv år eller et helt år

2. DjayTee

DjayTee Avanceret

Jeg ser heller ikke lige denne opgave, som den jeg løser lige med det samme. Når det er sagt, så er her dog en mulighed for at få nogen af de specielle træer, da diamantopgaven på de to sidste niveauer er stiklinger. Indrømmet, der skal købes rigtigt mange frugter (også af de sjældne/dyre), men det er dog muligt med DA at skaffe sig specialtræer.

Det er trods alt en glimrende tiltag.

Så kan man altid diskutere mængden af DA, der skal til for at få en stikling, der måske giver det manglende træ (og jeg istemmer koret, der siger at det er for mange i forhold til udbyttet), men der er trods alt en mulighed her, der ikke var der før.

3. MOD-Shaman

MOD-Shaman Guest

Hej i tråden
    Har lige fremhævet en del af ovenstående indlæg.

Desværre er der en tekstfejl i tooltips for denne opgave, der viser at gevinsten er stiklinger. Dette er ikke korrekt.
    Gevinsten er Samlemærker.

Dette vil i få bekræftet ved at liste forbi FAQ listen for opgaven under FAQ for opgaveløsning i markedshallen

Tekstfejlen er naturligvis givet videre, og vi venter på at den bliver rettet.

:oops:

4. meba091

meba091 Forum prof

Ja, det blev den jo så ikke bedre af :(

5. Pindgris

Pindgris Team Leader Team Farmerama DA & NO

Hvis du benytter en søge maskine på nettet, f.eks google så vil du finde disse træer, som alle findes i naturen et eller andet sted i vores store forunderlige verden.

Når det er sagt, så skal jeg samtidig skynde mig at undskylde de ofte meget ukorrekte oversættelser på træernes latinske navne, men det er så en helt anden sag, træerne findes skam og er ikke opdigtede til lejligheden.

Mvh
    Pindgris

6. Fr-jensen

Fr-jensen Forum kejser

Ejjj altså! Det var da godt nok en groft alvorlig fejl!
    Tænk at spise os af med at love os stiklinger - også er det bare samlemærker.
    Dén fadæse synes jeg godt nok kræver lidt kompensation - et par stiklinger måske.
    I forvejen synes jeg, at præmierne i denne quest er yderst sparsomme, men nu er det da helt elendigt.
    Samlemærker i krævende diamantopgaver! Ej, det kan I vel da ikke mene!

bondeknold70 og -natkat- synes godt om denne.
  7. johnhan

johnhan Forum analytiker

Det jeg mente var ikke at det ikke var rigtige træer, men at de har gravet dybt for at komme med nye træ sorter som jeg gætter på de fleste aldrig har hørt om.

8. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej

Denne oversættelsesfejl er rapporteret allerede under test af questen (9/4) inden questen "gik LIVE" i spillet og er en oversættelses fejl.
    Men der er som altid lavet en opdatering af FAQ for opgaveløsning i Markedshallen ifm. en ny quest er annonceret så for de der bruger forum har der været rig mulighed for at se hvad belønningerne i questen er allerede inden questen "gik LIVE"
    Igen kan der kun opfordres til at de FAQs der findes på forum læses - det er faktisk derfor vi bruger ret lang tid på at lave dem.
    Desuden vises der ikke stiklinge som belønning i questen i markedshallen men samlemærker - fejlen er udelukkende en oversættelses fejl i tooltips.
    Som nævnt før så gør vi alt hvad vi kan for at sådanne fejl rettes inden nye tiltag "går LIVE" men vi kan desværre ikke trylle.

9. DrGreenthumb

DrGreenthumb Forum kommandør

Hold da op... :eek:o_O
    Først er det endnu af de quests der kræver at du har x-antal special tæer/stalde -.-... og så er der en tekstfejl der gør præmierne endnu værre... o_O :cry:
    Det er altså ikke sjovt på nogen måde... der er faktisk ikke noget at komme efter når du er i de høje leves, vel at mærke.-.- træls...

fnul, -natkat-, Greenmama62 og 1 anden person synes godt om dette.
  10. Fr-jensen

Fr-jensen Forum kejser

Kære MOD-Ara
    Dette er jo en feedback tråd - beregnet på spillernes feedback på spillet.
    Mit indlæg var en feedback på den quest, som I beder om feedback på.
    Det var ikke nogen kritik møntet på MOD's eller jeres håndtering/lancering af questen.
    Det var en kritik af, at der i spillet (kald det bare tooltips) fejlagtigt loves stiklinger i præmie, og kritikken er rettet mod BP, som de ansvarlige for fejlen.
    - og jo, jeg havde skam læst FAQ'en, men gik alligevel ud fra, at de lovede præmier i tootipsene var korrekte, så derfor blev jeg skuffet over, at det ikke var tilfældet. Jeg kan jo ikke huske alt hvad jeg læser i FAQ i detaljer, og checker ikke af om hver eneste præmie nu også er korrekt.
    Til sidst vil jeg gerne slå fast (som feedback på questen), at jeg ikke synes at præmierne i denne quest står mål med kravene - jeg synes bla. a. at samlemærker og små værktøjskasser er usle belønninger for diamantopgaver på højesteniveau.

Tuppehøne, DjayTee, meba091 og 5 andre syntes godt om.