Ny opgave i markedshallen

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af kic576, 22 Januar 2015.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. kic576

kic576 Forumnoob

Hos mig er startet en ny opgave i markedshallen kaldet "Mystik fra Down Under".
    Jeg har afleveret dyr til de første 4 opgaver, men til femte opgave skal bruges kiwifugle.
    Jeg kan ikke finde nogen info om, hvordan disse kiwifugle skaffes ?.
    Jeg kan heller ikke i skrivende stund finde info om opgaven på forum.
    Kan nogen bidrage med info ?.
    kic576

2. Hanne1964

Hanne1964 Avanceret

Kiwifuglen er en man kan være heldig at få under hemmelige staldbygninger ;) starter fredag.

Lige som dig har jeg afleveret til de første fire og en del til den femte, men nu er opgaven forsvundet, :( så hvad mon der sker med mine dyr?

3. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej i tråden....

Der skete en fejl så opgaven kom i markedshallen for tidlig....

Har man nået at indlevere noget til opgaven så gemmes det og man kan fortsætte imorgen.

Info om opgaven kan findes i OA sektionen og Spil FAQ

4. queen64

queen64 Junior ekspert

Den nye markedshal opgave "Down under" er der allerede, man kan dog ikke få lov til at aflevere endnu ;)

5. Hanne1964

Hanne1964 Avanceret

Gudskelov, så står mine dyr lunt og godt der indtil i morgen :)
    Tak for svaret :)

6. Natkat

Natkat Forum-lærling

Hej..

Den nye opgave var kommet frem i markedshallen (det kom den kl. 14, i dag torsdag), og jeg fik udført det første trin - men nu er opgaven væk igen. Mister jeg nu de dyr, som jeg indleverede i den første opgave, eller "starter" jeg blot ved trin to, når opgaven kommer tilbage?

7. MOD-Ara

Hej

Du er lige flyttet hertil da det ikke er feedback på questen men et spørgsmål til fejlen tidligere idag.

Du kan finde svar her i tråden

8. aaselarsen

aaselarsen Aktiv forfatter

hej hvor finder man den nye mystik fra dowunder i markedshallen jeg har ingen hvorfor mon jeg ikke har det hilsen aaselarsen

9. MOD-Ara

Hej

Som du kan læse i OA kommer den imorgen....her i tråden kan du se at den kortvarigt var synlig tidligere på dagen ved en fejl.....