Ny nabo i rød?

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af tipsen, 7 November 2014.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. tipsen

    tipsen Aktiv forfatter

    Hej
    Jeg har fået en ny nabo i forgårs, men nu kan jeg så se at aktiv barometeret er i rødt (blinkende) er det normalt at man får den slags naboer :eek:
     
  2. johnhan

    johnhan Forum analytiker

    Ja sker at nye naboer er i rødt, ikke lige min kop te.
     
  3. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej
    Jeg har lige ændret lidt i din overskrift så man ikke forveksler dit indlæg med en nabosøgning...samt flyttet dig hertil .....

    Nu ved jeg jo så ikke hvilket level og hvor meget i rødt din nabo er....men f.eks en helt ny spiller vil jo som udgangspunkt have en rød aktivitetsmåler indtil der er spillet et stykke tid på kontoen.....
     
  4. tipsen

    tipsen Aktiv forfatter

    Den nye nabo er i level 52, som skrevet så er den helt rød og blinkende. Bare lidt mærkeligt når jeg fik den nye nabo i forgårs, jeg har mistet nogle naboer ved de også var i rød og blinkende.
    Lidt ærgerligt at bruge gaver på sådan nogen -.-
     
  5. Bifido

    Bifido Aktiv forfatter

    Det kan jo være det er en der ikke har spillet noget tid, men nu er begyndt at spille igen, og det er derfor vedkommende har søgt naboer evt.
     
  6. johnhan

    johnhan Forum analytiker

    Måske, men så kunne vedkommene jo lige spille et par dage før der blev ansøgt.
     
  7. vonne1

    vonne1 Forum-lærling

    Kunne du spørge din nabo? Det kan jo være, der er en god grund... ;)
     
  8. tipsen

    tipsen Aktiv forfatter

    Jamen det kan jeg da godt prøve, men hvis min nye nabo ikke spiller, vil jeg jo heller ikke få noget svar.
     
  9. ofeia

    ofeia Forum halvgud

    Jeg har også en på level 56 der blinker rødt, jeg lader den bare være.
    Det hænder jo nogle folk bliver trætte af spillet, eller der er sket noget i deres liv, der gør at de ikke har tid til at spiller mere.
     
    -natkat- synes godt om dette.