Ny forum kalender feedbacktråd

Diskussion i 'Arkiv for alt andet' startet af Bifido, 27 August 2014.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. Bifido

Bifido Aktiv forfatter

Super lækkert med den nye kalender funktion jeg lige har opdaget på forumet her, betyder det at vi vil kunne forvente vores tidligere kalender tråd at blive konverteret til denne kalender ? ( regner det som en selvfølge at den bliver rettet til dansk når en der har med det at gøre lige bliver opmærksom på det )

Det er helt sikkert et meget velkomment tiltag hvis det er tilfældet !

Fr-jensen synes godt om dette.
  2. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej

Forum er stadig nyt og vi arbejder hårdt på at få pudset af alle steder....små stavefejl håber vi bliver rettet med tiden.:oops:

Tålmodighed er en dyd hvis man gider at vente ........har jeg ladet mig fortælle engang :p

Hvad angår den nye forum kalender så ja den afløser den tidligere kalender tråd. Som altid er den et suplemenet og kan mangle opdateringer når tiden er knap.....:)

deepchord synes godt om dette.
  3. Bifido

Bifido Aktiv forfatter

Hvor er det bare super at høre ! ja, har fuld forståelse for at stavefejl vil være at finde indtil de opdages, specielt på nye funktioner, ser frem til at se det i funktioen, men det bliver da godt nok meget mere overskueligt på den her måde.

4. MOD-Ara

Hej

Kalenderen er skam allerede i funktion ;)

og ja vi er også glade for den, noget vi har kæmpet for længe :)

5. Fr-jensen

Fr-jensen Forum kejser

Tak for den nye kalender - den er fin og overskuelig :inlove:

6. nillemc

nillemc Forum ekspert

Den er fin og overskuelig, og man kan bladre frem og finde september allerede - det skal nok blive godt :)

7. MOD-Ara

Hej i tråden.....

Jeg har ændret overskriften på tråden så det er lettere for MOD teamet at finde jeres feedback på den nye forum kalender.

Vi håber I fortsat vil give jer tid til at fortælle hvad I synes om kalenderen - på forhånd TAK :)

8. Kroken

Kroken Forum veteran

Jeg synes bare frouemt blir bedre og bedre!
    Takker være jere fantastiske adminer og moderatorer : )

9. Bifido

Bifido Aktiv forfatter

10. Kroken

Kroken Forum veteran

Bravo!

11. DrGreenthumb

DrGreenthumb Forum kommandør

Jeg ved godt at i først lige har fået gang i kalenderen, men må dog sige... GUD hvor den dog dejlig nem og overskuelig... det må jeg sige... jeg elsker det layout, så man virkelig føler det er en kalender... bravo, flot stykke arbejde. Det var godt skuldret :inlove:

Ancha_75 og tjocker synes godt om denne.
  12. tjocker

tjocker Forum general

Jeg synes også rigtig godt om den nye kalender, den er så nem at finde rundt i og føler det er en rigtig kalender- Godt arbejde med den idé mods samt Bp:D
    Vil give Bifido ret - kæmpe fordel af vores tråd med månedlig event kalender stadig er her på forum så man kan se hvad der sker i næste måned og planlægge ud fra det, dato rykker normalt ikke mange dage fra det som er meldt ud.
    DrGreenthumb - kan kun være enig med dig(indlæg nr 11) - tør ikke andetxD

13. johnhan

johnhan Forum analytiker

Syntes det ville vare smart hvis man kunne klikke på posteringerne i kalenderen og komme til den tilsvarende tråd.

Ancha_75 synes godt om dette.
  14. MOD-Ara

Hej johnhan

Den nye forum kalender funktion er stadig ny og driller lidt ind imellem. I går var det f.eks nødvendigt med flere sprogkurser for at tyde den xD og i dag har den drillet på forum forsiden ved at vise events fra i går......:(

Når den kommer til at fungere optimalt vil vi udforske de muligheder der gemmer sig i den og vælge hvilke funktioner der passer bedst ift. det dansk/norske teams arbejdsgange ;)

Sidst redigeret: 4 September 2014