Ny avl; Hvordan få i gang?

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af oervarodd, 10 December 2015.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. oervarodd

oervarodd Forumnoob

er det kun mig der ikke kan finde ud af det??? - skal man have den der avl-o-mat for at kunne sætte gang i avlshotellet??

2. tipsen

tipsen Aktiv forfatter

Åbenbart ikke den eneste, jeg kan ikke høste dem og jeg kan heller ikke sætte andre igang -.-

3. oervarodd

oervarodd Forumnoob

er da glad for at det ikke kun er mig :-(

4. Sarvand

Sarvand Junior ekspert

5. Husfrun

Husfrun Forum-lærling

Ny avel; hvordan få i gang?

Jeg starter og gjör som jeg skal i fölge intro;
    Velger stall-huset, og får opp det bildet
    Velger "Legg till oppdrett"
    Velger dyr, 4 stykker (t.eks. hade jeg 359 kråker, efter at ha valgt, hade jeg 355 kråker)
    Men når jeg klikker på "Starte med 2 foder", nullstilles allt; jeg har 359 kråker igen, og ingen i avl.
    Ingen avel synes i oversikten, og som sagt er de 4 valgte dyrene tilbake i farmhuset igen.

Så hva er feil???

6. Sarvand

Sarvand Junior ekspert

7. MOD-Shaman

MOD-Shaman Guest

Hej i tråden,

Avlen skulle virke igen efter afbrydelsen.

indlæg flyttet fra feedback tråden og samlet med anden tråd om samme emne da det er et kendt problem, som nu skulle være løst.

se seneste opdatering i OA sektionen > her <

8. tipsen

tipsen Aktiv forfatter

Ok, nu har jeg så fået sat igang, men dem som var der fik jeg intet ud af, de forsvandt bare, de kunne heller ikke høstes før jeg satte igang igen -.- tab 4 powerfoder.

9. MOD-Shaman

MOD-Shaman Guest

Hej tipsen,

hvordan forsvandt ?

de avlsstalde du sætter igang, er ikke synlige fra den midterste fane i avlshotellet

kun på fanen oversigt kan du se en samlet oversigt over de avlsstalde du har sat igang.

jeg går ud fra, at du har læst den opdaterede FAQ for Avl med den nye måde avlen vises på ?

10. tipsen

tipsen Aktiv forfatter

Jeg havde to x høns igang i den nye avls-stald og de var færdige, men jeg kunne ikke høste dem, da jeg så satte to nye igang forsvandt de som var færdige.
    og de er ikke under fanen resultater -.-

11. MOD-Shaman

MOD-Shaman Guest

Hej tipsen,

så er jeg med; undskyld at jeg misforstod.
    :oops:

de avlsstalde du havde igang da avlen blev sat i stå kunne ikke høstes nej.

Dine dyr, Powerfoder og eventuel parfume bliver booket retur i morgen

Se annonceringen under OA, nu med seneste opdatering

12. tipsen

tipsen Aktiv forfatter

ok tak :)

13. MMaoaMM

MMaoaMM Forum-lærling

jeg fik også sat en masse i gang i går - men kunne ikke høste dem.
    I dag er de væk - men jeg har ikke fået hverken avlsdyr ud af det eller fået powerfoder tilbage. øv - jeg havde godt over 100 powerfoder inden, og nu har jeg kun 80 så har mistet måske 30 stk

14. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej

Som du kan læse i MOD svar allerede givet i denne tråd (faktisk kun 2 indlæg over dit eget ;))
    så var der problemer i opstarten - Læs venligst >OA< info om det.

15. tipsen

tipsen Aktiv forfatter

Jeg vil lige sige tak, jeg har lige modtaget al det som var gået tabt. :inlove: