ny afgrøde til lav level .

Diskussion i 'Arkiv for alt andet' startet af lonemalone, 6 Maj 2015.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. lonemalone

lonemalone Forum-lærling

der kunne godt bruges en af grøde til øen . der virkeligt sparker nogle ep af sig ? 200 -300 ep på en 1x1 mark . den skal nok fjernes igen omkring ø - level 120 ? .
    det tager alt for lang tid at opnå de afgrøder der skal bruges til opgaver - foder .

2. DrGreenthumb

DrGreenthumb Forum kommandør

Jeg er level 212 på øen, og ja, det er måske lidt "langsomt" på øen. Men i forhold til hvordan det var inden det blev lavet om, så syns jeg faktisk det virker rigtig godt.
    Kan huske at jeg måtte tage flyvetimer hos Sussie for at få adgang, og nogle måneder efter blev det lagt over på en rune xD.
    Så kan udemærket følge dig, men personligt, så er jeg af den mening at det ikke ville være så smart og slet ikke på så "lavt et level... så skal du nok op omkring level 250 for at gøre det fair for de gamle spillere og gratister :)

-natkat-, kehlet og MissSophy82 synes godt om dette.
  3. theosen

theosen Aktiv forfatter

ny/nye afgrøder ville være en fin ide... evt nogle der var forholdsvis korte samt nogle der var lange som de vi har på fastlandet a la rug og nelliker og det bedste ville være hvis der kom nogle der fast blev indført uden bekostning af gyldne bananer....
    For jeg kan godt følge lonemalone... Er selv på ø-level 238, snart 239 og der skal virkelig bestilles noget for at komme fremad - men vil også gi´DrGreenthumb ret.. hvis det havde været før de gyldne bananers tid, så blev det rigtig langsomt og svært... kan særdeles godt huske tiden og det en epoke af tid, for at skifte level uha :wuerg:... et ø-område mere, at kunne dyrke på ville være mega fedt :inlove: så kunne man få produceret lidt mere og uden, at det blev til noget og ingenting alligevel...

KarinaN. og DrGreenthumb synes godt om denne.