Nublon avls event spørge/feedbacktråd

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af MOD-Ara, 6 Juli 2016.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej farmere

Denne tråd er kun beregnet til
    Nublon avls eventet.

Læs mere >her< om spørge/feedbacktråde

God fornøjelse

Farmerama teamet​

2. Bbente

Bbente Forumnoob

Jeg kan ikke finde "de går iblandt os" som gave nogen steder. Hvordan kan man få den?

3. tika

tika Forum prof

takker for et nemt event med gode ting :)

4. tika

tika Forum prof

har du set Blå Nublonæg opgave 4 der får du den fra

5. Bbente

Bbente Forumnoob

Hm.. det ser ud som om jeg får et picnictæppe, men det er så en fejl. Jeg vil gå efter den. Tak.

6. Bbente

Bbente Forumnoob

Altså, en tekstilmølle.

7. ofeia

ofeia Forum halvgud

Har fået ranken.
    Drops er der da absolut ikke noget at klage over på min farm, selv små stalde gav drops, så mange drops at jeg nu har 782 flotte lilla Nublonsnegle :inlove::inlove::inlove::inlove::inlove: i overskud indtil nu.
    Præmierne finder jeg også rimelige, der kunne godt have været lidt mere powerfoder.
    Grafikken ret god. Jeg er ret vild med den lilla lade :inlove::inlove::inlove::inlove::inlove:

Jeg kunne godt tænke mig at powerfoder på de her avlsevent, bare en gang imellem blev sat ned til
    1 powerfoder :)

benadk og LeneMor synes godt om denne.
  8. ofeia

ofeia Forum halvgud

Ps
    Weeee
    Jeg ser først nu da jeg høster ranken, den er x level, fedt :inlove::inlove::inlove: Det burde alle ranker
    være i fremtiden :inlove::inlove::inlove::inlove:.
    Det vil være det mest retfærdigt :):)

BenteAndreasen synes godt om dette.
  9. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej

Feedback sendt videre.....

desværre var der ikke meget af den til at fortælle
    hvad de dansk/norske spillere mente. -.-

Vi håber mange flere fremover vil skriver deres feedback,
    både de der bruger penge, de der ikke gør, de der kan lide events - og hvorfor
    og de der ikke kan - og hvorfor.....

Jo flere der skriver jo højere høres de
    dansk/norske stemmer i det samlede billede ;)

10. nillemc

nillemc Forum ekspert

Hej Mod
    Beklager den sene tilbagemelding, men jeg opdager det først nu, hvor I har låst tråden for denne gang (har nok ikke læst FAQ grundigt nok). Da byttelayeret kom på skærmen.

Super tiltag at overskydende avlede nubloner byttes til andre avlsdyr i stedet for til mønter/EP.
    Når nu man har brugt sit dyrebare powerfoder, har man alligevel - næsten - avlet på andre dyr til alle de andre quests.

Også ros for et sommerferie venligt event der ikke bød på store mængder afgrøder, og god droprate - så det var overkommeligt at få dyr nok - og personligt var jeg heldig med "overspring" til højere trin, så det var også rart.

-natkat- synes godt om dette.
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.