norsk . tråd om regler

Diskussion i 'Arkiv for alt andet' startet af plerik, 8 September 2015.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. plerik

plerik Exceptional talent

hvorfor er sea-fight blandet ind i den ? .

2. Pindgris

Pindgris Team Leader Team Farmerama DA & NO

Hejsa

Som vi tidligere har forklaret her på forum, så har vi pt store problemer med selve forum, hvilket giver os yderst vanskelige arbejdsforhold. Daj eg skulle poste det regelsæt som er gældende for alle BigPoints spil, på dette forum, benyttede jeg en kopi fra spillet Seafight, desværre ville forum funktionerne ikke lade mig poste regelsættet i sin oprindelige form, hvilket jeg så må rette til, når der er kommet styr på forum funktionerne igen og dels så fik jeg ikke ændret Seafight navnet til Farmerama, det må komme når forum igen arter sig optimalt.

Jeg er fuldstændig sikker på, at alle Farmerama spillerne sagtens forstår regelsættet alligevel, desuden kan samme regelsæt jo læses i de gældende forretningsaftaler for alle BP spil, det regelsæt som alle brugere har afkrydset som læst og forstået, da de oprettede kontoen.

Fortsat god dag

Mvh
    Pindgris

3. plerik

plerik Exceptional talent

helt iorden det var bare tilfældigt at jeg kom til at trykke på den norske version. så derfor jeg spurgte .

Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.