Norsk oversættelse?

Diskussion i 'Arkiv for alt andet' startet af jensen3661, 27 Februar 2016.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. jensen3661

jensen3661 Forum indbygger

Ville det være af vejen for, at vi får en norsk oversættelse af træer,planter og sikkert flere. Sidder til tider med fornemmelsen af, at man kunne hjælpe- men ikke forstår sørgsmålet

2. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej jensen3661

Vi har desværre ingen norsk MOD - teamet kun består af vores teamleder Pindgris samt BA MOD-Shaman og jeg selv, og al vores tid bruges på test, FAQ produktion/opdatering. postning af info samt forum besvarelser.....derud over forsøger vi at presse vores privatliv ind i døgnets 24 timer ;)
    Så vi har ikke tid (eller sprogevner) til at lave norske oversættelser af FAQs mm.
    Vil man finde de norske oversættelser af ting i spillet er man velkommen til at logge ind på norsk - dette gøres ved at ændre sproget i øverste højre hjørne på logind siden inden logind.

DjayTee synes godt om dette.
  3. Tuppehøne

Tuppehøne Forum kommissær

NattensDatter gjorde en god jobb med dette for en tid tilbake. Jeg fant igjen tråden hennes i Arkivet. Her er linken.
    Mvh Tuppehøne.

4. NattensDatter

NattensDatter Aktiv forfatter

Det har vært noen forvirrende øyeblikk hvor jeg har skjønt ganske lite. I spillet går det somregel greit, men på forumet hvor alt går på dansk, har det av og til vært vanskelig.

I en post hvor Mod Teamet blir presentert, står det at de håper det snart kommer en norsk Mod inn her, og jeg må innrømme at jeg krysser fingrene for at det vil skje.

Fr-jensen synes godt om dette.