Neon stald II avls event spørge/feedbacktråd

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af MOD-Ara, 7 Januar 2016.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. kehlet

kehlet Forum hertug

Mange kærlighedslåse men gode gevinster. Det store antal låse er vel beregnet til at vi skal købe power foder til avl og ikke bare bruge avlsdyr fra lageret.
    Jeg forstår stadig ikke hvorfor vi skal have 2 items af hver, ranken kan kun købes 1 gang de andre kan kun bruges i skrammelkassen da både pyntehaven og øen for længst er fyldt op med items der giver betydelig mere i udbytte. Fandt for sent ud af at det var dubletter jeg fik for mine surt tjente powerfoder.
    Umiddelbart finder jeg det er mange timer eventet kører ud over babyboomet, men så er der tid til at fylde op i lagrene.
    :sleepy:

trunte68 synes godt om dette.
  2. lise1606

lise1606 Alvidende orakel

du er ikke alene, jeg synes godt det kunne gøres lidt tydligere at det var dubletter man købte

blib-blob, benadk og trunte68 synes godt om dette.
  3. Fr-jensen

Fr-jensen Forum kejser

Øh kehlet ...
    Det er da vist ikke dubletter man får i den sidste del af eventet.
    Det er neon-høne, neon-kanin og neon-ged (ikke and, får og ko, som i første del af eventet).
    Som jeg har forstået det, kan man "købe" en ranke til dem i Neon-shoppen for 30 kærlighedslåse.
    (så er spørgsmålet jo bare om powerfoderet rækker så langt)
    Har jeg ikke forstået det rigtigt?

4. MOD-Shaman

MOD-Shaman Guest

Ved nærlæsning af FAQ for eventet - vil du finde at neon and, får og ko item kan indløses dobbelt hvis man vil.

og ja - korrekt at man for kærlighedslåse kan indløse en ranke samt items dertil med høne kanin og ged.

Håber det hjælper lidt på overblikket

:)

5. Fr-jensen

Fr-jensen Forum kejser

Ups ja - det er jo neon-and, -ko og -får items man får igen i anden del af eventet (altså dubletter).
    Neon-høne, -kanin og -ged og ranken til dem indløses jo alle i Neon-shoppen.
    Tak for korrektionen :)

6. mubbi59

mubbi59 Junior ekspert

hej jeg har fra et event før fået de 3 stalde med and ,ged og får og kanina men hvorfor kan jeg kun sætte de nye ud og ikke de gamle ?skal jeg indløse dem igen

7. mubbi59

mubbi59 Junior ekspert

fik lige et dyr

8. mubbi59

mubbi59 Junior ekspert

og har fundet ud af det

9. nillemc

nillemc Forum ekspert

Helt enig - og mængden af klik føles større end før fordi der også er en kort loadetid mellem hver aktion, før kunne man gøre flere ting "i træk"

10. tika

tika Forum prof

jeg takker for et godt event :)

11. DrGreenthumb

DrGreenthumb Forum kommandør

Jeg har helt sikkert fået nogle store overspring denne gang. Så det må siges at virke :)

Sarvand synes godt om dette.
  12. Tuppehøne

Tuppehøne Forum kommissær

Takker for eventet, synes ideen med neonstaller er god, bedre produksjon som tar mindre plass. Teknisk fungerer selve eventet godt. :D

Det som desverre ikke fungerer godt, er selve avlen.-.- Siden vi må bruke avl i eventet, håper jeg det er greit å kommenere avl her (desuten er tråden for feedback til de nye avlsmetoden er stengt): Det går forferdelig tregt med avl. Å høste manuelt, tar hele 12 sekunder fra jeg trykker på høsteknappen til det kommer opp vindu med beskjed om hva jeg har mottatt. Og dette skulle gjentas for 180 avlinger (jeg valgt å fullføre kun ranke II). Kjedelig og langtekkelig. Vi burde kunne trykke på høsteknappen på flere avl etter hverandre nedover, og at det (som før) kom opp en samlemelding over hva vi har mottatt.
    Mvh Tuppehøne.

-natkat- og blib-blob synes godt om denne.
  13. -artoss-

-artoss- Forum-lærling

Det lyder godt det hele men gemmes kærlighedslåse til næste gang. kan ikke finde svar nogen steder

14. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hejsa

Som altid kan svaret på dette findes i FAQ for eventet :)

Fortsat god søndag

15. johnhan

johnhan Forum analytiker

Den langsomme/besværlige avls høst er jo fordi BP meget gerne vil have vi køber høsthjælp.

For hver gang jeg jeg høster en omgang avls dyr bliver det langsommer og langsommer, den delvise løsning er at genstarte spillet, det hjælper et stykke tid. Jeg har genstartet spillet mange gange, not funny.

16. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej

Den udtalelse må stå helt for din regning.......

Jeg vil istedet gætte på at jo mere din fane med resultater fyldes jo mere hukommelse kræves der og at det evt. kan gøre at tingene bliver langsommere...men det er som sagt et gæt fra min side da jeg oplever det samme selvom jeg har høsthjælp.

Desuden så kan man jo uden at købe høsthjælp stadig slippe for de mange klik ved høst af avlshoteller da avl-o-mat er inkluderet i høsthjælper kuponer som så gavmildt deles ud i opgaver, events ol. ;)

natkat- og johnhan synes godt om denne.
  17. johnhan

johnhan Forum analytiker

Ja jeg kan jo ikke sige 100% sikkert at det er deres plan, men hvis det ikke er så er det 100% sikkert det er dårligt programmeret, der kunne jo bare være en forsinkelse på gevinst layeret så man kunne nå at høste en vis del først, ved de gamle avls hoteller kunne jeg nå mindst 8 før gevinst layeret kom frem.

Mine høst kuponer bliver jo som regel kun brugt når der er events med små marker.

18. Søvnig

Søvnig Junior ekspert

Har du renset din pc lige så fint som du renser farmene?

Jeg er ny farmer, startede 18-12-2015. Jeg har både dyrket og avlet livligt, men oplevede overhovedet ikke den type problem, du skriver om.

Tak for et virkelig morsomt event. Det gled virkelig godt i forhold til, hvad jeg har oplevet i andre spil :).
    Kraftfoderet skulle godt nok anskaffes med lidt €, men sådan er det jo, når tålmodigheden mangler.

.

19. Sarvand

Sarvand Junior ekspert

Tusen takk for svar. Jeg stod over dette eventet pga usikkerhet rundt babyboom men nå skal jeg være med å avle, avle, avle når det kommer neste gang;)

20. blib-blob

blib-blob Junior ekspert

Nogle har oplevet, at det kun er den første dag. Værd at tage med i betragningerne for næste gang.

Sarvand synes godt om dette.
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.