Neon avls event spørge/feedbacktråd

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af MOD-Ara, 17 August 2015.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. Farmerkent

Farmerkent Kommende forfatter

Lige præcis :)

2. LeneMor

LeneMor Forum kommandør

Det har været et fint, overkommeligt event - eneste minus er, at når der blev indleveret for meget, så gik "overskuddet" ikke videre til næste opgave. Dejligt, at der var powerfoder som gevinst, så der er større chance for, at man kan gennemføre eventet.

3. kehlet

kehlet Forum hertug

Synes det er ok med overskudet der går tabt. Hvis man regner på hvilke avlsdyr man bruger kan man minimere tabet. Værdien af tabet lå hos mig mellem 40 og 400 point.

Rigtig hyggelig avlsopgave med fine stalde + ranke. BP må have hørt at vi gerne ville have ranken til sidst.
    :p

4. ofeia

ofeia Forum halvgud

Du fik jo en advarsel, det gjorde jeg da hver gang jeg afleverede for meget, så var det jo op dig selv om du ville ofre det overskydende eller ej, så jeg kan da ikke forstå dit minus ;)

5. MOD-Shaman

MOD-Shaman Guest

Hej farmere,

jeres første kommentarer er sendt afsted til Hamborg.
    Bliv endelig ved med at komme med jeres mening.

6. Letmatrosen

Letmatrosen Padavan

Et nemt event med gode præmier, var lidt i tvivl med de hængelåse på trin 6 men da de første 5 opgaver i alle 3 afdelinger var løst så forsvandt hængelåsene og jeg kunne bare aflever det nødvendige og løse dem op en efter en, Jeg vil tilføje at jeg havde et velforsynet lager af de nødvendige dyr, Letmatrosen

7. jensen3661

jensen3661 Forum indbygger

Jeg synes at (endnu engang) at springende mellem de enkelte stigninger var meget lav. Ingen, imponerende hop-synes ikke baby boom er, hvad det har været

Letmatrosen synes godt om dette.
  8. zaritza

zaritza Junior ekspert

et dejligt nemt event især for højt level spillere. er glad for jeg havde en god del avlsdyr i laden. Og hvor er de neonstalde bare skønne. Gerne flere af den slags

bondeknold70, natkat- og benadk synes godt om dette.
  9. ofeia

ofeia Forum halvgud

Lige en tilføjelse, trylletræet kunne godt give 1 powerfoder under avls-event :D

DrGreenthumb, bondeknold70, natkat- og 2 andre syntes godt om.
  10. bondeknold70

bondeknold70 Padavan

super event. håber der kommer flere af den slags. og flere neonstalde!♡♥

DjayTee og -natkat- synes godt om denne.
  11. DrGreenthumb

DrGreenthumb Forum kommandør

Jeg blev færdig med event, mens jeg lavede mit arbejde...
    Så stor tak herfra for et godt og nemt event, hvert fald for de højt level spillere.
    Men minus er dog at man valgte at lave et babyboom der varede.... var det 8 timer?
    Det syns jeg ikke i kan tillade jer BP. Lige den lille ting, føler jeg lidt som en fej beslutning, men der ligger måske mere i det, end jeg ved.

Færdig med event, blev jeg da på ca 1½-2 timer.

12. ofeia

ofeia Forum halvgud

Der er da babyboom igen idag, det blev annonceret i går kl. 9

Fredag 21/8 kl. 18 - Søndag 23/8 kl. 22
    Hvis du mangler noget i avlsqest
    ;)

13. DrGreenthumb

Det var nu mere princippet i at de valgte at lave en 8 timers babyboom ;)
    Har skam godt set der kommer boom i weekenden :inlove:.... men tænker lidt det kan være som kompensation for den meeget korte babyboom...
    Og nu er jeg jo så færdig med event, så har ikke mere PF xD

ofeia synes godt om dette.
  14. Pindgris

Pindgris Team Leader Team Farmerama DA & NO

Ja det kan man nok godt sige at der gør, altså ligger mere bag....

Nu har der være kørt avls eventer igennem ca 2 år og det i al fald første år, var den gennemgående feedback fra brugerne, at de følte sig til grin, fordi de brugte deres power foder torsdag og fredag, hvorefter der så blev annonceret babyboom til om lørdagen. Brugerne ønskede tidligere annoncering af Babyboom, et ønske som BP så efterkom, men det stoppede ikke der, for så blev feedbacken ændret eller skal vi kalde det udvidet, til at brugerne nu ønskede at babyboom startede allerede om torsdagen, så man kunne komme i gang med avlen, straks når eventet startede.

Der har forsøgsvis været udvidet babyboom og der har været overraskelses babyboom om torsdagen eller fredagen, for at efterkomme ønskerne fra brugerne, men det samme er sket hver gang, ønskerne er blevet udvidet til mere og mere. Denne gang valgte man så at lave et kort babyboom om torsdagen, som var annonceret og altså ikke et overraskelses babyboom, hvilket brugerne ankede over sidst.

Så selv om det faktisk er et forsøg på at efterkomme de ønsker brugerne selv er fremkommet med, så kan det altså være virkelig vanskeligt at gøre alle brugere tilpas med de tiltag som er lavet i den bedste mening.

Mvh
    Pindgris

-natkat- synes godt om dette.
  15. DrGreenthumb

Ja det er ikke nemt at gøre alle tilfredse... det ved jeg godt. Også derfor jeg tænkte, der ligger nok mere bag end jeg lige ved. Så tak for den opklaring.
    På den anden siden, med det du har forklaret her, så vil jeg da heller have et planlagt, omend meget kort, babyboom torsdag, og så en overraskelses boom i weekenden, end at der starter boom sammen med event.
    For det er vel begrænset hvor længe den almene brugere kan boome. Og så kan jeg jo godt lide babyboom :music:hvilket for mig jo betyder jeg får min weekend til at boom rigtigt i, hvis jeg ønsker.
    Det er faktisk meget rart at der på den måde bliver tænkt på dem der arbejder, og så er det altid dejligt med overraskelser :p....
    Så det er nok et af de bedre tiltag, anskuet med din forklare i mente :)

-natkat- og jensen3661 synes godt om denne.
  16. nillemc

nillemc Forum ekspert

God ide med babyboom med det samme til de utålmodige. Jeg har bedre tid i weekenden, så var super glad for at der også kom et der.

Synes bedre om "boom/avlsevent" med extra type babyer som skal indleveres som vi har haft de sidste avls event - der kan man bedre planlægge, hvor mange gange der skal til osv. Ift. her hvor man skal bruge (rigtig meget) "modværdi".

Staldene ser festlige ud - ved ikke om man bliver træt af dem i længden, men det er smart med en udgave af de "korte" stalde, som tager lang tid, og samtidig giver ekstra dyr - så kan den godt stå natten over uden for meget "spild".

17. jensen3661

jensen3661 Forum indbygger

Når man spiller dette spil, veksler man mellem at skulle have is i maven og turde prøve at vente- fordi man typisk lavt levvel spiller ikke har så mange ressourcer at gøre med, og så "bare lad stå til for fulde sejl". Det er et stort gode at BP har lavet flest flerdags babyboom, og de er blevet mere regelmæssige. At et kortvarigt boom udløser modstand-må så i dette tilfælde være et udslag af varmen :). læs manglende is. Forsæt det gode arbejde

-natkat- synes godt om dette.
  18. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej farmere

Tak til de der har givet sig tid til at give jeres input om eventet.

Jeres feedback er sendt videre​

Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.