Nem id

Diskussion i 'Hjælp til spillet' startet af BenteAndreasen, 30 September 2020.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. BenteAndreasen

    BenteAndreasen Forum veteran

    Kan man kun købe i farmerama hvis man har nem id?
     
  2. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej

    Jeg er ikke helt sikker på jeg ved hvad du mener - kan du prøve at forklare nærmere?
     
  3. BenteAndreasen

    BenteAndreasen Forum veteran

    Hej MOD-Ara
    Da det gamle visa-kort udløb og det nye skulle tages i brug, kunne jeg ikke bruge det. Ville forny premium, det gik fint med at taste de nye data ind, men de blev ikke godkendt. Der kom et vindue på skærmen, hvor der stod at der manglede mobilnummer. da jeg så ville give dette kom der et nyt vindue hvor der skulle bruges nem id.
    Jeg prøvede at skrive til paymentsupport, men der er ikke mulighed for at skrive hvad problemet er, der er kun nogle forud bestemte emner man kan bruge. så jeg prøvede at skrive at kortet blev afvist og fik så det svar at jeg skulle kontakte min bank for det var nok der problemet fandtes og ellers var der sikkert ingen dækning. Jeg kontaktede banken og der var intet galt og der mangler heller ikke dækning. Så jeg har intet kunne købe i spillet siden.
    Mvh Farmer BenteAndreasen
     
  4. Pindgris

    Pindgris Team Leader Team Farmerama DA & NO

    Hejsa

    Payment support har helt klar tikke forstået din henvendelse, så jeg vil anbefale dig at gøre et af følgende:
    1. Efter du har kontaktet payment support, kan du via bekræftelses mailen fra dem, skrive din forklaring med dine
    egne ord, så de forstår problemets rette sammenhæng.

    2. eller du kan kontakte teknisk support og høre om de vil formidle kontakten til payment support. Giv dem så mange detaljerede
    detaljer som muligt, sådan at de forstår det ikke er et reelt betalings problem, men et registrerings problem pga manglende nemid.

    Håber du forstå min forklaring og at det lykkedes dig at få hurtig hjælp.

    Mvh
    Pndgris
     
    BenteAndreasen synes godt om dette.
  5. BenteAndreasen

    BenteAndreasen Forum veteran

    Hej Pindgris

    Tusind tak for hjælpen (det vil jeg prøve) og det hurtige svar.

    Mvh Farmer BenteAndreasen
     
  6. Pindgris

    Pindgris Team Leader Team Farmerama DA & NO

    Hej igen

    Efter mit sidste skriv er jeg blevet gjort opmærksom på et brev der er udsendt fra de danske penge institutter i dag, der indeholder dette.

    ScreenHunter 2488.png

    Som jeg forstår det brev, så vil du kunne få hjælp i din bank, jeg vil derfor anbefale dig at tage en snak med dem, for lige her og nu, er det nok den hurtigste vej til en holdbar løsning.

    Håber meget det hjælper dig

    MVH
    Pindgris
     
  7. xenon51

    xenon51 Forumnoob

    når du skifter visa kort og taster de nye oplysninger ind vil du modtage en kode på mail som skal indtastes på samme side som dine visa oplysninger. når du har gjort det kan du købe på samme måde som du altid har gjort. så husk den kode du får på mail.det er nok en ny sikkerhed der er lagt ind.
     
  8. xenon51

    xenon51 Forumnoob

    sorry det er en sms og ikke mail.
     
  9. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej xenon51

    Som Pindgris allerede har svaret tråd starter så kræver det at banken kontaktes for hjælp, da ordningen med SMS kode kræver tilmelding knyttet til kortet :)