Nedtælling af tid

Diskussion i 'Arkiv for alt andet' startet af Tuppehøne, 2 April 2015.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. Tuppehøne

Tuppehøne Forum kommissær

Hei. Fant ingen egen tråd for feedback til magisk bønnestage generelt, så jeg skriver det her. Så får mod heller flytte den;).
    Jeg ønsker en mer presis nedtelling av tiden det tar før en ranke er klar for å aktiveres igjen. Slik det er nå, kan man AV OG TIL få opp en svar på dette i hele timer ved å trykke på ikonet til en låst ranke. Det kan for eksempel stå 0t. Da kan det være alt mellom 59 minutter og 1 minutt igjen av tiden. For en ranke som f.eks. gir mer EP for blomster kan det være lurt å vente med å høste til ranken er aktivert, men da er det greit å vite mer nøyaktig. Det samme gjeder for øvrig for klokken på gården som viser hvor mye tid det er igjen av eventer. Oppsummert: Jeg ønsker at alle nedtellingsklokker i spillet viser tiden i timer, minutter og sekunder, i stedet for bare å vise hele timer.
    Vennlig hilsen Tuppehøne.

-natkat-, Greenmama62, LeneMor og 2 andre syntes godt om.
  2. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej Tuppehøne

Jeg har flyttet dit indlæg hertil da jeg læser det som en ide til en generel ændring af tids nedtælling i spillet :)

Tuppehøne synes godt om dette.
  3. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Forslag gennemført - se rettede fejl/ændringer juli

tråden lukkes

-natkat- og Tuppehøne synes godt om denne.
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.