"Natflyvning" fuldmåne event spørge/feedbacktråd

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af MOD-Ara, 14 Marts 2017.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej farmere

Denne tråd er kun beregnet til
    "Natflyvning" Fuldmåne event

Læs mere >her< om spørge/feedbacktråde

God fornøjelse

Farmerama teamet​

2. tika

tika Forum prof

et godt event og dejligt med den dobblet drop :)

benadk synes godt om dette.
  3. Tovepigen

Tovepigen Forum kommissær

Dobbelt drops???? Det oplever jeg ikke. Har fået 4 ekstra drops, der er på lager - men har siden ikke fået noget og de 4 kan jeg tilsyneladende ikke bruge - de er der bare. Fik sidst kun nok til 2 vampyr foder, selvom jeg har diverse "buff". der burde give flere erfarings point på Fuldmåne området.
    Jeg kan ellers godt lide de event's, hvor der skal fodres et dyr for at få gevinst.

4. MOD-Ara

Hej Tovepigen

Jeg vil klart anbefale at du læser OA for eventet - specielt den sidste post fra i eftermiddags ;)

Derudover hvis du har spørgsmål/tvivl om elementer i eventet du ønsker svar/hjælp til,
    må jeg bed dig kalde tingene ved rette navn, som de har i spillet
    og i FAQ - det hjælper på forståelsen og gør det meget nemmere for os evt. at hjælpe

5. johnhan

johnhan Forum analytiker

Da jeg sidst høstede fik jeg nogen og 20 blodtomatsovs og da jeg gik i møllen havde jeg nogen og 40, undrede mig lidt over det men tænkte ikke mere over det. Jeg læste først det om dobbelt drops efter jeg høstede, så det ser ud til at virke.

6. Tovepigen

Undskyld MOD-ARA. Jeg oplever bare ikke, som johnhan skriver, at modtage dobbelt blodtomatsovs, selvom jeg bruger Zucchine-æblekage, Gravskal og Gyserbuket.
    Jeg har små marker og 5 ildfluestalde, 6 tetakalpil og 2 mørkets dronning æbletræer og havde alligevel kun blodtomatsovs til 3 geleøresvampe kebab. Jeg dyrker geleøresvampe. Kan ikke rigtig forstå, at jeg får ekstra på lageret, når jeg kun kan fremstille 3 kebab på møllen, efter høst.

7. MOD-Ara

Hej Tovepigen

Jeg ved ikke helt om du har læst den OA jeg hentydede til i mit tidligere svar eller om du måske blot ikke har forstået den......

Men jeg vil anbefale dig at læse den endnu engang og så tjekke din beholdning af Blodtomatsovs før næste høst, hvor mange drop loggen i højre side af din spil skærm viser ved høst og hvor mange du egentlig har fået i laden.
    Så er jeg faktisk ret sikker på du vil opleve at du får dobbelt af hvad droploggen viser ;)

nicorette synes godt om dette.
  8. Tovepigen

Ja, du har ret - jeg forstod det ikke.! ! Nu forstår jeg det - Har læst OA igen og igen, uden at forstå, hvor jeg kunne kigge.
    T a k for din tålmodighed og gode forklaring

9. nicorette

nicorette Aktiv forfatter

Feedback: Tak for den meget bedre droprate BP. Det er dejligt, I lytter til vores feedback. Jeg er endnu ikke i mål, men nu virker det realistisk at få ranken - især da rigtig mange søde farmere har sendt drops, og da der er Mega-EP-dag det næste døgn :) Ellers - et perfekt event med flot grafik, en rimelig mængde eventafgrøder, rigtig gode præmier og en virkelig god ranke. Belønningskassen er klart den bedste hidtil! :inlove:Og lange fuldmåneevents er altid et hit! :)

P.s. Det tredje item giver mig mareridt, haha. Jeg har set 'Ringu'-filmene (The Ring) og synes det er opfindsomt af jer at bruge hovedpersonen herfra, selvom det løb mig koldt ned ad ryggen, da jeg så, det var hende. Uhyggeligt! :D

Sidst redigeret: 18 Marts 2017
    -natkat- synes godt om dette.
  10. tubsen

tubsen Forumnoob

har lige et spørgsmål...
    Er geleøresvampen en blivende afgrøde i fuldmåne-området? eller er det kun en eventafgrøde under dette event?
    synes ikke jeg kan se noget om det i FAQen...

11. gotulle

gotulle Forum-lærling

jeg undre mig over jeg har 2 gård og begge fuldmåne område er ens og dyrke de samme afgørder men drop rate er forskellig på de to område den ene kan få 10 drops som bliver 20 i møllen og den får 20 drops og det bliver 40 i møllen. hvor er der så stor forskellig på drops på ens områder

12. ofeia

ofeia Forum halvgud

Det står i FAQ, du skal bare læse det hele, det står til sidst i FAQ.

Efter event

BilledeNavnEPTEPDA
    [​IMG]Geleøresvamp8810
    [​IMG]Blodtomasovs8810
    [​IMG]Geleørekebab317317423

13. ofeia

ofeia Forum halvgud

Der har altid været stor forskel på hvor mange drops de forskellige farme får, grunden vides desværre ikke.
    Forklaringen på de dobbelte drops er her:

14. labopete01

labopete01 Forum-lærling

Jeg undrer mig såre......
    I møllen skal man bruge 6 "blodtomatsovs" og 38 geleøresvamp til en geleørekebab, men når jeg kigger i FAQ for eventet, så står der KUN 38 geleøresvamp.
    Mon vores ellers meget dygtige MODS har haft en anelse for travlt, da de oversatte? ;)

Sidst redigeret: 20 Marts 2017
    benadk synes godt om dette.
  15. MOD-Shaman

MOD-Shaman Guest

Vi har vist stadig nisser på forum - vi forsøger ellers med alle midler at holde dem ude.
    ;)

16. -natkat-

-natkat- Forum hertug

Så lykkedes det endelig at få ranken! :D
    Så 1000 tak til BP for at reagere så hurtigt på feed-back og fordoble drops med Blodtomatsovs!

En dejlig afveksling med et Fuldmåne-event!
    Og grafikken er fantastisk - specielt det item med den sure kat med nathuen er da vildt skræmmende! Brrr...! :eek:

nicorette og benadk synes godt om denne.
  17. hveps

hveps Avanceret

Nåede ikke ranken--- men jeg synes at det har været et godt event. Præmierne var rigtig gode: bananer, stjerner, stalde osv......Kunne dog godt tænke mig at gårdmønterne (køb-o-rama) snart bliver en mere almindelig præmie. Et langt fuldmåneevent er altid godt så der kan laves nogle af opgaverne i markedshallen, også tak for en højere droprate :D

natkat1 synes godt om dette.
  18. MOD-Ara

Hvis der er flere der vil give deres feedback med så har man til kl 18.30
    hvor tråden lukkes og feedback sendes videre ;)

19. MOD-Ara

Tak til de få der har givet sig tid til at skrive feedback,
    og så må vi alle huske at sende en tanke til de mange på andre forums som gav deres feedback
    så vi alle kunne nyde godt af dobbelt drops - det betaler sig at give meninger til kende ;)

Så husk endelig fremover også at give feedback.

Feedbacken er samlet og sendt videre.

og så vil jeg lige bruge et øjeblik på en kommentar her fra tråden

denne misforståelse er åbenbart sejlivet og svær at udrydde....

Vi i MOD teamet modtager ikke bare en fiks og færdig FAQ vi "blot" hurtigt kan oversætte og poste.

Derimod modtager vi en mail med grove træk om eventet (eller ny funktion)
    der efter får vi mulighed for at se eventet og teste det.
    Oftest skal vi bruge mange timer på at teste, rapportere fejl, manglende eller forkerte oversættelser,
    spørge ind til uoverensstemmelser mellem de tilsendte oplysninger og test.
    I løbet af test perioden får vi som regel et sted mellem 3-10 mails med ændringer
    og skal dermed ændre i den FAQ vi er igang med og oftest teste forfra.
    (dette ofte også efter vi har postet FAQ)

Og ja vi døjer desværre i perioder med forum nisser som kan flytte lidt rundt på bogstaver, spise et komma
    eller lignende og ellers kan det ske at en oplysning simpelthen smutter fordi vi har et privatliv
    som også ind imellem tillader sig at tage vores tid :p

Så jeg takker for at der denne gang med et glimt i øjet og en venlig tone blev gjort opmærksom på
    en mangel selvom jeg havde brugt mange timer på at lave FAQ og synes jeg havde tjekket den et utal af gange.....
    så kæmper selv jeg og mine kollegaer altså forgæves når det drejer sig om de små bæster vi også kender som forum drillenisser.

Fortsat god aften :music:

LonewolfDK, smiley72 og natkat1 synes godt om dette.
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.