Naboer og rydding av "uhumskheter"

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af NattensDatter, 13 Juni 2015.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. NattensDatter

NattensDatter Aktiv forfatter

Flytt gjerne tråden om jeg har plassert den på feil sted.

Jeg har et par dager annonsert etter naboer og har fått 13 stykker til nå. Leser i FAQ at man trenger 12 naboer for å rydde land, men hos meg har det ikke skjedd noe.

Gjør jeg noe feil, eller har jeg misforstått noe?

Jeg har tømt cache og oppdatert flash.

2. zaritza

zaritza Junior ekspert

Jeg går ud fra det er vildmarken du hentyder til. Mener der var noget med at man skulle/skal have naboer for at få den åbnet og ryddet. Mener man skal være i level 25, men er flere år siden jeg fik åbnet min, så beklager min, måske, manglende hukommelse.

3. MOD-Shaman

MOD-Shaman Guest

Hej NattensDatter

Der skal som skrevet i FAQ bruges 12 aktive naboer til at rydde vildmarken / den grønne engen for ukrudt.
    Husk at du også selv står på din naboliste og ikke tæller med i antallet af naboer

Pyntehaven / den dekorative hagen ryddes for dalere / gårdspenger.

Er din vildmark / den grønne engen fortsat ikke ryddet skal vi bruge lidt flere oplysninger:
    - browser
    - flash version
    - bruger id
    for at kunne gå videre med problemet.
    Zaritza: der er adgang til vildmarken fra level 17 ;) level 25 er adgang til Pyntehaven

NattensDatter synes godt om dette.
  4. NattensDatter

Takk for svar begge to!

Den grønne engen er fortsatt ikke ryddet. Jeg har nå fått enda flere naboer og ingenting skjer. Jeg er over level 17, så det skal heller ikke være noe problem.

Jeg bruker Firefox
    Flash versjon 17,0,0,188
    ID nummer 10926928 (vel og merke om det er nummeret som står i bunnen av spillsiden du er ute etter)

5. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej NattensDatter

For lige at være helt sikker på jeg ikke misforstår dit norske - det er nemlig ikke min stærkeste side :oops:

Det er den grønne engen som findes ca. midt på kortet der ryddes ved hjælp af naboer

og når den er helt ryddet ser den ud som på billedet herunder

og kan derefter benyttes ligesom Hovedjorden.

Et andet område i Farmerama som der ikke er helt ryddet til brug når man får adgang er Magiske skog (Skovlysningen) den ryddes ikke med naboer men med stjerner - Læs mere I >FAQ for Skovlysningen og Visdommens træ<

6. NattensDatter

Jeg har blandet sammen lysningen og den magiske skogen! :D

Da sier jeg tusen takk for hjelpen så langt, og beklager bryet!

7. MOD-Shaman

MOD-Shaman Guest

Godt det blev opklaret :)

Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.