Nørdernes gyseraften spørge/debattråd

Diskussion i 'Diskussionsområde' startet af MOD-Ara, 25 Oktober 2023.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej farmere

Denne tråd er alene beregnet til spørgsmål og debat vedr. Nørdernes gyseraften

Her kan du få svar på de ting som du ikke rigtig har fået fat i, enten af en moderator eller en anden hjælpsom
    spiller.

Her vil du også have mulighed for at få en snak om eventet med de andre farmere, det kan være alt lige fra hvilken strategi du
    benytter til at give andre gode råd.

Husk at dette ikke er en feedback tråd, så har du et ønske om at afgive feedback, skal du benytte feedback sektionen.

God fornøjelse

Farmerama Teamet

2. MOD-Ara

Hej i tråden...

Som I sikkert har opdaget er FAQ endnu ikke færdig konstrueret
    og det beklager jeg og forsøger at få den færdig hurtigst muligt.

Jeg er ramt af et voldsomt maveonde og bruger det meste af tiden med hovedet i en spand
    :wuerg::wuerg:

3. MorVita

MorVita Forumnoob

God bedring, men mon vi andre ikke spilder tid, på noget der ikke virker?

4. MOD-Ara

Tak :)

Hvad er det du mener ikke virker?

5. Tovepigen

Tovepigen Forum kommissær

Jeg kan ikke få Minispil til at virke .... Bøgerne vil ikke flytte sig Hvad kræver det ??? Kan jeg evt. flytte 1 bog af gangen --- hvis ja.. så hvordan ???

6. Grønært

Grønært Forum kontrollør

Har lige lånt denne fra engelsk FAQ

Håber det hjælper dig igang

Har så lige opdaget, at der er en lignende i vores egen FAQ - undskyld at jeg ikke lige fik tjekket op på det -.-

Sidst redigeret: 26 Oktober 2023
    Letmatrosen synes godt om dette.
  7. Tovepigen

Jeg har set den danske ... men jeg forstår den ikke Får man ingen præmie eller noget Hvad vist ikke hullerne udfyldes (derfor spørger jeg om hvordan jeg evt. kan flytte en bog af gangen) TAK fordi du vil hjælpe

8. MorVita

MorVita Forumnoob

Jeg kan ikke flytte bøgerne, og den pil der er i reolen kan ikke bruges til noget.

9. MOD-Ara

Hej i tråden...

Som beskrevet i FAQ:

Flyt brikkerne ved at pege på en med curseren, højreklik, før brikken over hvor man ønsker den placeret og klik igen

Pilene i reolen er ikke som sådan en del af hvordan mini spillet løses - de signalerer blot at brikkerne med bøger
    man placerer nederst skal fylde hullerne ovenover.

Jeg kan fortælle at jeg under test også baksede lidt med at se mig igennem det men når først det lykkes så virker det nemt at flytte brikker (det kan så være noget andet at sætte dem rigtigt men det er jo noget andet :p) - håber mit svar hjælper lidt ellers så vend tilbage så prøver jeg en anden måde at forklare på :)

10. Tovepigen

Jeg er nok "fatsvag" Har forstået det med at bøgerne skal være grønne --- men uanset hvad jeg gør, så er der 2 - 4 røde iblandt. Og jeg kan ikke starte på en ny opgave (troede vi fik 2 gratis spil pr døgn ) Hvad gør jeg ?? opgive ??? droppe spillet?? eller hvad??

11. MOD-Ara

Hej

Har du stadig røde bøger har du ikke fået puslet brikkerne rigtig på plads og må flytte lidt rundt på dem.
    Prøv at starte med at finde den der passer til den reol der kun skal 1 brik til - altså ingen lyser rødt..... det hjælper nogen gange

12. Tovepigen

TAK DET hjalp.. Måske jeg også kan finde ud af, hvornår jeg Anvender Pixelhøstboost og de andre boost (har fundet dem til venstre i spillet) Dejligt at du ville hjælpe ---var lige ved at droppe Farmerama, fordi jeg generelt har brug for vejledning, for at spille .. og jeg synes at vejledninger er blevet dårligere i dette spil (jeg ved der er sygdom og manglende mandskab, som kan være skyld i det _---- men jeg har stadig brug for hjælp)
    God Weekend og TAK

13. MOD-Ara

Hej

Et lille sidespring fra eventet men nu svarer jeg lige
    (og er der flere kommentarer så åben ny tråd andet sted :) )

Jeg beklager at der er FAQs i vores FAQ sektion der ikke er opdateret - jeg forsøger først og fremmest
    at prioritere at teste, poste OA, lave event FAQs og besvare jeres spørgsmål.

Er der mere tid/overskud ja så opdateres der i de andre FAQs.
    Desværre er jeg jo alene om det og familien er så tarvelige at
    de godt vil se mig på andre måder end med hovedet i pc indimellem
    :p

Men spørg endelig når du har behov for det - det er det jeg er her for ;)

-------

Gennem flere år er det forsøgt at finde nogen der vil hjælpe lidt til engang imellem - f.eks med opdatering af gamle FAQs
    og lignende, men det har endnu ikke været muligt at finde nogen...

skulle der sidde en eller flere derude så kig >her<

benadk synes godt om dette.
  14. MOD-Ara

Fra FAQ - Bemærk specielt det lille tip ;)

15. lise1606

lise1606 Alvidende orakel

hvad skal Græskarmand-kassette altså mølle produktet bruges til ?

16. MOD-Ara

Det kan opklares ved at læse FAQ ;)

17. MorVita

MorVita Forumnoob

Sommertiden er slut, mandagen er begyndt og de 2 daglige gratis turer er udeblevet, håber de kommer i løbet af dagen.

18. MOD-Ara

Hej

Sommer/vintertid gav lidt udfordringer med bookningen ja,
    men de 2 adgangsbilletter skulle nu gerne være booket og ellers er de på vej
    :)